آسٹریلیا میں ایل جی بی ٹی حقوق

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
آسٹریلیا میں ایل جی بی ٹی حقوق
Australia (orthographic projection).svg
نقشے پر آسٹریلیا
حیثیتAlways legal for women; legal for men in all states and territories since 1997. Equal age of consent in all states and territories since 2016
صنفی شناختChange of sex recognised in all jurisdictions (QLD and NSW require sexual reassignment surgery first)
فوجLGBT personnel allowed to serve openly
امتیازی تحفظاتFederal protections for sexual orientation, gender identity and intersex status since 2013; LGBT protections in all state and territory laws
خاندانی حقوق
رشتوں کی پہچانSame-sex marriage since 2017
گود لیناEqual adoption rights for same-sex couples in all states and territories since 2018[ا]

آسٹریلیا میں یل جی بی ٹی حقوق نے بیسویں صدی کے نصف آخر اور اکیسویں صدی کے اوائل میں آسٹریلیا کو دنیا کے سب سے زیادہ ایل جی بی ٹی حقوق دینے والے ممالک میں سے ایک بنا دیا ہے، رائے عامہ کے جائزوں اور آسٹریلوی میرج لا پوسٹل سروے ہم جنس شادی کے لیے وسیع پیمانے پر مقبولیت کی نشاندہی کرتے ہیں۔ [1] 2013ء کے پیو ریسرچ کے ایک سروے سے پتا چلا کہ 79% آسٹریلیائی اس بات پر متفق ہیں کہ ہم جنس پرستی کو معاشرے کے ذریعہ قبول کیا جانا چاہئے، آسٹریلیا دنیا کا پانچواں سب سے زیادہ ایل جی بی ٹی حقوق کی حمایت کرنے والا ملک بن چکا ہے۔ [2][3] ایل جی بی ٹی سرگرمی کی اپنی طویل تاریخ اور سالانہ گے اینڈ لیسبیئن مادری گراس میلے کے ساتھ، سڈنی کو آسٹریلیا اور پوری دنیا میں، سب سے زیادہ ہم جنس پرستوں کے لیے، دوستانہ شہروں میں سے ایک قرار دیا گیا ہے۔ [4]

آسٹریلیا ایک فیڈریشن ہے، جس کے بیشتر قوانین ایل جی بی ٹی اور انٹرسیکس کے حقوق کو متاثر کرتے ہیں، یہ قوانین اس کی ریاستوں اور خطوں کے ذریعہ بنائے گئے ہیں۔ 1975ء اور 1997ء کے درمیان میں، ریاستوں اور علاقوں نے بتدریج انسدادِ ہم جنس پرستی کے قوانین کو منسوخ کر دیا جو برطانوی سلطنت کے زمانے کے تھے۔ 2016ء کے بعد سے، ہر دائرہ اختیار میں تمام جنسی اعمال کے لیے رضامندی کی مساوی عمر ہے۔ تمام دائرہ اختیار ان لوگوں کے مجرمانہ ریکارڈ کو صاف کرنے کے لیے پیش کرتے ہیں جن پر رضامندی سے جنسی کارروائیوں کا الزام لگایا گیا ہے یا سزا دی گئی ہے جو اب غیر قانونی نہیں ہیں۔ [5] اپریل 2021 ءسے آسٹریلیا کے تمام دائرہ اختیار نے قانونی طور پر ہم جنس پرستوں کی گھبراہٹ کے دفاع کو ختم کر دیا ہے [6]

آسٹریلیا نے 9 دسمبر 2017ء کو ہم جنس شادی کو قانونی قرار دیا۔اس کی ریاستوں اور خطوں نے 2003ء کے بعد سے ہم جنس پرست جوڑوں کو گھریلو شراکت داری کے فوائد اور رشتے کی پہچان دینا شروع کی، وفاقی قانون 2009ء سے ہم جنس پرست جوڑوں کو ڈی فیکٹو تعلقات کے طور پر تسلیم کرتا ہے۔ شادی کے ساتھ ساتھ، ہم جنس تعلقات کو ریاستوں یا خطوں کے ذریعے مختلف طریقوں سے تسلیم کیا جا سکتا ہے، بشمول غیر شادی شدہ اتحاد، گھریلو شراکت داری، مندرج تعلقات اور/یا غیر مندرج ڈی فیکٹو تعلقات کے ذریعے۔

مشترکہ اور سوتیلے بچوں کو ہم جنس گود لینا ملک بھر میں قانونی ہے، شمالی علاقہ جات کے ساتھ مارچ 2018ء میں گود لینے کی مساوات کا قانون منظور کرنے کا آخری دائرہ اختیار ہے۔ جنسی رجحان اور صنفی شناخت یا اظہار کی بنیاد پر امتیازی سلوک ہر ریاست اور خطہ میں ممنوع ہے، 1 اگست 2013ء سے جنسی رجحان، صنفی شناخت اور انٹر جنس کی حیثیت کے ساتھ ساتھ وفاقی تحفظات کے ساتھ۔ آسٹریلیا میں ٹرانس جینڈر کے حقوق اور آسٹریلیا میں انٹرسیکس کے حقوق دائرہ اختیار کے درمیان مختلف ہوتے ہیں، کیو ایل ڈی اور این ایس ڈبلیو قانونی طور پر پیدائش کے سرٹیفیکیٹس پر جنس کو تبدیل کرنے سے پہلے کسی شخص کو جنس دوبارہ تفویض کرنے کی سرجری سے گزرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ غیر بائنری آسٹریلوی قانونی طور پر وفاقی قانونی دستاویزات اور کچھ ریاستوں اور خطوں کے ریکارڈ میں "غیر مخصوص" جنس کا اندراج کر سکتے ہیں۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

ملاحظات[ترمیم]

  1. The Northern Territory and South Australia allow adoption by a single person only if "exceptional circumstances" exist.

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "House of Representatives Committees". اخذ شدہ بتاریخ 26 جولائی 2015. 
  2. "The Global Divide on Homosexuality". پیو ریسرچ سینٹر. 4 جون 2013. اخذ شدہ بتاریخ 16 مئی 2014. 
  3. "The 20 most and least gay-friendly countries in the world". Global Post. 26 جون 2013. اخذ شدہ بتاریخ 16 مئی 2014. 
  4. "Sydney Things have changed enormously since the first Mardi Gras مارچ was". The Independent. 16 ستمبر 2008. اخذ شدہ بتاریخ 26 جولائی 2015. 
  5. "'Gay panic' defence to murder abolished Australia-wide". Equality Australia (بزبان انگریزی). 2020-12-02. اخذ شدہ بتاریخ 28 جون 2021. 
  6. "South Australia becomes final state to abolish 'gay panic' murder defence". www.abc.net.au (بزبان انگریزی). 2020-12-01. اخذ شدہ بتاریخ 28 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]

قوانین اور حقوق کا جائزہ
تاریخ اور سرگرمیاں
امدادی خدمات
گود لینا اور پرورش
دیگر

سانچہ:LGBT in Australia