اواکس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش

اواکس (AEW&C) کا مطلب ایئر بورن ارلی وارننگ اینڈ کنٹرول (Airborne early warning and control) ہے۔ یہ نظام طویل حدود میں طیاروں ، بحری جہازوں اور گاڑیوں کا سراغ لگانے اور لڑاکا اور حملے کی ہوائی جہاز حملوں ہدایت کی طرف سے ایک ہوائی مصروفیت میں جنگ خلا کے کنٹرول اور کمانڈ انجام دینے کے لئے ڈیزائن کیا ایک ہوائی ریڈار دھرنا نظام ہے۔

AEW & C یونٹس بھی زمین کے اہداف سمیت ، نگرانی کے باہر لے جانے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے اور اکثر C2BM ( کمانڈ اینڈ کنٹرول ، جنگ مینجمنٹ) دیگر فورسز پر ایک ائیر ٹریفک کنٹرولر دی فوجی کمانڈ کے لئے اسی طرح کے افعال انجام رہے ہیں . اونچائی پر استعمال کیا جب ، طیارے پر ریڈار آپریٹرز کا سراغ لگانے اور اہداف پر نظر رکھنے اور بہت دور دور اسی طرح کی ایک زمین کی بنیاد پر ریڈار سے زیادہ دوستانہ اور دشمن کے طیاروں کے درمیان تمیز کرنے کی اجازت دیتا ہے . ایک زمین کی بنیاد پر ریڈار کی طرح، یہ مخالفت کی طرف سے پتہ لگایا جا سکتا فورسز ، لیکن کیونکہ اس کی نقل و حرکت کی ، اس جوابی حملہ کرنے کے لئے بہت کم خطرہ ہوتا ہے۔

AEW & C طیارے دونوں دفاعی اور جارحانہ فضائی کارروائیوں کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ، اور تربیت یافتہ یا کمانڈ انفارمیشن سینٹر امریکی بحریہ کے ایک جنگی جہاز کے لئے کیا ہے ایئر فورسز ، کے علاوہ ایک انتہائی موبائل اور طاقتور ریڈار پلیٹ فارم ضم نیٹو اور امریکی افواج کو ہیں . نظام کو دشمن افواج ، ہوا اور زمین دونوں پر ہیں counterattacks ہدایت ، دفاع ان کا ہدف مقامات پر براہ راست جنگجوؤں کو offensively استعمال کیا جاتا ہے . اتنی مفید ایک اونچائی سے کمانڈ اور کنٹرول کا فائدہ کیا ہے ، امریکہ نیوی بڑھانے اور اس کے کیریئر کمان انفارمیشن مراکز ( کمیونٹی معلومات سینٹر ) کی حفاظت کے لئے اس Supercarriers بند Northrop Grumman E -2 Hawkeye کی AEW & C طیارے چلاتا ہے . عہدہ "فضا ابتدائی انتباہ " ( AEW ) ، Fairey Gannet AEW.3 اور لاک ہیڈ EC -121 کے طور پر ایسی سٹار انتباہ پہلے کی ایسی طیاروں کے لئے استعمال کیا ، اور جبکہ ، اس کے سنتری AEW1 لئے Raf کی طرف سے استعمال کیا جا کرنے کے لئے جاری کیا گیا تھا AEW & C (ییربورن ارلی وارننگ اور کنٹرول) چھوٹی یا آسان ریڈار دھرنا طیارے پر موجود نہیں ہو سکتا کہ کمانڈ اینڈ کنٹرول صلاحیتوں پر زور دیتا ہے . اواکس (فضائی وارننگ اور کنٹرول سسٹم ) ای 3 اور جاپانی ای 767 AEW & C airframes میں نصب کیا خاص نظام کا نام ہے جدید AEW & C نظام کے ساتھ ساتھ سب سے زیادہ کی سطح سے فضا میزائل کی رینج سے باہر ، دور 250 میل ( 400 کلومیٹر ) سے طیارے کا پتہ لگانے کے کر سکتے ہیں . 30،000 فٹ ( 9،100 میٹر) کو پرواز سے ایک AEW & C طیارے 120.460 مربع میل ( 312،000 km2 تاریخ ) کا ایک علاقے کا احاطہ کر سکتے . وسطی یورپ کے پورے احاطہ کر سکتے مدار اتیویاپی میں تین طرح کے طیاروں . [6] AEW & C نظام ، ان کے سینسر کی رینج میں توسیع اور ٹریک کرنے کے لئے جارحانہ طیارے زیادہ مشکل بنانے میں مدد ، خطرات اور اہداف پر اعداد و شمار فراہم ، bogeys کے تئیں جنگجوؤں vectoring ، دوستانہ طیارے کے ساتھ بات چیت وہ اب کوئی خطرات کا پتہ لگانے کے لئے فعال ان کے اپنے ریڈار رکھنے کی ضرورت ہے کے بعد سے .

سب سے پہلے زمین کی بنیاد پر ابتدائی انتباہ کے راڈار کا پتہ لگانے کے نظام تیار کرنے کے بعد ، سلسلہ ہوم ، برطانوی پھر وہ "ایئر کنٹرول اورودھن " قرار دیا ہے کے لئے ایک طیارے پر لے جایا جا سکتا ہے ایک ریڈار سیٹ تیار . نیت شمال مغربی احاطہ کرنا تھا جرمن طویل رینج Focke Wulf نے خاندان بہبود - 200 کونڈور طیارے شپنگ کی دھمکی دے رہے تھے جہاں نقطہ نظر. ایک ڈیجیٹل Vickers ویلنگٹن بمبار (سیریل R1629 ) ایک گھومنے اینٹینا سرنی کے ساتھ نصب کیا گیا تھا . یہ جرمن ای کشتیوں کے خلاف ممکنہ استعمال کے لئے اس وقت فضائی اہداف کے خلاف استعمال کے لئے trialled کیا گیا تھا اور . ایک مختلف کی تنصیب کے ساتھ ویلنگٹن لیس ایک اور راڈار تھے جس Heinkel انہوں 111s طرف برسٹل Beaufighters ، ہدایت کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا تھا ایئر شروع کر V- 1 پرواز بم۔

فروری 1944 میں امریکی بحریہ کے پروجیکٹ Cadillac کی تحت ایک طیارے میں ہونے والی الوفٹ لے جایا جا سکتا ہے ایک رڈار نظام بنانے کا حکم دیا . ایک پروٹوٹائپ نظام ایک بار تدوین TBM بدلہ لینے والا ٹارپیڈو بمبار پر بنایا گیا اور اگست میں لایا گیا تھا . ٹیسٹ میچوں میں 100 میل (160 کلومیٹر) سے زیادہ میں ایک رینج میں کم پرواز فارمیشنوں پتہ لگانے کے قابل ہونے کی وجہ سے نظام کے ساتھ ، کامیاب ثابت . امریکی بحریہ پھر TBM- 3W ، سروس میں داخل کرنا پہلی پیداوار AEW طیاروں کی پیداوار کا حکم دیا . TBM- 3Ws AN / اے پی ایس 20 ریڈار کے ساتھ نصب کچھ کے 36-40 آخر میں تعمیر کیا جا رہا کے ساتھ ، مارچ 1945 میں سروس میں داخل .

سب سے پہلے 1949 میں اڑ گئے جو سٹار انتباہ لاک ہیڈ WV اور EC -121 ، امریکی فضائیہ اور امریکی بحریہ کے دونوں کے ساتھ وسیع پیمانے پر خدمات انجام دیں اور ویت نام جنگ کے دوران امریکی افواج کی بنیادی AEW کوریج کی. یہ ای 3 اواکس ، اپنے مطلوبہ جانشین کے ساتھ تبدیل جب تک آپریشنل رہنے کا تھا . متوازی طور پر تقریبا تیار کیا ، ن طبقے blimps بھی براعظم امریکہ کے راڈار کوریج میں کمیوں میں بھرنے ، AEW طیاروں کے طور پر استعمال کیا گیا تھا ، ایک AEW طیارے میں ایک اہم اثاثہ ہونے سے 200 سے زائد گھنٹے کی ان کی زبردست برداشت ، فضائی آپریشن سے ہلکا بند کر دیا گیا تھا اگرچہ 1962 میں ایک حادثے کے بعد.

1958 میں ، سوویت توپولوف کے مقابلے ڈیزائن بیورو نے بھی ایک AEW طیاروں کو ڈیزائن کرنے کا حکم دیا گیا تھا . پیش کیا ریڈار اوزار ایک توپولوف کے مقابلے میں ٹو 95 یا ایک توپولوف کے مقابلے میں ٹو 116 میں فٹ نہیں کریں گے کہ تعین کرنے کے بعد ، فیصلہ کے استعمال کرنے کے لئے بنایا گیا تھا زیادہ وشال توپولوف کے مقابلے میں ٹو 114 کے بجائے . یہ پتلی ٹو 95 اور ٹو 116 fuselage کے ساتھ موجود ہے کہ کولنگ اور آپریٹر کی جگہ کے ساتھ مسائل حل . پرواز کی حد کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے ، پیداوار کی مثالیں کے ساتھ نصب کیا گیا تھا ایک ہوا سے فضا میں ایندھن ڈالنے کی تحقیقات . اس کے نتیجے کے نظام ، توپولوف کے مقابلے میں ٹو 126 ، سوویت ایئر فورسز کے ساتھ 1965 میں سروس میں داخل ہوا اور 1984 ء میں Beriev A -50 کی طرف سے تبدیل جب تک سروس میں رہا۔