آؤل

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
گنب ، جو داغستان کے ایک آؤل (گاؤں)ہے ، جیسا کہ 1905 ء سے 1915 کے درمیان کسی وقت پروکوڈن گورسکی نے تصویر کشی کی تھی ۔

آؤل ( چیچن:oil, ، روسی: аул ، ترک : awıl ) ایک قسم کا مضبوط قلعہ بند گاؤں ہے جو قفقاز کے پہاڑوں اور وسطی ایشیا میں پایا جاتا ہے ۔

نام[ترمیم]

یہ لفظ خود ترک زبان سے ہے اور اس کا مطلب بہت سی ترک زبانوں میں گاؤں ہے۔

آؤل ( قازق: Ауыл ) قازق زبان کا لفظ ہے جس کا معنی قازقستان میں "گاؤں" ہے۔ [1]

تاریخ[ترمیم]

آؤل کا لفظ ترک زبان سے ہے۔ ابتدا میں ، ایک موبائل خانہ بدوش کیمپ ، جس میں موبائل یارٹس شامل تھے ، کو اول کہا جاتا تھا۔ چونکہ ، ایک قاعدہ کے طور پر ، ہر الگ خانہ بدوش کیمپ میں ایک جنس کے نمائندوں کو شامل کیا گیا تھا ، لہذا آؤل کا مطلب ایک خانہ بدوش توسیع کنبہ ہے جس میں کئی نسلیں شامل ہیں اور اس میں والدین اور بچوں کے علاوہ قریبی رشتے دار بھی شامل ہیں۔

آؤل کسی بھی طرح کی یورتوں پر مشتمل ہوتا ہے۔ ہر یورت(خیمہ نما گھر) میں ایک کنبہ رہتا تھا (باپ + ماں + بچے)۔ چھوٹے آؤل قریبی رشتہ داروں کے 2 - 3 یورتوں پر مشتمل ہوتے ہیں ، بڑا آؤل سیکڑوں یورتوں پر مشتمل ہوتا ہے۔

تفصیل[ترمیم]

سوانیتی آؤل ( جارجیا جمہوریہ میں)، اپنے مخصوص قرون وسطی کے ٹاورز کے ساتھ، عالمی ثقافتی ورثہ مقام کے طور پر تسلیم کیا گیا ہے . [2] اس طرح کے برج قفقاز میں اور کہیں بھی مل سکتے ہیں ، خاص طور پر انگوشتیا میں ۔

اچانک حملوں سے حفاظت فراہم کرنے کے لیے یہ آؤل عام طور پر پتھر سے پہاڑی چوٹیوں یا چٹانوں کے مقابل بنائے جاتے ہیں۔ مکانات عموما دو منزلہ اونچے ہوتے ہیں اور وہ دشمن کو حیرت میں ڈالتے ہیں کہ دشمنوں کو سڑکوں پر کہیں بھی جانا عملی طور پر ناممکن بنا دیتے ہیں۔ گھروں میں عام طور پر موسم سرما میں سورج سے فائدہ اٹھانے اور شمالی ہواؤں سے پناہ لینے کا ایک جنوبی پہلو ہوتا ہے۔ اکثر ، وہ اچھے کھیتی باڑی علاقے یا پانی کے وسائل کے قریب واقع نہیں ہوتے ہیں ، لہذا بستی میں پانی لانا ضروری ہوتا ہے۔

19 ویں صدی میں ، جب روس نے قفقاز کو فتح کرنے کی جنگ لڑی ، تو اولز بہت ہی مضبوط دفاع تھے اور صرف زبردست حملے کے ذریعہ زیادہ تر فتح کیے جاسکتے تھے۔ چیچنیا میں بہت سے مشہور آؤل ہیں جن پر روسیوں کی رسائی نہیں ہو سکی تھی۔[حوالہ درکار] [ حوالہ کی ضرورت ]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Қазақ тілі термиңдерінің салалық ғылыми түсіндірме сөздігі: География және геодезия. — Алматы: "Мектеп" баспасы, 2007. — 264 бет. آئی ایس بی این 9965-36-367-6
  2. "Upper Svaneti - UNESCO World Heritage Centre", UNESCO World Heritage Centre, United Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization.