حکومت

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش

کسی مملکت کے اداروں ، منصوبوں اور خیالات کو ظاہر کرنے اور اس کا نظام چلانے کے لیے حکومت (Government) کی تشکیل عمل میں لائی جاتی ہے۔ اور اچھی حکومت مملکت کی فلاح و بہبود اور بری حکومت ملک کی تباہی و بربادی کا موجب ہوتی ہے۔ مملکت کی طاقت اور کمزوری کا اندازہ بھی اس کی حکومت سے لگایا جاسکتا ہے۔ دنیا میں کئی قسم کی حکومتیں قائم ہیں جو علیحدہ علحیدہ طریق سے چلتی ہیں۔ مثلاً شخصی حکومت ، اعیانی یا اشرافی حکومت ، جمہوری حکومت ، واحدانی حکومت اور وفاقی حکومت۔ عام طور پر ہر حکومت کے پیش نظر مندرجہ ذیل اغراض و مقاصد ہوتے ہیں۔

1۔ شہریوں کی جان و مال کی حفاظت کرنا۔

2۔ ملک کو بیرونی دشمنوں کے حملے سے بچانا اور اندرونی جھگڑے طے کرنا۔

3۔ ملک میں عدل و انصاف اخلاقی اور اجتماعی ترقی کے لیے قوانین بنانا اور رائج کرنا۔

4۔ رعایا کی تعلیم و ترقی اور معاشرتی حالت کی اصلاح کے لیے کوشاں رہنا وغیرہ وغیرہ


اقسام[ترمیم]

حکومت کے مختلف قسمیں ہوتی ہیں۔مختلف ادوار میں حکومت مختلف شکلوں میں پائی جاتی ہے۔جیسے کہ بادشاہت جو کہ پہلے سب سے زیادہ استعمال ہونے والا قسم تھا حکومت کا، اس کے بعد پھر ہمارے سامنے مدینہ ریاست کا خلافت سامنے آیا جو حکومت کا ایک نیا انداز تھا۔اس کے بعد جمہوریت آئی جوکہ آج کل کے دنیا کا 9/10 حصے سے بھی زائد ہے اس نظام میں براہ راست عوام اپنے رہنما منتخب کرتے ہیں۔حکومت کا ایک طرز آمریت بھی ہوتی ہے جو جمہوریت کا متضاد ہے اور جس میں ڈنڈے کے زور پہ حکومت کی جاتی ہے۔


World's states coloured by form of government as of 20111
  Parliamentary constitutional monarchies in which the monarch personally exercises power
  Republics with an executive president dependent on a parliament
  Countries which do not fit any of the above systems
1This map was complied according to the Wikipedia list of countries by system of government. See there for sources. 2Several states constitutionally deemed to be multiparty republics are broadly described by outsiders as authoritarian states. This map presents only the de jure form of government, and not the de facto degree of democracy.

مزید دیکھئے[ترمیم]