آئین پاکستان میں نویں ترمیم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

آئین پاکستان میں نویں ترمیم کو شریعہ قانون کہا جات اہے۔ اس قانون کو زبردست قانون قرار دیا جاتا ہے۔

سینیٹ میں بل منظور ہوا اور اسے قومی اسمبلی نے 7 اگست 1986 کو بھیج دیا۔ وسیم سجاد، جسٹس اور پارلیمانی امور وزیر، بل کو کمیٹی کا حوالہ دیا۔ کمیٹی نے 30 دن کے اندر مجوزہ ترمیم کے بارے میں ایک رپورٹ جمع کرنی تھی لیکن رپورٹ پیش کی جاسکتی ہے، قومی اسمبلی (پاکستان) قومی اسمبلی کو تحلیل کیا گیا تھا اور اس نے بل کو گرا دیا۔

'آئین کے آرٹیکل 2 کی ترمیم' ': اسلامی جمہوریہ پاکستان کے آئین میں، اس کے بعد "پاکستان" کے آخر میں، الفاظ " اور قرآن کریم اور سنت میں رکھی ہوئی اسلام کے انضمامات پارلیمنٹ اور صوبائی اسمبلی کی طرف سے نافذ کردہ قوانین کے ذریعہ انتظامیہ کے لیے رہنمائی کی اعلیٰ قانون اور ذریعہ ہوں گے اور حکومت کی پالیسی سازی کے لیے شامل کیا جائے گا "۔

'آئین کے آرٹیکل 203B کے ترمیم' ': آئین میں، آرٹیکل 203B میں، پیراگراف (ج) میں،

(الف) "آئین" لفظ کے بعد کوما کے لیے ایک مکمل سٹاپ متبادل کیا جائے گا؛ اور (ب) الفاظ، کمانڈ اور نیم برونچ "مسلم ذاتی قانون، کسی بھی عدالت یا ٹربیونل کے طریقہ کار سے متعلق کسی بھی قانون یا اس باب کے آغاز سے دس سال کی مدت تک، کسی بھی مالیاتی قانون یا کسی بھی قانون سے متعلق قانون ٹیکس اور فیس یا بینکنگ یا انشورنس کے عمل اور طریقہ کار کے لیوی اور جمع کرنے کے لیے؛ اور ختم کر دیے جائیں گے۔

'آئین کے آرٹیکل 203 ڈی کی ترمیم' ': آئین میں، شق (3) کے بعد آرٹیکل 203D میں مندرجہ ذیل نئے شق کو شامل کیا جائے گا: (3-A) اس باب میں موجود کسی بھی چیز کے باوجود، کسی مالی قانون کا احترام یا ٹیکس اور فیس یا بینکنگ یا انشورنس کی مشق اور طریقہ کار کے اجتماع سے متعلق کسی بھی قانون، عدالت، اس کے مطابق منعقد ہونے والی قانون کے مطابق، اسلام میں شامل ہونے کے لیے، افراد کے ساتھ مشاورت میں اس موضوع کا خصوصی علم، حکومتی مخصوص اقدامات اور اس کے مناسب وقت کے مطابق سفارش کریں کہ اس طرح کے قوانین کو مناسب اقدامات اور اس میں ترمیم کریں تاکہ اسلام کے انضمام کے ساتھ مطمئن ہو سکے۔ ریٹروپیڈک اثر اور کوئی حق یا دعوی اس کے مطابق براہ راست یا بالواسطہ طور پر نہیں ہوگا۔ (3-B) اس باب یا شق (3-A) سمیت آئین میں موجود کسی بھی چیز کے باوجود یا کسی بھی قانون کے مطابق یا کسی بھی عدالت کے کسی بھی فیصلے کے برعکس، تمام ٹیکس اور فیس یا بینک یا انشورنس کے مشق اور طریقہ کار سے متعلق تمام موجودہ قوانین جو موضوع (3-A) میں حوالہ کورٹ کے فیصلے کا معاملہ ہیں ، اس طرح تک جب تک قانون نافذ کرنے کے لیے جاری رکھنا جاری رکھے گی جیسا کہ اختلاط قوانین کے متبادل میں قانون سازی کی طرف سے نافذ شدہ قوانین عدالت کے حتمی فیصلے کے نتیجے میں، شق (3-A) کے مطابق اور اس کے قوانین تک نافذ کیا گیا ہے: اس کے مطابق شقوں (3-A) اور (3-B) پر موجود کوئی بھی نہیں، درخواست کے مطابق، آرڈر منظور، کارروائی کی منتقلی اور شق ادا کرنے کے قابل یا رقم کے حصول میں نافذ قوانین کو نافذ کرنے سے پہلے رقم وصول کرنے کے لیے لاگو ہوں گے۔ - اے)۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]