بھوجپور ضلع

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش


بوجپر ضلع (ہندی: भोजपुर ज़िला) شمالی بھارت میں بہار ریاست کے 38 اضلاع میں سے ایک ہے. آراہ شہر (بھی آرا کے طور پر جانا جاتا ہے) اس ضلع کے انتظامی ہیڈکوارٹر ہے.

آزادی کے بعد[ترمیم]

ضلع فی الحال ریڈ کوریڈور کا ایک حصہ ہے.

جغرافیہ[ترمیم]

بھوجپر ضلع کینیڈا کی کورنوال جزیرہ پر نسبتا مساوی 2.395 مربع کلومیٹر (925 مربع میل) کے ایک علاقے پر قبضہ.

یہ وسطی '84 ° 45' 83 ° 45 کے ایک طول بلد پر واقع ہے اور طول بلد 25 ° 10 شمال '25 ° 40' ہے اور سطح سمندر سے 193 میٹر کی اونچائی پر واقع ہے.

آب و ہوا == ==

ضلع کے آب و ہوا کی اعتدال شدید قسم کی ہے. گرم موسم گرم مغربی ہواؤں دن کے دوران اڑانے شروع جب مارچ کے وسط کے بارے میں شروع ہوتا ہے. اپریل اور مئی کے مہینوں انتہائی گرم ہیں. ایک عام سال میں مانسون جون کے تیسرے ہفتے میں کی طرف سے تعین کرتا ہے اور بارش کے بارے میں ستمبر کے آخر یا اکتوبر کے ابتدائی حصے تک intermissions کے ساتھ جاری رکھیں. سرد موسم نومبر کے مہینے سے شروع ہوتا ہے اور مارچ جنوری کے آغاز coldest مہینہ ہے جب تک درجہ حرارت 10 ° سی کے طور پر کم کے طور پر نیچے آتی ہے تو رہتا ہے پہلی مانسون کے ٹوٹ اپریل کے مہینے سے تک، ضلع گرج-طوفان بھی کبھی کبھار تجربات.

جون میں قائم بارش درجہ حرارت اور نمی میں اضافہ میں کمی کے ساتھ. ضلع جولائی اور اگست کے مہینوں میں زیادہ سے زیادہ بارش کا تجربہ. ان مہینوں میں ریکارڈ کیا، عام حالات میں، بارش سے موسم خزاں میں اوسطا 300 ملی میٹر کی قربت میں ہے. ضلع اکتوبر سے ہواؤں کی سمت مئی تک الٹ اور مغربی ہواؤں دھچکا ہے، جون سے بارش لاتی ہے جو ستمبر کے پہلے کی طرف ہواؤں ہو جاتا ہے. آمدید اکتوبر میں معمولی بارش ہے، لیکن نومبر اور دسمبر بہت خشک ہیں. کچھ موسم سرما کی بارش جنوری اور فروری میں پایا جاتا ہے. اجلاس میں 2011 بارش کے موسم خزاں میں بھی زیادہ سے زیادہ کم ہے، کی وجہ سے مسئلہ میں ہیں جو کسانوں کو. اب یہ بہت تیزی سے بڑھتی ہوئی اور سبز سبزیوں کا مرکز بن گیا ہے. دیہات سے کسانوں قریبی بہت خوبصورت منافع فروخت اور حاصل کرنے کے لئے سبزی لانے.

ذیلی تقسیم[ترمیم]

بوجپر ضلع 3 ذیلی ڈویژن پر مشتمل ہے:

  • آرا صدر،
  • جگدیشپور،
  • پیرو

معیشت[ترمیم]

2006 ء میں ملک کے 250 سب سے زیادہ پسماندہ اضلاع (باہر 640 کی کل) کے بوجپر ایک نامی بھارتی حکومت. حالیہ وقت پچھڑا علاقے فنڈنگ ​​ند پروگرام (BRGF) سے فنڈز وصول بہار میں 38 اضلاع میں سے ایک ہے.

زراعت[ترمیم]

آبپاشی کی سہولیات[ترمیم]

دریاؤں سونے اور گنگا کی سطح کے پانی کی بارہماسی ذرائع ہیں. انہوں نے زرعی زمینوں کا بڑا حصہ پر آب پاشی کے فراہم کر سکتے ہیں. "پری جمیںداری اتسادن" دنوں میں ضلع کے بعض علاقوں میں آب پاشی اور نکاسی آب دونوں کے مقاصد کی خدمت کی جو "آہارص" اور پائینز برقرار رکھنے کے لئے استعمال کیا جاتا جمیںداروں. عام کنوئیں بھی آبپاشی کا ایک اچھا ذریعہ تھا.

ڈسٹرکٹ شماریات 2001 میں ضلع انتظامیہ کی طرف سے شائع رپورٹ، 15.493 ہیکٹر، اور زمین بڑی Sone نہروں کی طرف سے سیراب کیا جاتا ہے، زمین کی 14.940 ہیکٹر مشرق سونے نہروں کی طرف سے سیراب کیا جاتا ہے اور زمین کی 18.379 ہیکٹر چھوٹی نہروں کی طرف سے سیراب کیا جاتا ہے. 2.582 ہیکٹر حکومت کی جانب سے سیراب کیا جاتا ہے. الیکٹرانک ٹیوب کوں اور 2.099 ہیکٹر حکومت کی جانب سے سیراب کیا جاتا ہے. ٹیوبویل ڈیزل کی طرف سے آپریشن. ذاتی الیکٹرک ٹیوب ویلز کی طرف سے سیراب زمین کے علاقے 8.263 ہیکٹر ہے. اور زمین کی 16.999 ہیکٹر ڈیزل سے چلنے نجی ٹیوب ویلز کی طرف سے سیراب کیا جاتا ہے. 58.586 ہیکٹر اس طرح یہ اعداد و شمار کل رقبہ کے 2،37،526 ہیکٹر سے باہر زمین کی 177.341 ہیکٹر سنچت ہے پتہ چلتا ہے کہ Ahars، کوں اور تالاب وغیرہ کی طرح دیگر ذرائع یا آب پاشی کی طرف سے سیراب کیا جاتا ہے. یہ ضلع کی زمین کی 74،66٪ سنچت ہے کا مطلب ہے.

زمین کے استعمال کے پیٹرن[ترمیم]

اس ضلع میں دونوں چھوٹی پہاڑیوں سوائے سیراب اور غیر سیراب علاقوں کی کاشت کے لئے استحصال کیا جا رہا ہے. یہاں تک کہ بتھ شوٹنگ علاقوں تھے جو بڑے تالاب اور "Jhils" کے بعض-DE پلایا اور فصل پر لگا دیا اور "Boro فصلوں" اگتا گیا ہے. تیز زراعت بھی مقبول "پیکیج پروگرام" کے طور پر جانا جاتا ہے کی طرف سے کیا کرنے کی کوشش کی جا رہی ہے. بلاک ترقی حکام نے کاشت میں توسیع اور پیداوار کو بہتر بنانے کی کوشش کر رہے ہیں. remodeled Sone نہری نظام کی کاشت کے تحت زیادہ سے زیادہ زمین میں لانے کا مقصد ہے. ہارٹی کلچر پھیل رہا ہے اور باغات تمام حصوں کے springing کر رہے ہیں.

مختلف فصلوں کی پیداوار یعنی دان-1، 05.155 ہیکٹر، گندم-67، 259 ہیکٹر، مکئی-2،779 ہیکٹر، جو-1، 154 ہیکٹر گرام-5، 017 ہیکٹر رقبے پر مٹر کے علاقے میں 2001 سے پتہ چلتا ہے کے سال میں بوجپر کے ضلع انتظامیہ کی طرف سے شائع ڈسٹرکٹ شماریات کی رپورٹ -2.016 ہیکٹر، Arhar-919 ہیکٹر Masur-8، 115 ہیکٹر Khesari-8، 989 ہیکٹر تیل کے بیج (Sarso) 2،866 ہیکٹر مصالحہ جات 31 ہیکٹر رقبے پر سبزیاں 5.119 ہیکٹر، پھل 2.651 ہیکٹر اور گننی 209 ہیکٹر.

اس رپورٹ میں یہ بھی ریاست کے ڈائریکٹوریٹ کی طرف سے ضلعی انتظامیہ کو فراہم کی جاتی ہے جس میں پیداوار کی شرح کے اعداد و شمار شائع کیا. یہ مندرجہ ذیل فی ہیکٹیئر پیداوار مختلف فصلوں کی شرح میں فرماتے ہیں:

دان (سیراب اپج ہائی) ہیکٹر فی -3502 کلو. دان (مقامی طور پر سیراب) ہیکٹر فی -3330 کلو، گندم (ہائی سیراب اپج) فی ہیکٹیئر -2725 کلو. گندم (ہائی اپج غیر سیراب) -2707 کلو فی ہیکٹیئر Masur-1047 کلو گرام فی ہیکٹر Khesari-986 کلو. فی ہیکٹیئر. تیل کے بیج (Sarso) فی ہیکٹیئر 679 کلو اور فی ہیکٹیئر 937 کلو گرام.

خان اور کھنج[ترمیم]

نئے بوجپر ضلع میں خان اور کھنج وسائل بہت کم ہیں. اس ضلع میں صرف معدنی مصنوعات Sone دریا سے ریت ہے. Sone دریا سے 40 کلومیٹر کی حد کے جنوبی اور مشرقی اور بوجپر کے ضلع کے مشرقی سرحد کا حصہ بناتا ہے. صرف منظم ریت - مرکز جمع 5 کلومیٹر سٹرپس ہے جو Koilwar ہے. 35 کلومیٹر کی لمبائی مناسب طریقے سے ریت جمع کرنے میں کامیاب نہیں ہے.

صنعتی[ترمیم]

بوجپر اور روہتاس کے نئے ضلع میں پرانے Shahabad ضلع کے بنٹوارے کے بعد بڑے پیمانے پر صنعتوں عام طور پر روہتاس ضلع میں گر گئی. بوجپر کے ضلع میں واقع کچھ زراعت پر مبنی صنعتوں کے علاوہ دیگر چھوٹی اور گھریلو صنعتوں کی مختلف اقسام، تاہم ہیں.

ڈسٹرکٹ شماریات کی رپورٹ اپریل 1992 اور اگست 2000 کے درمیان، 1،085 چھوٹی چھوٹی اور گھریلو صنعتوں ڈسٹرکٹ انڈسٹری سینٹر، بوجپر کے ساتھ رجسٹرڈ کیا گیا ہے ظاہر کرتا ہے. مجموعی طور پر ان صنعتوں میں سرمایہ کاری کے دارالحکومت RS-869.19 لاکھ ہے، اور 1858 افراد کو ان صنعتوں میں کام کر رہے ہیں. پٹنہ انڈسٹریل ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے تحت زمین کی 30-40 ایکڑ کے علاقے میں Koilwar پھیلنے کے قریب گاؤں Gidha میں واقع ایک صنعتی علاقہ ہے. Indane گیس کی ایک بوٹلنگ پلانٹ (ایل پی جی) مقامی لوگوں کو روزگار فراہم کرنے، گزشتہ کئی سالوں سے کام کر رہا ہے. صنعتوں کی ترقی بجلی کی باقاعدہ فراہمی پر منحصر ہے لیکن ضلع مطلوبہ توانائی کے خلاف بجلی کی بہت مختصر کی فراہمی ہو جاتا ہے. ضلع کی صنعتی بری طرح سے کی وجہ سے اس مسئلے متاثر آبادی

2011 کی مردم شماری کے بوجپر ضلع کے مطابق، بہار کویت کے قوم یا نیواڈا امریکی ریاست پر تقریبا برابر 2.720.155 کی آبادی ہے. [7] یہ بھارت میں 145th کی ایک درجہ بندی (باہر 640 کے کل میں سے) دیتا ہے. [5] ضلع مربع کلومیٹر فی 1.136 باشندوں (2،940 / مربع میل) کی آبادی کثافت ہے. دہائی 2001-2011 کے دوران اس کی آبادی میں اضافہ کی شرح میں 21،27 فی صد تھی. ہر 1000 مردوں کے لئے 900females کا جنسی تناسب، اور 72،79 فیصد کی شرح خواندگی Bhojpurhas.

زبانوں[ترمیم]

زبانوں میں دیوناگری اور Kaithi سکرپٹ دونوں میں لکھا 'بھارت ڈیلی ٹائمز' کی تحقیق کے مطابق، Bhojpuri، تقریبا 200 000 000 مقررین کے ساتھ بہاری زبان گروپ میں ایک زبان شامل ہیں. ہندی، اردو.

لوگ[ترمیم]

بابو سنگھ Ku.war: عظیم آزادی سینانی، آچاری پن. امبکا دتہ شرما، 9th پر مہاتما گاندھی ایم کے کی میزبانی کی جو ایک انقلابی، سنسکرت سکالر. اپریل 1917 اور کے ساتھ ساتھ دوسروں کے ساتھ وہ پہلی بار چنپارن میں وائٹ انڈگو کسانوں کے خلاف مشہور جدوجہد شروع کرنے کے لئے بہار میں آنے کے بعد آچاری جیبی کرپلانی، مجففرپر اس کی قیادت کریں. بابو رام Jagjiwan، جواہر لال نہرو کی عبوری حکومت میں ایک تجربہ کار آزادی سینانی اور سب سے کم عمر وزیر کے طور پر بھی سب سے پہلے لیبر وزیر، Ara.Justice Bhuwaneshwar پرساد سنہا نے بھارت کے چھٹے چیف جسٹس کے قریب Chandwa میں پیدا کیا گیا تھا، بوجپر سے بھی ان کے آبائی تھا سنہا، DIST - - جگہ Gaziapur، پی او تھا Bhojpur.He اندرا گاندھی کابینہ میں مرکزی ریلوے وزیر تھا Arrah ضلع School.Dr رام Subhag سنگھ میں ان کی بنیادی تعلیم حاصل کی. انہوں نے 1969 میں لوک سبھا میں حزب اختلاف کے سب سے پہلے رہنما تھے. Arrah پارلیمانی حلقہ انتخاب کی نمائندگی کرنے والے شری Baliram بھگت ایک مرکزی کابینہ کامرس کے وزیر اور لوک سبھا کے بعد میں اسپیکر تھا. اس کے وزیر اعلی اور جو کے طور پر بہار کے لوگوں کی خدمت کی، جو شری Bindeswari دبی بعد میں بھی ایک مرکزی وزیر بنے قانون، انصاف اور لیبر راجیو گاندھی کی کابینہ میں Ara.Meira کمار کے قریب Mahuaon میں پیدا کیا گیا تھا، موجودہ لوک سبھا سپیکر کی بیٹی ہے بابو رام Jagjiwan.

ثقافت[ترمیم]

فلمز[ترمیم]

بھوجپوری فلموں کے ایک دور دور تک وسیع ویورشپ ہے. اس علاقے سے کئی فلمی ہستیوں سنیما امیر کا حصہ بنا دیا ہے. مسٹر وصوانتھ آج بھی بڑے پیمانے پر تعریف ہے، جو 1960 میں گنگا Maiya Tohen Piyari Chadhaibo بنایا تھا. آرا کے مسٹر جناردن سنگھ ہیرو کے طور پر آرا کے جی تلک کے ساتھ پیا Nirmohia بنا دیا. سری اشوک چند جین اور مسٹر لکشمن Shahabadi مؤخر الذکر کی گانے، نغمے بہت سراہا گیا تھا جس میں، فلم گنگا کنارے MORA گاؤں بنا دیا ہے. آرا کے مسٹر موہن جی کو اس فلم کے ھلنایک تھا. "کیب aayeihe dulha hammar" تقریبا 3 ماہ اور Bojpuri میں جیکی شراف کے ہم hayee ھلنایک "سب سے پہلے پہلی فلم بھاگ گیا جس Bojpuri فلم میں ایک سنگ میل کی آرا سے تعلق رکھتا ہے جو Sri.Uday شنکر کی طرف سے بنایا بلاک بسٹر فلم تھی. اسی طرح بہت زیادہ آرٹسٹ میں کام کیا ہے آرا Bhojpuri films.The کی ہالی وڈ کی بڑھتی ہوئی اور Bhojpuri گلوکار پون سنگھ، منوج تیواری، Vinit سنگھ، Chotu Chaliya اور بہت زیادہ بھی آرا سے تعلق رکھتے ہیں میں روشن مستقبل اس خطے کی طرف سے فلموں اور بنا دیا ہے. وہ سب کے سب ان کے پیشے میں ایک اچھے معیار کے ہیں . ارون کمار مہتو (اداکار، مصنف، ایڈیٹر، ڈائریکٹر اور پروڈیوسر) 2009 سے لے کر مختصر فلم بنا رہی ہے. laika mafiya فیل طالب علموں کی بنیاد پر ان کی پہلی فلم تھی.