بواسیر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش
بواسیر
جماعت بندی اور بیرونی ذرائع
800px-Hemorrhoid.PNG
HEMORRHOIDTYPES.PNG
بالائی تصویر مقعد کے مقام کی تشریح اور بواسیر کا ایک شکلی اظہار؛ اس بالائی شکل میں بواسیر کے قریب واقع تشریحی نسیجات دیکھی جاسکتی ہیں۔ زیریں تصویر علم تشریح و امراضیات کے لحاظ سے بواسیر کی دو اقسام یعنی اندرونی و بیرونی بواسیر کی وضاحت ؛ مزید تفصیل کے لیۓ مضمون دیکھیۓ۔
آئیسیڈی-10 I84.
آئیسیڈی-9 455
میڈلائین 000292
ایمیڈ med/2821 

بواسیر دراصل جانداروں اور بالخصوص انسانی علم تشریح کے ایک مقام باسور (hemorrhoid) سے نکلا ہوا لفظ ہے اور اس سے مراد ایک ایسے مرض کی لی جاتی ہے کہ جس میں مقعدی اور محیط مقعدی (perianal) مقامات پر پائے جانے والے تحت مخاطی (submucosal) وریدی ضفائر (venous plexuses) میں دوالی توسع (variceal dilation) پیدا ہوجاتی ہے۔ وریدوں میں پیدا ہونے والا یہ دوالی توسع یا تو بالائی باسوری صفیرہ (superior hemorrhoidal plexus) میں بھی ہوسکتا ہے اور یا پھر زیریں باسوری ضفیرہ (inferior hemorrhoidal plexus) میں بھی ہوسکتا ہے۔ اور جیسا کہ اس بیان کی ابتداء میں مذکور ہوا کہ اس توسع کے باسوری ضفیرہ میں پیدا ہونے کی وجہ سے ہی اس بیماری کا نام بواسیر عام ہو گیا ہے۔ اگر یہ توسع یا ڈائلیش یا پھیلاؤ ، زیریں باسوری ضفیرہ میں واقع ہو تو ایسی کیفیت کو علم امراضیات میں بیرونی بواسیر (external hemorrhoids) کہا جاتا ہے جبکہ اگر یہ توسع یا پھیلاؤ بالائی باسوری ضفیرہ میں واقع ہو تو ایسی کیفیت یا بواسیر کو اندرونی بواسیر (internal hemorrhoids) کہا جاتا ہے۔

آسان تعریف و بیان[ترمیم]

ایک مرض، جس میں مریض کے مقعد پر ورید کے پھول جانے سے چھالے پڑجاتے ہیں اور اجابت کرتے وقت مریض کو تکلیف ہوتی ہے۔ اس تکلیف کی شدت، بیماری کی نوعیت اور شدت پر منحصر ہے۔

وجوہات[ترمیم]

مستقل قبض، اسہال، جگر کی بیماری، یا حمل کی وجہ سے یہ بیماری لاحق ہو جاتی ہے۔ بازاری ناقص خوراک اور زیادہ تلی ہوئی چیزوں کا استعمال اس بیماری کی عام وجوہات ہیں۔


علامات[ترمیم]

اجابت کے دوران درد کے علاوہ شدید حالتوں میں بسا اوقات چھالوں سے خون بھی بہنے لگتا ہے۔ اس حالت میں یہ بیماری خونی بواسیر کہلاتی ہے۔

علاج[ترمیم]

مریض کو خاص قسم کے ٹیکے Sodium Morohate لگائے جاتے ہیں۔ اگر مرض بہت زیادہ بڑھ گیا ہوتو آپریشن کے ذریعے مسے کاٹ دیئے جاتے ہیں۔ اگر یہ مرض جگر کی خرابی کی وجہ سے ہوتو Liver Extract کے ٹیکے لگائے جاتے ہیں۔ انجکشن یا عمل جراحی اس کا علاج ہے۔ ساتھ ہی اس کا بنیادی سبب دورلتالبایاسیلاشسلصشلثشلثسل کرنا ضروری ہوتا ہے ورنہ یہ پھر ہو جاتی ہے۔