آئس ایج: کانٹنےنٹل ڈرفٹ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
آئس ایج: کانٹنےنٹل ڈرفٹ
(انگریزی میں: Ice Age: Continental Drift ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

صنف فنٹاسی فلم،  بچوں کی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
سلسلہ آئس ایج (الترتيب: 4)  ویکی ڈیٹا پر (P179) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع قذاقی  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 88 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 26 جون 2012
27 جون 2012
2 جولا‎ئی 2012 (جرمنی)[1]
13 جولا‎ئی 2012 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[2]
27 جون 2012 (سویڈن اور فرانس)[3]
5 جولا‎ئی 2012 (ہنگری)[4]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v516738  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt1667889  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

آئس ایج: کانٹنےنٹل ڈرفٹ (انگریزی: Ice Age: Continental Drift) ایک 2012 امریکی کمپیوٹر متحرک ایڈونچر کامیڈی فلم ہے۔ بلیو اسکائی اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کردہ اور ٹوینٹیتھ سنچری فوکس کے ذریعہ تقسیم کیا گیا۔ یہ آئس ایج: ڈان آف دی ڈایناسور اور آئس ایج سیریز کی چوتھی فلم کا نتیجہ ہے۔

کہانی[ترمیم]

تیسری فلم کے واقعات کے سولہ سال بعد ، مانی اور ایلی اپنی بالغ بیٹی پیچوں کی آزمائشوں اور پریشانیوں سے نمٹنے پر مجبور ہیں ، جنھیں اپنے ہم عمر افراد کے ساتھ فٹ ہونے میں تکلیف ہے۔ ایلی اپنی بیٹی کی حمایت کرنے کی کوشش کرتی ہے ، لیکن مانی حد سے زیادہ غیر موثر بن جاتی ہے۔ دریں اثنا ، سڈ کا کنبہ واپس آگیا ، لیکن ان دونوں کو فوری طور پر ترک کرنے سے پہلے صرف بوڑھوں کے نانی کو چھوڑ دو۔ اس کے بعد منی نے پیچ کے بڑے گروپ کے ساتھ پھانسی دیتے ہوئے اسے پکڑ لیا جس کی وہ منظوری نہیں دیتا ہے جس کی وجہ سے اس کے اور آڑو کے مابین لڑائی ہوئی۔ اس کے فورا بعد ہی ، اچانک براعظمی بریک اپ (جس کی وجہ سے سکریٹ دوبارہ اپنے کفن کو دفن کرنے کی کوشش کر رہا تھا) نے مانی کو ہرڈ سے الگ کر دیا۔ برف کے بڑھتے ہوئے حص پر میں پھنسے ، سڈ ، گرانننے ، ڈیاگو اور مانی کے پاس کرنٹ لگانے کے سوا کوئی چارہ نہیں ہے۔ اسی وقت ، ایلی ، پیچس اور زمین پر باقی رہ جانے والے افراد پر ، ایک زبردست لینڈ شفٹ تجاوزات کرتا ہے اور حفاظت کے ل. جانے کے ، انہیں ایک لینڈ پل کی طرف اپنا راستہ بنانے پر مجبور کرتا ہے۔

انتہائی پُرتشدد موسم نے انہیں زمین سے مزید دور کرنے کے بعد ، منی کے گروہ کو بحری قزاقوں کے ایک بینڈ نے ایک تیرتے ہوئے برفانی تختے پر جہاز دے رہے تھے جس کی سربراہی گیگنٹوپیٹیکس ، کیپٹن گٹ نے کی تھی ، جو ان کو اپنے عملے میں شامل ہونے پر دباؤ ڈالنے کی کوشش کرتا تھا۔ جب انکار کرتے ہیں تو ، گٹ ان کو پھانسی دینے کی کوشش کرتا ہے۔ اس سے ان کے فرار ہونے کا خدشہ ہوتا ہے ، جو نادانستہ طور پر جہاز اور کھانے کی چیزیں ڈوبنے کا سبب بنتا ہے۔ گوٹ کا پہلا ساتھی ، شیرا نام کی ایک خاتون سبریتوت ، ان کے ساتھ شامل ہوجاتا ہے جب اسے اس کے ساتھیوں کے ذریعہ مردہ چھوڑ کر بچایا گیا تھا۔

ریوڑ سوئچ بیک کوو پر ساحل دھوتا ہے ، جو ان کے گھر میں ایک کرنٹ واپس دیتا ہے۔ یہ جاننے کے بعد کہ گٹ نے ہائیراکس کے ایک گروہ کو غلام بنا لیا ہے اور وہ ایک نیا آئس برگ جہاز بنانے کے لیے استعمال کررہا ہے ، منی اپنے ساتھیوں کو آزاد کرنے اور جہاز کو چوری کرنے کے لیے کچھ اور ہیرکس کے ساتھ مل کر ایک منصوبہ تیار کرتا ہے اور وہ ایک موڑ پیدا کرنے میں کامیاب ہیں۔ جہاز سے سوار ہونے سے پہلے ہی ، ڈیاگو نے شیرا کو قزاقوں کو چھوڑنے اور ہرڈ میں شامل ہونے پر راضی کرنے کی کوشش کی تاکہ وہ بہتر زندگی گزار سکے ، لیکن شیرا ، ابتدائی طور پر قبول کرتے ہوئے ، پیچھے رہ کر گٹ کو سست کردیتی ہے تاکہ ریوڑ فرار ہو سکے۔ . گٹ نے ایک اور جہاز تشکیل دیا ہے اور منی سے بدلہ لینے کا ارادہ رکھتا ہے۔

دریں اثناء ، سرزمین پر زمینی پل پر جانوروں کے سفر کے دوران ، پیچز پہلے سے ہی میموتھ کے گروہ میں شامل ہوئے ، صرف یہ جاننے کے لیے کہ انہیں جاری خطرے کی کوئی پروا نہیں ہے اور وہ اسے تل سے دوستی کرنے پر نظر ڈالتے ہیں۔ لوگ نامی ہاگ۔ جب لوئس نے آڑو کو دوسرے بڑے جانوروں سے یہ کہتے ہوئے سنا کہ وہ اصل میں دوست نہیں ہیں تو ، آڑو اپنے نئے دوستوں کے بارے میں دل کی تبدیلی لاتا ہے ، انہیں اپنے رویوں پر دھڑکتا ہے اور چھوڑ دیتا ہے۔

سائرن کے ایک پیکٹ سے آسانی سے فرار ہونے کے بعد ، مانی ، سیڈ ، ڈیاگو اور گرین گھر اپنے گھر لوٹ آئے اور معلوم ہوا کہ نہ صرف لینڈ پل تباہ ہوا ہے ، بلکہ گٹ نے ان کو مارا پیٹا ہے اور ایلے ، پیچز اور باقی ہرڈ کو یرغمال بنا لیا ہے۔ ایک لڑائی اس وقت شروع ہوئی جب گرانننے کے پالتو جانوروں کی وہیل ، قیمتی ، پہنچ کر گٹ کے عملے کو روک لیا۔ مانی نے گٹ کو آئس فلو سے آخری فائنل میں شکست دی اور اپنے کنبہ اور دوستوں کے ساتھ دوبارہ مل گئی۔ اس کے بعد گٹ کا مقابلہ ایک سائرن سے ہوا جو ایک خاتون گیگنٹوپیٹیکس کی شکل اختیار کرتی ہے ، جو اسے دیو ہیکل کے جال میں پھنسا کر اسے زندہ کھانے کی کوشش کرتا ہے۔ اس کے نتیجے میں ، آڑو خوشی سے مینی اور لوئس دونوں کے ساتھ صلح کرلیتا ہے اور شیرا ہرڈ میں شامل ہوجاتی ہیں اور ڈیاگو کے ساتھ ایک جوڑے بن جاتی ہیں۔ زمینی شفٹ سے ان کا مکان تباہ ہونے کے بعد ، پریسیس پورے ریوڑ کو ایک سرسبز جزیرے میں لے جاتا ہے ، جہاں پہلے سے ہیراکسس نے اپنی تہذیب کو از سر نو تعمیر کرنا شروع کر دیا تھا۔

خطوط میں ، سکریٹ آخر کار سکریلانٹینس پہنچ جاتا ہے ، جہاں آریسکریٹل (پیٹرک اسٹیورٹ) اس کا استقبال کرتا ہے۔ جب سکریٹ ہر جگہ تحقیر کو دیکھتا ہے ، تو وہ ان سے زیادہ طاقت رکھتا ہے اور بے چین ہوجاتا ہے۔ جب ارسکرٹل نے اسے انتباہ دیا کہ وہ مزید کام نہ لیں تو سکریٹ مزاحمت کرنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن وہ ایسا نہیں کرسکتا۔ اس کے بعد وہ ایک آورن پلگ کھینچتا ہے جہاں پانی آتا ہے اور شہر کو نالہ کرتا ہے۔ سکریٹ زندہ بچ گیا ہے ، لیکن جب یہ کھدائی کرنے کی کوشش کر رہے ہیں کہ اب یہ شہر کہاں ہے ، تو زمین اس وقت خاک میں پڑ جاتی ہے جب وہ خشک صحرا میں ہے جسے وادی موت کہتے ہیں۔ اس کی آنکھوں میں پانی آرہا ہے ، اس کے بعد سکریٹ مایوسی میں چیختا ہے ، فلم کا خاتمہ ہوتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]