آدھار

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
آدھار
ملک بھارت
آغاز 28 جنوری 2009ء (2009ء-01-28)[1]
میزانیہ 66.7832 بلین (امریکی $1.0 بلین) (up-to August 2015) [2][3]
ویب سائٹ uidai.gov.in

آدھار کارڈ یا منفرد شناخت اتھارٹی ہندوستانی حکومت کی طرف سے شروع کیا گیا ایک تصویری شناختی دستاویز ہے جو صرف ہندوستانی شہری کے لیے ہے،جو ہندوستان میں سب سے زیادہ معتبر شناختی دستاویز مانا جاتا ہے۔ اس کی تیاری کے دوران شخص کو ایک منفرد اعداد کا مجموعہ فراہم ہوتا ہے۔ اس کارڈ پر اس شخص کی تصویر، نام اور پتہ موجود ہوتا ہے۔ ہندوستانی شہری کو پاسپورٹ کی درخوست کے لیے، بینک کھاتے کے لیے اور تقریباً ہر سرکاری کام کے لیے آدھار کارڈ لازمی قرار دیا گیا ہے۔  

انفرادیت[ترمیم]

یہ آبادیاتی اور بایومیٹرک تضاعف کے عمل کے ذریعے سےحاصل کی جاتی ہے۔ ڈی۔ڈوپلیكیشن پروسیس رہائش گاہ کے ڈاٹا بیس میں آبادیاتی اور بایومیٹرک معلومات اور رہائشی پہلے سے ہی ڈیٹا بیس میں ہے یا نہیں ہے كی توثیق کرنے کے لیے بایومیٹرک معلومات، اندراج کے عمل کے دوران جمع کی جاتی ہے یو آئی ڈی اے آئی ڈیٹا بیس میں ریکارڈ کے ساتھ،۔ ایک فرد كو صرف ایک بار آدھار کے لیے اندراج کرنے کی ضرورت ہے۔اور نقل نہ بنانے پر صرف ایک آدھار جنریٹ کیا جائے گا۔ دوسری صورت میں، اگر رہائشی ایک سے زیادہ بار اندراج کرتا ہے تو ، بعد کے اندراج کو مسترد کر دیا جائے گا۔[4]


حوالہ جات[ترمیم]

  1. نقص حوالہ: ٹیگ <ref>‎ درست نہیں ہے؛ NoticePIL نامی حوالہ کے لیے کوئی مواد درج نہیں کیا گیا۔ (مزید معلومات کے لیے معاونت صفحہ دیکھیے)۔
  2. Super User۔ "UIDAI - Finance & Budgets"۔
  3. "Aadhaar Card 2015-2016 Budget"۔ 15 جون 2016۔ مورخہ 24 دسمبر 2018 کو اصل سے آرکائیو شدہ۔
  4. https://uidai.gov.in/ur/my-aadhaar-ur/about-your-aadhaar-ur/features-of-aadhaar-ur.html

بیرونی روابط[ترمیم]