Pakistan Army Aviation Corps

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
:چھلانگ بطرف رہنمائی، تلاش


تاریخ

اصل میں 1942 میں برطانوی آرمی ایئر کور کی طرف سے قائم ہے، پوری یونٹ 1947 میں پاکستان میں منتقلی [1] افسران اور عملے نے ایئر معائنہ پوسٹ جو پنجاب حد فورس کے حمایت میں تعینات کیا گیا تھا کے ایک حصے کے تھے. بعد پورے گروپ بھارت کی تقسیم سے پہلے چکلالہ ائیر فورس بیس میں تعینات کیا گیا تھا [1].

ابتدائی طور پر پاک فضائیہ کے حصہ، کور نئی سروس میں تقسیم کیا گیا تھا اور 1958 میں پاک فوج کا حصہ بن گئے. [2] الیکٹریکل اور میکانی انجینرنگ کی کور ہوائی جہاز اور امریکہ آرمی ایوی ایشن برانچ کی طرف سے دی گئی ہیلی کاپٹر کو برقرار رکھنے کے لئے شروع کر دیا، اس کے کھولنے. 1959 ء میں اپنی ہوا بازی اسکول [3].

1960s کے بعد سے کور کی رفتار، افرادی قوت میں توسیع، اور اس کی آپریشنل گنجائش وسیع ہے [3] 1970s، کور نے پاکستان فوج کے ایک لڑائی ہوا اس حملے کے ہیلی کاپٹروں کے ساتھ فوجی کارروائیوں کی ریڑھ کی ہڈی بننے جزو بن گیا. [ 3] کور پاکستان آرمی ہے ہر نقل آپریشن کا ایک لازمی حصہ بن گیا ہے، اور شروع کرنے کے بعد 1970s میں سرکاری اور بین الاقوامی سطح پر نوٹس میں آیا، اور کامیابی کے دمن، بلوچستان میں سنگین خانہ جنگی [2].

یہ بھی پاکستان فوج کے ایک سب سے زیادہ سجایا کور ہے قومی زیادہ تعریف خط اور ایوارڈ دیئے گئے ہیں اور پاک فوج کی کسی بھی جنگجو کور سے اس کور پر عطا کے ساتھ،. اگرچہ یہ 1947 میں وجود میں آیا، کور میں 1977 ء میں ایک مکمل کمیشن دیا گیا تھا [2].

[ترمیم] جنگی آپریشن

Incomplete-document-purple.svg یہ ایک نامکمل مضمون ہے۔ آپ اس میں اضافہ کرکے ویکیپیڈیا کی مدد کر سکتے ہیں۔