آںوارڈ (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
آںوارڈ
(انگریزی میں: Onward ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Onward poster.jpg

صنف فنٹاسی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع بہن-بھائی[1]  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 102 منٹ[2]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ والٹ ڈزنی اسٹوڈیوز موشن پکچرز،  ڈزنی+  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 200000000 امریکی ڈالر  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 6 مارچ 2020 (ریاستہائے متحدہ امریکا اور مملکت متحدہ)
5 مارچ 2020 (جرمنی اور ہنگری)[4]
3 اپریل 2020 (ترکی)
6 مارچ 2020 (لٹویا)  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt7146812  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

آںوارڈ (انگریزی: Onward) ایک 2020 امریکی کمپیوٹر متحرک شہری فنسیسی ایڈونچر فلم ہے جو پکسر انیمیشن اسٹوڈیوز نے تیار کی ہے اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ ریلیز کی گئی ہے۔ اس فلم کی ہدایتکاری ڈین سکینلن نے کی ہے، اس کی تشکیل کوری رای نے کی ہے اور اس کی اسکیلن، جیسن ہیڈلی، اور کیتھ بونن نے لکھی ہے، اور اس میں ٹام ہالینڈ، کرس پرٹ، جولیا لوئس ڈریفس، اور اوکٹویہ اسپنسر کی آواز ہے۔ مضافاتی خیالی دنیا میں بننے والی اس فلم میں دو یلف بھائیوں کا تعاقب کیا گیا ہے جو ایسی نوادرات تلاش کرنے کی تلاش میں نکلے ہیں جو عارضی طور پر اپنے مردہ والد کو واپس لے آئیں گے۔[5]

کہانی[ترمیم]

پورانیک مخلوق کی آبادی والی دنیا میں، ہزار سال قبل جادو ایک عام سی بات تھی، اگرچہ اس میں عبور حاصل کرنا مشکل تھا۔ صدیوں میں تکنیکی ترقی کے بعد، جادو متروک ہوگیا اور اسے بڑی حد تک مسترد کردیا گیا۔

جدید دور میں، ایان لائٹ فوٹ ایک نو عمر بچھڑا ہے جو خود اعتماد کے ساتھ جدوجہد کررہا ہے۔ اس کا بڑا بھائی، جو ایک پُرجوش اور متاثر کن کردار ادا کرنے والا گیمر ہے۔ ایان کی سولہویں سالگرہ کے موقع پر، لڑکوں کی والدہ، لاورل، اپنے بیٹوں کو اپنے والد وائلڈن کی طرف سے ایک تحفہ دیتے ہیں، جو ایان کی پیدائش سے کچھ ہی دیر قبل فوت ہوگئی: ایک جادوئی عملہ، ایک غیر معمولی فینکس جواہر، اور ایک خط "وزٹ اسپیل" کو بیان کرتا ہے کہ ایک ہی دن کے لئے وائلڈن کو زندہ کرسکتا ہے۔ ایان اسپیل کاسٹ کرنے میں کامیاب ہوگئی لیکن، جو کے ذریعہ مداخلت کی گئی، وہ اسے ختم کرنے سے قاصر ہے۔ نتیجے کے طور پر، منی کے منتشر ہونے سے پہلے وائلڈن کے جسم کا صرف نچلا حصہ بہتر ہوجاتا ہے۔ بھائی ایک اور جواہر حاصل کرنے اور جو کے پیارے وین "گنیویر" کو لے کر، غروب آفتاب سے پہلے جادو کو مکمل کرنے کے لئے کوشاں ہیں۔ لڑکوں کو ڈھونڈتے ہوئے، لوریل ان کی تلاش کرنے چلا گیا۔

کسی اور جوہر کو نقشہ ڈھونڈنے کی امید میں، ایان اور جَو مانٹیکور کے ٹورن کی سیر کرتے ہیں۔ یہ ایک بار منچیکور ("کوری") کے زیر انتظام ایک فیملی ریسٹورنٹ ہے۔ نقشے کے بارے میں ایان سے بحث کرتے ہوئے، کوری کو اندازہ ہو گیا ہے کہ اس کی زندگی کتنی ناقابل تلافی ہوگئی ہے اور اپنا مزاج کھو بیٹھی ہے، حادثاتی طور پر ریستوراں اور نقشہ کو آگ لگادی۔ بھائیوں کا واحد منی منی ہے جو بچوں کے مینو میں ایک قریبی پہاڑ "ریوینز پوائنٹ" کی تجویز کرتا ہے۔ بعد میں لارنل جائے وقوعہ پر پہنچا اورکوری سے دوستی کی، جو لوریل کو متنبہ کرتا ہے کہ جواہر ایک لعنت کا محافظ ہے جسے صرف جادو کی تلوار سے شکست دی جاسکتی ہے۔ پیادوں کی دکان سے تلوار چوری کرنے کے بعد وہ ایان اور جو کے تعاقب میں نکلے۔

پہاڑوں کا سفر کرتے ہوئے، جَو نے اس کی پیروی کی جس کو وہ "راہ کا خطرہ" کہتے ہیں، لیکن ایان نے فری وے لینے پر زور دیا۔ سفر کے دوران میں، ایان نے جادو کے جادو میں مہارت حاصل کرنا شروع کردی جو بار کو اپنے کردار ادا کرنے والے کھیل سے یاد آتی ہے۔ وہ گیس اسٹیشن پر پکسوں کے موٹرسائیکل گروہ سے آسانی سے فرار ہوجاتے ہیں اور پولیس سے تناؤ کا سامنا کرنا پڑتا ہے، اس دوران میں ایان نادانستہ طور پر یہ ظاہر کرتا ہے کہ وہ جَو کو سکرو اپ سمجھتا ہے۔ معافی مانگنے کے لئے، ایان خطرہ کے راستے پر چلنے پر راضی ہے۔ ایان کے خود اعتمادی کو تقویت ملتی ہے جب وہ کامیابی کے ساتھ ایک ایسا جادو استعمال کرتا ہے جس سے وہ بے بنیاد گڑھے میں سے گزر سکتا ہے۔ جب پولیس کے ذریعہ ان کا تعاقب کیا جاتا ہے تو، جو گینیویر کو لینڈ سلائیڈنگ کے لئے قربانیاں دیتا ہے، اور ان کے تعاقب کرنے والوں کو روکتا ہے۔

"ریوینز پوائنٹ" ریوین مجسموں کا ایک سلسلہ نکلا جس کی وجہ سے وہ ایک غار میں جا رہے تھے۔ جب انھوں نے غار کی کھوج کی تو، جو نے اعتراف کیا کہ وہ مرتے وقت وائلڈن کو الوداع کہنے سے بہت ڈرتا تھا۔ بھائیوں نے جالٹینوس مکعب سمیت کئی جالوں کو روک لیا، جس سے اسے چھوتا ہے۔ غار سے نکل کر، وہ خود کو ایان کے ہائی اسکول کے سامنے پائے۔

ایان جنگلی ہنس کے تعاقب میں ان کی رہنمائی کرنے کے لئے جو پر کوڑے مارا اور وائلڈن کی ٹانگوں کے ساتھ اس کے والد کے ساتھ جو بھی وقت بچا ہے گزارنے کے لئے چلا گیا۔ اپنی چیزوں کی فہرست کو دوبارہ پڑھتے ہوئے وہ وائلڈن کے ساتھ کرنا چاہتے تھے، ایان کو اندازہ ہو گیا ہے کہ جو پوری زندگی میں ان کے لئے باپ کی شخصیت رہا ہے اور وہ اصلاحات کرنے واپس آ گیا ہے۔ جو اسکول سے سڑک کے اس پار ایک چشمہ کے اندر مطلوبہ منی کا پتہ چلا اور اسے بازیافت کرتے ہوئے کوری نے انجانے میں اس لعنت کو متحرک کیا: اسکول کا عمارت کے ٹکڑوں سے بنا ایک پتھر کا اژدہا، جوہر کا دعویٰ کرنے پر جھکا ہوا ہے۔ ایوری کے لئے کافی اور اینڈ کے پاس کافی وقت تک کوری اور لوریل تشریف لائے اور اسے ہٹاتے رہے، لیکن وہ اس قابل نہیں ہیں کہ وہ خود ہی ڈریگن کو شکست دے سکے۔ ایان نے اس سے لڑنے کے لئے بھاگ نکلا، جس سے جو نے وائلڈن کو حتمی الوداع کی خواہش کی اجازت دی۔ وہ جادو کی مہارتوں کا استعمال کرتا ہے جس نے اس نے کوری کی تلوار کو دل میں دباکر ڈریگن کو شکست دینے کے لئے سیکھا ہے۔ ملبے کے ڈھیر کے پیچھے پھنسے ہوئے، ایان نے دیکھا کہ وائلڈن کا جسم جو کے ساتھ بات کرنے کے لئے مختصر طور پر دوبارہ پیش ہو رہا ہے۔ وائلڈن کے منتشر ہونے کے بعد، بار ایان کو بتاتا ہے کہ ان کے والد کو اس پر فخر ہے، اور بھائی گلے مل رہے ہیں۔

کچھ عرصے بعد، جیسے ہی دنیا نے ماضی کے جادوئی فنون کو دوبارہ تلاش کرنا شروع کیا، بھائیوں نے ایک نئی جستجو کی۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. عنوان : Onward
  2. "Programme – Onward". Berlinale. اخذ شدہ بتاریخ فروری 16, 2020. 
  3. https://www.boxofficemojo.com/title/tt7146812/ — اخذ شدہ بتاریخ: 19 مئی 2022
  4. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  5. Variety staff (جولائی 14, 2017). "D23: Pixar Announces Untitled Quest Movie Set in 'Suburban Fantasy World'". Variety. جولائی 15, 2017 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ جولائی 21, 2017. 
  6. ^ ا ب "Breaking: First Look at Characters Ian and Barley Lightfoot from Pixar's Suburban Fantasy Film, 'Onward' (In Theaters مارچ 6, 2020)". Pixar Post. 29 مئی, 2019 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 29 مئی, 2019. 
  7. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ "Onward (2020)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 18 جولا‎ئی 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]