ضلع وہاڑی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش
ضلع  وہاڑی
Government Model High School, Vehari.jpg
عمومی معلومات
ملک Flag of Pakistan.svg پاکستان
صدر مقام وہاڑى
صوبہ پنجاب 
محل وقوع 30.05 درجے شمال، 72.34 درجے مشرق
رقبہ 4364 مربع کلومیٹر
آبادی 20,90,416 بمطابق 1998ء
زبانیں اردو، پنجابی، سرائیکی
منطقۂ وقت عالمی معیاری وقت + 5
رمزِ ڈاک 61100
رمزِ بعید تکلم 067
تحصیلیں


صوبہ پنجاب میں ضلع وہاڑی کا محل وقوع

ضِلع وِہاڑى پاکستان کے صوبہ پنجاب کا ایک ضلع ہے۔ اس کا مرکزی شہر وہاڑی ہے۔ مشہور شہروں میں وہاڑی، بورے والا اور میلسی شامل ہیں۔ 1998ء کے میں کی آبادی کا تخمینہ 20,90,416 تھا۔ ضلع وہاڑی میں عمومی طور پر اردو، پنجابی بولی جاتی ہیں۔ اس کا رقبہ 4364 مربع کلومیٹر ہے۔



تحصیلیں

ضلع وہاڑی کو انتظامی طور پر تین تحصیلوں میں تقسیم کیا جاتا ہے[1]۔ جو درج ذیل ہیں۔

اس کے علاوہ تین سب تحصیلیں بھی موجود ہیں جن کے نام درج ذیل ہیں

ضلع وہاڑی1 جولائی 1976ء کو ضلع ملتان کی تین تحصیلوں(وہاڑی، میلسی، بورےوالہ) کو یکجا کرکے ضلع وہاڑی بنادیا گیا جس کا صدر مقام وہاڑی شہر ہے. وہاڑی کا مطلب "سیلابی پانی کی گزرگاہ کی وجہ سے آبادی" ہے. ضلع وہاڑی دریائے ستلج کے دائیں کنارے پر واقع ہے ضلع کی کی جنوبی سرحد کے ساتھ ساتھ درہائے ستلج بہتا ہے.

زبان

پنجابی کے لہجے

ضلع وہاڑی میں اردو اور پنجابی بڑی زبانیں ہیں.سکولوں اور دفاتر میں زیادہ تر اردو اور انگریـزی رائج ہے 1998ء کی مردم شماری کے مطابق ضلع وہاڑی کی 94 ‏ فیصد آبادی پنجابی بولنے والوں کی ہے ان 94% میں سے 83 % ماجھی لہجہ بولنے والوں کی ہےضلع وہاڑی کے تقریبا تمام حصوں میں پنجابی بولی جاتی ہے. سرائیکی یا ملتانی لہجے کی پنجابی تحصیل میلسی کے کچھ حصوں میں بولی جاتی ہے ضلع کی کل آبادی کا 11 فیصد پنجابی کا لہجہ سرائیکی بولتے ہیں جبکہ باقی 6 % دیگر زبانیں(پشتو وغیرہ) بولتے ہیں اردو قومی زبان کے طور پر ہر جگہ بولی اور سمجھی جاتی ہے جبکہ انگریزی پڑھے لکھے طبقے میں مقبول ہے۔

جغرافیہ

ضلع وہاڑی 29°36′N 71°44′E / 29.6°N 71.733°E / 29.6; 71.733 اور 30°22′N 72°53′E / 30.367°N 72.883°E / 30.367; 72.883کے درمیان واقع ہے. اس کے جنوبی طرف ضلع بہاولنگر اور ضلع بہاولپور مشرقی طرف ضلع پاکپتن مغربی جانب ضلع لودھراں اور ضلع خانیوال اور شمالی طرف ضلع ساہیوال اور خانیوال واقع ہیں. ضلع وہاڑی کا کل رقبہ 4364 مربع کلومیٹر(1685مربع میل) ہے. اس کی لمبائی تقریباً 93 کلومیٹر(58میل) اور چوڑائی 47 کلومیٹر(29میل) ہے. ضلع وہاڑی کا زیادہ تر علاقہ میدانی اور زرخیز زمین پر مشتمل ہے اس کی زمین کپاس، گندم اور دیگر زرعی اجناس کے لیے انتہائی موزوں ہیں. ضلع وہاڑی نیلی بار علاقے میں ہے جو درہائے ستلج اور دریائے راوی کے درمیان کا علاقہ ہے. ضلع وہاڑی کی زرخیز زمین دریائے چناب اور راوی کے پانی سے سیراب کی جاتی ہے. ضلع وپاڑی میں وسیع اور اچھا نہری نظام موجود ہے اس میں دو بڑی نہریں ہیں پاکپتن کینال اور میلسی کینال(سدھنائی میلسی لنک کینال). ضلعے میں تمام چھوٹی بڑی نہروں کی تعداد 19 ہے جن کی کل لمبائی 1380 کلومیٹر ہے.

نُلّہ

دریائے بیاس کا مقامی نام وِیاہ بھی ہے دریائے بیاس کی پرانی گزرگاہ ضلع وہاڑی میں ہی واقع ہے جسے سک بیاس کا نام دیا جاتا ہے اسے نلہ بھی کہتے ہیں شدید بارشوں اور سیلاب کے دوران کبھی کبھار اس میں پانی آجاتا ہے یہ شیخ فاضل کے قریب وہاڑی میں داخل ہوتا ہے اور پکّہی موڑ اور پُل کے قریب دریائے ستلج سے ملتا ہے. نلہ کا راستہ کئی سالوں سے تبدیل ہوتا رہا ہے اب یہ بورے والہ سے چند کلومیٹر کے فاصلے پر واقع ہے.

تاریخ


Wiki letter w.svg مضمون کا یہ قطعہ ابھی نامکمل ہے۔آپ اس میں اضافہ کرکے مزید بہتر بنا سکتے ہیں۔

کھیل

ضلع وہاڑی کی سرزمین نے کئی کھلاڑیوں کو جنم دیا ہے.یہ علاقہ ہاکی میں مشہور ہے. کھیل میں وہاڑی سے تعلق رکھنے والے کھلاڑیون کی فہرست درج ذیل ہے.

تعلیم

کامسٹس یونیورسٹی آف سائنس اینڈ ٹیکنالوجی،وہاڑی کیمپس
  • کامسیٹس یونیورسٹی
  • گورنمنٹ ماڈل ہائی سکول وہاڑی
  • گورنمٹ پوسٹ گریجوایٹ کالج وہاڑی
  • گورنمٹ پوسٹ گریجوایٹ کالج خواتین وہاڑی
  • گورنمٹ پوسٹ گریجوایٹ کالج بورےوالا
  • گورنمٹ پوسٹ گریجوایٹ کالج خواتین بورےوالا
  • گورنمٹ پوسٹ گریجوایٹ کالج میلسی
  • گورنمٹ پوسٹ گریجوایٹ کالج خواتین میلسی
  • گورنمنٹ کالج ٹبہ سلطانپور
  • تابندہ ماڈل ہائی سکول بورےوالا
  • پنجاب گروپس آف کالجز وہاڑی،بورےوالا
  • سپریئر گروپ آف کالجز بورے والا
  • بیسٹ گروپ آف کالجز وہاڑی
  • پنجاب انسٹیٹیوٹ آف ٹیکنالوجی وہاڑی
  • دی سٹی سکول وہاڑی،بورے والا

موسم

وہاڑی کا موسم خشک اور گرم ہے موسم گرما اپریل میں شروع ہوتا ہے اور اکتوبر اختتام پذیر ہوتا ہے.مئی، جون، جولائی گرم ترین مہینے ہوتے ہیں. ان مہینوں میں درجہ حرارت 28 سے 47 ڈگری سینٹی گریڈ تک رہتا ہے. موسم گرما کے دوران گرم اور گرد آلود ہواؤں کا چلنا عام بات ہے.موسن سرما نومبر سےمارچ تک شروع رہتا ہے اس دوران درجہ حرارت 4 سے22 ڈگری سینٹی گریڈ تک رہتا ہے موسم سرما کے دوران دھند چھانا معمول ہے مون سون بارشیں جولائی سے ستمبر تک ہوتی ہیں. سردیوں میں بہت کم بارشیں ہوتی ہیں.

مزید دیکھیئے

حوالہ جات

بیرونی روابط