آریچیا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش
آریچیا (Ariccia)
Coat of arms of {{{city}}}
شہر کا نشان امتیاز
عمومی معلومات
علاقہ لازیو صوبہ صوبہ روما
بلندی 412 میٹر رقبہ 18 مربع کلومیٹر
آبادی 17,995 (2004ء)
دیگر معلومات
فون کوڈ 06(39+) پوسٹ کوڈ 00040
منطقہ وقت مرکزی یورپی وقت, UTC+1



آریچیا (اطالوی: Ariccia) اٹلی کے علاقہ لازیو کے صوبہ روما میں البان پہاڑیوں (Alban Hills) پر واقع ایک شہر (کمونے) ہے، جسکو اطالوی دارالحکومت روم کے مضافاتی شہروں میں شامل کیا جاتا ہے۔ شہر علاقائی پارک "پارکو ریجیونالے دیعی کاستیلی رومانی (Parco Regionale dei Castelli Romani) میں آباد ہے۔ شہر سور کے گوشت سے تیار کردہ روسٹ جسکو مقامی زبان میں پورکیتا (porchetta) کہتے ہیں اور اپنی اعلی معیار کی وائن (شراب) کی وجہ شے شہرت رکھتا ہے۔ شہر کا رقبہ 18 مربع کلومیٹر اور آبادی دسمبر 2004ء میں 17,995 تھی۔ شہر سطح سمندر سے 412 میٹر کی بلندی پر واقع ہے۔

شہر کا شمار اٹلی کے قدیم ترین شہروں میں کیا جاتا ہے، اور آثار قدیمہ کے مطالعہ سے اندازہ لگایا گیا ہے کہ شہر آٹھویں نویں صدی قبل مسیح میں آباد تھا۔، جو بعد میں لاطینی لیگ کا رکن بھی رہا۔ شہر کو رومیوں نے چوتھی صدی قبل مسیح میں فتح کیا۔

قابل دید مقامات میں تلازو ساویلی چیجی (Palazzo Savelli Chigiگرجا آسنتا (church of the Assuntaفونتانا دیلے ترے کانیلی (Fontana delle Tre Cannelleپورتا رومانا (Porta Romana) اور مادونا دیل گالورو (Madonna del Galloro) شامل ہی

آریچیا، شہر کا منظر