مندرجات کا رخ کریں

آشا سنہا

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
آشا سنہا
 

معلومات شخصیت
پیدائش 24 مارچ 1956ء (68 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کوٹایم   ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت بھارت   ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ پولیس افسر   ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
نوکریاں بھارتی پولیس سروس   ویکی ڈیٹا پر (P108) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

آشا سنہا (انگریزی: Asha Sinha) جھارکھنڈ پولیس میں پولیس کی سابق ڈائریکٹر جنرل ہیں۔ انھیں سال 1992ء میں کسی بھی پولیس فورس کی پہلی خاتون کمانڈنٹ مقرر ہونے کا اعزاز حاصل ہے۔ وہ 1982ء-بیچ کی ریٹائرڈ انڈین پولیس سروس (آئی پی ایس) آفیسر ہیں۔ وہ مہاراشٹرا، جھارکھنڈ، بہار اور حکومت ہند میں کئی اہم اسائنمنٹس پر فائز رہ چکی ہیں جس کے نتیجے میں سال 2013ء میں ڈائریکٹر جنرل آف پولیس کی حیثیت سے سینئر ترین عہدے پر تقرری ہوئی۔

ذاتی زندگی اور تعلیم[ترمیم]

آشا سنہا کوٹایم، کیرلا، بھارت میں پی کے تھمپن کے ہاں پیدا ہوئیں، جو کیرالہ اسٹیٹ الیکٹرسٹی بورڈ کے لیے کام کرنے والے چارٹرڈ اکاؤنٹنٹ اور محترمہ ہیں۔ والسما تھمپن، جو ایک گھریلو خاتون تھین۔ اس نے اپنی اسکولی تعلیم ہولی اینجلس کانونٹ تریویندرم سے کی اور گورنمنٹ کالج فار ویمن، ترواننت پورم سے گریجویشن اور پوسٹ گریجویشن مکمل کیا۔ [1]

آل سینٹس کالج، ترواننت پورم اور ایس این کالج، کنور میں تدریس کے ایک مختصر دور کے بعد، اس نے کوالیفائی کیا اور جنرل انشورنس کارپوریشن آف انڈیا میں ڈائریکٹ ریکروٹ اسسٹ کے طور پر شمولیت اختیار کی۔ اس نے سال 1982ء میں انڈین پولیس سروس میں شامل ہونے کے لیے جی آئی سی چھوڑ دیا۔ [2] اس نے اپنے مستقبل کی شریک حیات سنجوئے سنہا سے جنرل انشورنس کمپنی میں ملاقات کی جس نے 1983ء میں سول سروسز کو بھی کلیئر کیا اور ہندوستانی کسٹمز میں شمولیت اختیار کی۔ ان کے دو بچے ہیں: ابھیشیک سنہا، ایک وکیل اور وشنوی سنہا، جو ایک صحافی ہے۔

آشا سنہا نے 1982ء میں انڈین پولیس سروس میں شمولیت اختیار کی اور تقریباً 34 سال تک کئی حیثیتوں میں ملک کی خدمت کی۔ وہ مرکزی مرکزی حکومت اور مہاراشٹر، بہار اور جھارکھنڈ کی ریاستی حکومتوں میں بھی خدمات انجام دے چکی ہیں۔ مہاراشٹر کی حکومت کو ان کی خدمات کے قرض کے بعد، اس نے چیف ایڈیٹر، دکشتا کے طور پر خدمات انجام دیں اور اس کے بعد تین سال تک وہ انسداد بدعنوانی بیورو، ڈی سی پی-آئی، گریٹر ممبئی میں تعینات رہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]