آئس ایج (2002ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
آئس ایج
(انگریزی میں: Ice Age ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Ice Age (2002 film) poster.jpg

ہدایت کار
کرس ویج
کارلوس سالڈانھا  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  بچوں کی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
سلسلہ آئس ایج (الترتيب: 1)  ویکی ڈیٹا پر (P179) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 81 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ ٹوینٹیتھ سنچری فوکس،  نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 59000000 امریکی ڈالر  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 15 مارچ 2002 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[1]
15 مارچ 2002 (سویڈن)[2]
21 مارچ 2002 (جرمنی)[3]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v258954  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0268380  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

آئس ایج (انگریزی: Ice Age) ایک 2002 میں امریکی کمپیوٹر اینیمیٹڈ کامیڈی فلم ہے جسے کرس ویج نے ڈائریکٹ کیا ہے اور مائیکل جے ولسن کی ایک کہانی سے کارلوس سالڈانھا کی مشترکہ ہدایتکاری ہے۔ بلیو اسکائی اسٹوڈیوز نے اپنی پہلی فیچر فلم کے طور پر تیار کیا ، اسے 20 ویں صدی کے فاکس نے 15 مارچ 2002 کو ریلیز کیا۔

کہانی[ترمیم]

سکریٹ ، جو ایک دانستہ دانت والا گلہری ہے ، موسم سرما میں اپنے کنوارے کو ذخیرہ کرنے کے لیے کوئی جگہ تلاش کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ بالآخر ، جب وہ زمین میں اسے گھسانے کی کوشش کرتا ہے تو ، وہ نادانستہ طور پر برف میں ایک بڑا شگاف بننے لگتا ہے جو ایک بہت بڑا برفانی تودہ گرنے سے پہلے میلوں تک پھیل جاتا ہے جو اسے قریب ہی کچل دیتا ہے۔ وہ بمشکل ہی فرار ہو گیا لیکن اس نے محسوس کیا کہ آئندہ برفانی دور سے بچنے کے لیے وہ ماقبل جانوروں کا ایک ریوڑ لے کر جنوب کی طرف ہجرت کر رہا ہے۔ سیڈ ، ایک اناڑی زمینی کاہلی ، اپنے کنبے کے پیچھے رہ گیا ہے اور وہ خود ہی آگے بڑھنے کا فیصلہ کرتا ہے ، لیکن دو برونتھیرس نے ان کا کھانا برباد کرنے اور ناراض کرنے کے بعد ان پر حملہ کر دیا۔ سید کو جلد ہی منی نے بازیاب کرا لیا ، جو شمال کی طرف جانے والی ایک مکروہ والی اون ہے ، جو گینڈوں سے لڑتی ہے اور اپنے راستے پر چلتی ہے۔ سڈ تنہا اور غیر محفوظ بننا نہیں چاہتے ، منی کے ساتھ شامل ہوتا ہے۔ مینی سڈ کے سبکدوش ہونے والے طرز عمل سے ناراض ہے اور وہ خود ہی ہجرت کرنا چاہتی ہے ، لیکن سڈ بہر حال مینی کی پیروی کرتا ہے۔ دریں اثنا ، ایک اسمیلڈون پیک کا رہنما ، سوٹو کسی انسانی قبیلے سے اس کا بدلہ چاہتا ہے کہ اس نے اپنے آدھے پیکٹ کو چیف کے نوزائیدہ بیٹے روشن کو زندہ کھا کر مار ڈالا۔ سوتو انسانی کیمپ پر ایک چھاپے کی قیادت کرتا ہے ، اس دوران روشن کی والدہ اپنے بیٹے کے ساتھ بھاگ گئیں۔ سوٹو کے لیفٹیننٹ ، ڈیاگو کے ذریعہ تیار کردہ ، وہ روشن کے ساتھ آبشار کود پڑی۔ لڑکے کو بازیافت کرنے میں اس کی ناکامی کی سزا کے طور پر ، ڈیاگو کو اسے ڈھونڈنے اور بازیافت کرنے کے لیے بھیجا گیا ہے جبکہ باقی پیک ہاف چوٹی کے نام سے پہاڑی پہاڑ پر اس کا انتظار کرتا ہے۔ اگر وہ ناکام ہوتا ہے تو ، اسے روشن کی جگہ پر مارا جائے گا۔

بعد میں ، سیڈ اور مانی کا جھیل سے باہر کی جدوجہد کرنے والی ماں کا مقابلہ ہوا ، وہ اپنے ڈوبنے سے تھک گیا تھا۔ ماں کے پاس صرف اتنی طاقت ہے کہ وہ مرنے اور پانی میں غائب ہونے سے قبل روشن کو مانی کے سپرد کر دے۔ سڈ کے ذریعہ کافی قائل کرنے کے بعد ، وہ بچے کو واپس کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں ، لیکن جب وہ انسانی بستی میں پہنچ جاتے ہیں ، تو وہ اسے ویران پاتے ہیں۔ انہوں نے ڈیاگو سے ملاقات کی ، جو جوڑے کو اس بات پر راضی کرتا ہے کہ وہ انسانوں کا سراغ لگاکر مدد فراہم کرے۔ چاروں سفر کرتے ہوئے ، ڈیاگو ان کو چپکے سے ہاف چوٹی کی طرف لے گیا جہاں اس کا پیک ان کے گھات لگانے کے منتظر ہے۔

جاتے ہوئے کئی غلطیوں کا سامنا کرنے کے بعد ، یہ گروپ کئی غاروں کی پینٹنگز کے ساتھ ایک غار میں پہنچا۔ وہاں ، سڈ اور ڈیاگو مانی کے ماضی اور انسانی شکاریوں کے ساتھ اس کی پچھلی بات چیت کے بارے میں جانتے ہیں ، جس میں انہوں نے اپنے ساتھی اور بچے پر مشتمل اس کے کنبہ کو ذبح کر دیا ، جس سے مانی افسردہ تنہا ہو گیا۔ بعد ازاں ، یہ گروپ قریب قریب اپنی منزل ، آدھ چوٹی تک پہنچتا ہے ، جس میں صرف لاوا کے ایک دریا کا سامنا ہوتا ہے۔ مانی اور سیڈ ، روشن کے ساتھ ، اسے محفوظ طریقے سے پار کرلیتے ہیں ، لیکن ڈیاگو ایک پہاڑی پر لٹکا ہوا تھا ، جو لاوا میں گرنے ہی والا تھا۔ منی نے خود کو لاوا میں گر کر کچھ موت کی کمی محسوس کی۔ ریوڑ رات کے ل for ایک وقفہ لیتا ہے اور روشن ڈیاگو کی طرف چلنے کے لیے پہلا قدم اٹھاتا ہے ، جو اپنے مشن کے بارے میں دل کی تبدیلی کا آغاز کرتا ہے۔

اگلے دن ، ریوڑ گھات لگا کر حملہ کرنے کے قریب پہنچا ، جس کی وجہ سے ڈیاگو ، اب اپنی جان بچانے پر ، منی کا احترام کرتا ہے اور اپنا خیال بدل سکتا ہے اور گھات لگانے کے بارے میں مانی اور سیڈ کا اعتراف کرتا ہے۔ جوڑی اس کی طرف دشمنی کا باعث بنی ، ڈیاگو نے ان کے اعتماد کی التجا کی اور حملے کو ناکام بنانے کی کوشش کی۔ ریوڑ سوٹو کے پیک سے لڑتا ہے ، لیکن ان کی کوششوں کے باوجود ، سوٹو اور اس کے ساتھی منی کو گھیرے میں لینے میں کامیاب ہو گئے۔ جیسے ہی سوٹو نے مانی پر ہونے والے قتل کو روک لیا ، ڈیاگو راستے میں کود پڑا اور اس کے نتیجے میں زخمی ہو گیا۔ اس کے بعد منی نے ایک مشغول سوٹو کو چٹان کی دیوار سے ٹکرا دیا ، جس کے نتیجے میں کئی تیز شبیہیں سوٹو پر پڑیں ، جس سے وہ ہلاک ہو گیا۔ گھبرا گیا ، پیک کا باقی حصہ پیچھے ہٹ گیا۔ ڈینیگو کی چوٹ پر منی اور سیڈ نے سوگ منایا ، جس کا انھیں یقین ہے کہ یہ مہلک ہے اور اس کے بغیر اپنا سفر جاری رکھیں۔ یہ دونوں روشن کو اپنے قبیلے میں کامیابی کے ساتھ واپس کرنے میں کامیاب ہو گئے ہیں اور حیرت کی بات یہ ہے کہ ، روشن کو رخصت ہوتے ہوئے دیکھنے کے دوبارہ وقت میں ان کے ساتھ دوبارہ شامل ہوجائیں۔ اس کے بعد یہ گروپ گرم آب و ہوا کی طرف جانے لگا۔

بیس ہزار سال بعد ، برف کے ایک حصے میں جما ہوا ، سکریٹ اشنکٹبندیی جزیرے کے کنارے ختم ہوتا ہے۔ جیسے جیسے برف آہستہ آہستہ پگھلتی ہے ، ایک آکورن جو اسی برف کے بلاک میں بھی جم گیا تھا ، دھل جاتا ہے۔ اس کے بعد سکریٹ ایک ناریل ڈھونڈتا ہے اور اسے زمین میں ٹھوکر ڈالنے کی کوشش کرتا ہے ، صرف اتفاقی طور پر آتش فشاں پھٹنے کو۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=iceage.htm
  2. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=48904&type=MOVIE&iv=Basic
  3. http://www.imdb.com/title/tt0268380/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  4. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ "Ice Age (2002)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 16 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]