صدر ٹاؤن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش
ٹاؤن  صدر
صدر ٽاؤن
Saddar Town
EmpressMarket1995.jpg
عمومی معلومات
ملک Flag of Pakistan.svg پاکستان
ضلع کراچی 
صوبہ سندھ 
آبادی 616151[1] بمطابق 1998ء
زبانیں اردو، پنجابی، سندھی، پشتو
منطقۂ وقت مُتناسق عالمی وقت + 5:00
رمزِ بعید تکلم 0213
ناظم محمد دلاور
نائب ناظم ناصر خان تیموری
یونین کونسل 11 
پرانا حاجی کیمپ
سول لائنز
سٹی ریلوے کالونی
صدر
کلفٹن
کھارادر
کہکشاں
گارڈن
گزدر آباد
ملت نگر
نانک واڑہ


کراچی کا نقشہ، شمار 2 پر صدر ٹاؤن واقع ہے
www.karachicity.gov.pk

صدر ٹاؤن پاکستان کے صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی کے 18 قصبہ جات میں سے ایک ہے۔ اگست 2000ء میں بلدیاتی نظام متعارف کرائے جانے کے ساتھ ہی کراچی ڈویژن اور اس کے اضلاع کا خاتمہ کر کے کراچی شہری ضلعی حکومت کا قیام عمل میں لایا گیا۔ اس کے نتیجے میں شہر کو 18 قصبہ جات (ٹاؤنز) میں تقسیم کر دیا گیا جن میں صدر ٹاؤن بھی شامل ہے۔ یہ قصبہ کراچی کے قدیم وسطی علاقوں صدر اور کھارادر اور کلفٹن اور کہکشاں سوسائٹی جیسی جدید آبادیوں پر مشتمل ہے۔ یہ شہر کے مرکزی بازار صدر کے نام پر صدر ٹاؤن کہلاتا ہے۔ یہ چھوٹا سا قصبہ انتہائی گنجان آباد ہے اور 1998ء کی قومی مردم شماری کے مطابق اس کی آبادی 6 لاکھ 16 ہزار سے زیادہ ہے۔

صدر ٹاؤن کے مشرق میں جمشید ٹاؤن اور کلفٹن چھاؤنی، جنوب میں کیماڑی ٹاؤن اور بحیرہ عرب اور مغرب میں [[لیاری ٹاؤن واقع ہے۔ شمال میں نئی کراچی ٹاؤن، مشرق میں گلبرگ ٹاؤن، جنوب میں لیاقت آباد ٹاؤناور مغرب میں سائٹ ٹاؤن واقع ہیں۔

صدر ٹاؤن شہر کے قدیم ترین علاقوں کا حامل ہے جس میں کھارادر اور میٹھادر نو آبادیاتی دور سے بھی قدیم تاریخ رکھتے ہیں۔ نو آبادیاتی دور میں صدر کر کراچی کے مرکز کی حیثیت حاصل رہی اور 1947ء سے 1960ء کی دہائی تک اس کی یہ حیثیت برقرار رہی جب وفاقی حکومت کی دفاتر اسی علاقے میں واقع تھے۔ اب وفاقی حکومت کی جانب حکومت سندھ کے دفاتر یہاں واقع ہیں۔ نو آبادیاتی دور کی کئی عمارات اب بھی یہاں کی زینت ہیں جیسا کہ سندھ اسمبلی کی عمارت، جناح ہال اور سندھ کلب وغیرہ۔

یہاں کا کاروباری علاقہ کراچی کے اہم ترین مراکز میں سے ایک ہے جس میں صدر بازارسب سے مشہور ہے۔ کلفٹن کا ساحلی علاقہ کراچی کی مشہور ترین تفریح گاہوں میں سے ایک ہے جہاں باغ ابن قاسم اور جہانگیر کوٹھاری پریڈ مقامی و غیر مقامی سیاحوں کی توجہ کا مرکز بنے رہتے ہیں۔ علاوہ ازیں شہر کا مرکزی بس اڈہ اور مرکزی ریلوے اسٹیشن بھی اسی قصبے میں واقع ہے۔

2009ء کے مطابق اس قصبے کے ناظم محمد دلاور ہیں اور ناصر خان تیموری ان کے نائب ہیں۔

انتظامی تقسیم[ترمیم]

شمالی ناظم آباد ٹاؤن مندرجہ ذیل 11 یونین کونسلوں (بمع آبادی) میں تقسیم ہے:

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ صدر ٹاؤن - کراچی شہری حکومت کی باضابطہ ویب سائٹ

بیرونی روابط[ترمیم]