فرینک زاپا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش

رینک ونسنٹ زاپا (21 دسمبر، 1940 - 4 دسمبر، 1993) ایک امریکی موسیقار، گلوکار، گیتکار، ایلیکٹرک گٹارسٹ، ریکارڈنگ، انجینئر، ریکارڈ پروڈیوسر اور فلم ڈائریکٹر تھا. ان کا کیرئیر ٣٠ سال سے زائد کے عرصے پر پھیلا ہوا ہے- زاپا راک، جاز، آرکیسٹرا اور میوزیک کنکریٹ کا کام لکھا. انہوں نے یہ بھی خصوصیت کی حد کے فلموں اور موسیقی کے ویڈیوز کو ہدایت اور البم کور کے لئے ڈیزائن کیا ہے. زاپا 60 سے زائد یلبموں وہ بینڈ ایجاد کی ماؤں کے ساتھ اور ایک سولو آرٹسٹ کے طور پر جاری کی تقریبا تمام کی پیداوار کیا. اس کے نوجوانوں میں اگرچہ، وہ 1950s تال اور بلیوز موسیقی کے ساتھ ساتھ ایڈگرڈ وارےزے، اگور سٹراونسکی اور ینٹون وبرن کے طور پر 20th صدی کے کلاسیکی موسیقاروں کے لئے ایک ذائقہ حاصل ہے. وہ ہائی اسکول میں کلاسیکی موسیقی لکھنے، جبکہ ایک ہی وقت میں تال اور بلیوز کے بینڈ میں ڈھول کھیلنے شروع کر دیا ہے، وہ بعد میں الیکٹرک گٹار پر تبدیل کر دیا ہے.

وہ ایک موسیقار خود تعلیم اور مظاہرہ تھا، اور ان کی مختلف موسیقی کے اثرات نے اسے موسیقی جو اکثر درجہ بندی مشکل بنانے کے لئے کی قیادت کی. ایجاد کی ماؤں کے ساتھ ان کی 1966 کی پہلی البم، ئیک، اجتماعی تقالید اور سٹوڈیو کے طور پر پیدا ہونے والے آواز کولاجز کے ساتھ روایتی راک اور رول کی شکل میں مل گانے، نغمے. ان کے بعد یلبموں اس سمیت ہر اور تجرباتی نقطہ نظر کا اشتراک کیا ہے، قطع نظر کہ بنیادی شکل پتھر، جیج، یا کلاسیکی. اس دھن کے اکثر قائم سماجی اور سیاسی عمل، ڈھانچے اور تحریکوں کے آیکونوکلاسٹک ہیومرسلی(iconoclastic humorously) دیتی تھی. انہوں نے مین سٹریم کی تعلیم اور منظم مذہب کے ایک تیز تنقید، اور تقریر کی آزادی، خود، تعلیم، سیاسی شرکت اور سنسر شپ کے خاتمے کے لئے ایک راست اور پرجوش وکیل تھا.

زاپا نے ایک انتہائی مفید اور انتھک آرٹسٹ تھا اور بڑے پیمانے پر ناقدین کے خراج تحسین حاصل کی. اس نے کچھ کاروباری کامیابی تھی، خاص طور پر یورپ میں، اور ان کے پیشے کی سب سے زیادہ کے لئے ایک آزاد آرٹسٹ کے طور پر کام کرنے کے قابل تھا. انہوں نے موسیقار اور موسیقاروں پر ایک اہم اثر و رسوخ رہتا ہے. زاپا مرنپرانت 1995 میں راک اور رول ہال آف فیم میں شامل کیا گیا اور 1997 میں گریمی لائفٹائم اچیومنٹ ایوارڈ حاصل کیا. زاپا 1960 سے 1964 تک کیتھرن جے شیرمین سے شادی کی تھی. 1967 میں، انہوں نے یڈیلیڈ گیل سلوٹمین، جن کے ساتھ وہ پروسٹیٹ کینسر سے 1993 میں اپنی وفات تک رہے شادی کر لی. مون یونٹ، ڈویزل، احمد ایموکہا روڈن اور دوا پتلا مفن پجین: وہ چار بچے تھے. گیل زاپا نام زاپا خاندان ٹرسٹ کے تحت ان کے مرحوم شوہر کے کاروبار کا انتظام ہے.