ابومینایبل (2019ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ابومینایبل
(انگریزی میں: Abominable ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Abominable (2019 poster).png

ہدایت کار
جِل کِلٹن  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مہم جویانہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس جل کلٹن[1]
دورانیہ 92 منٹ[2]،  97 منٹ[3]  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی،  مینڈارن چینی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا
Flag of the People's Republic of China.svg عوامی جمہوریہ چین  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ
میزانیہ 75000000 امریکی ڈالر[2]  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس 189700000 امریکی ڈالر[7][8]
تاریخ نمائش 27 ستمبر 2019 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[2]
26 ستمبر 2019 (جرمنی)[2]
11 اکتوبر 2019 (مملکت متحدہ اور ہسپانیہ)[9]
3 اکتوبر 2019 (اطالیہ)[2]
23 اکتوبر 2019 (فرانس)
24 اکتوبر 2019 (ہنگری)[10]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v673190  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt6324278  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ابومینایبل (انگریزی: Abominable) ایک 2019 کمپیوٹر اینیمیٹڈ ایڈونچر فلم ہے جو ڈریم ورکس انیمیشن اور پرل اسٹوڈیو نے تیار کی ہے۔ یہ جِل کلٹن نے تحریر اور ہدایت کی تھی اور ٹوڈ وائلڈرمین نے شریک ہدایت کی تھی ، اور اس میں چلو بینیٹ ، البرٹ تسائی ، ٹینزنگ نورگے ٹرینر ، ایڈی ایزارڈ ، سارہ پالسن ، تسائی چن اور مشیل وونگ کی آوازیں ہیں۔

کہانی[ترمیم]

ایک نوجوان یتی شنگھائی کے ایک کمپاؤنڈ سے بھاگ گیا جس کی ملکیت امیر بزنس مین مسٹر برنش کی ہے ، جو اسے دنیا میں یتیس کے وجود کو ثابت کرنے کے لیے استعمال کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ دریں اثنا ، نو عمر اپنی ماں اور نائی نائی کے ساتھ ایک اپارٹمنٹ کی عمارت میں رہتی ہے۔ وہ ایک مصروف زندگی گزار رہی ہے اور اپنے خاندان اور اپنے دوستوں ، باسکٹ بال کے پرستار پینگ اور اس کے ٹیک جاننے والے اور مقبول کزن جن کے ساتھ وقت گزارنے کو نظر انداز کرتی ہے۔ یی ایک وائلن ساز بھی ہے جو اپنے مرحوم والد کو یاد کرتی ہے ، جو کہ ایک وائلن ساز بھی تھے۔

ایک شام ، یئی کو اپنے شنگھائی اپارٹمنٹ بلڈنگ کی چھت پر اپنے کیوبی ہاؤس کے قریب یتی کا سامنا کرنا پڑا ، جسے اس نے "ایورسٹ" کا نام دیا۔ اسے برنش انڈسٹریز کے ہیلی کاپٹروں سے چھپاتے ہوئے ، یی اسے باؤزی کھلا کر اور اس کے زخموں کا علاج کرکے اس کا اعتماد حاصل کرتا ہے۔ یی کو پتہ چلتا ہے کہ ایورسٹ اپنے خاندان کے ساتھ ماؤنٹ ایورسٹ پر دوبارہ ملنا چاہتا ہے جبکہ ایورسٹ کو چین بھر میں سفر کرنے کی یی کی خواہش کے بارے میں پتہ چلتا ہے۔ جب برنش انڈسٹریز کی پرائیویٹ سیکورٹی فورسز ایورسٹ کے چھپنے کی جگہ پر بند ہوتی ہیں تو ایورسٹ یی کے ساتھ بھاگ جاتا ہے۔ اورینٹل پرل ٹاور پر برنیش ہیلی کاپٹر سے فرار ہونے کے بعد ، یی اور ایورسٹ سرخ کولا کے ڈبے والے جہاز پر بھاگ گئے ، اس کے بعد پینگ اور ایک ہچکچاہٹ جن۔

یی ، ایورسٹ اور لڑکے جنوبی چین کی ایک بندرگاہ پر پہنچتے ہیں اور ایک ٹرک پر سفر کرتے ہیں۔ ان کا کریٹ ٹرک سے گرنے کے بعد ، وہ جنگل میں ختم ہو جاتے ہیں۔ وہاں ، ایورسٹ انسانوں کو اپنی صوفیانہ طاقتوں سے بلیو بیری پودوں کے درمیان ترقی کی حوصلہ افزائی کرتا ہے۔ دریں اثنا ، مسٹر برنش اور ماہر حیاتیات ڈاکٹر زارا ایورسٹ کی تلاش جاری رکھے ہوئے ہیں۔ ایورسٹ اور اس کے انسانی دوستوں کی پگڈنڈی کے بعد ، وہ سچوان کے علاقے میں ان کے ساتھ مل جاتے ہیں لیکن ایورسٹ اپنی طاقت کا استعمال کرتے ہوئے ایک پودے کو بڑے سائز میں بڑھاتا ہے۔ جبکہ یی ، ایورسٹ اور پینگ ہوا سے چلنے والی شوٹ پر فرار ہونے میں کامیاب ہو گئے ، جن کو پیچھے چھوڑ دیا گیا اور برنش انڈسٹریز کے گون لیڈر نے اسے پکڑ لیا۔

ڈاکٹر زارا کی جانوروں سے ظاہری محبت کے باوجود ، جن کو پتہ چلتا ہے کہ وہ یٹی کو بیچنے کے لیے شکار کرنے کی منصوبہ بندی کر رہی ہے۔ وہ یہ بھی سیکھتا ہے کہ بظاہر ٹھنڈے دل والے مسٹر برنش جانوروں کے لیے نرم جگہ رکھتے ہیں جن میں ڈاکٹر زارا کا پالتو البینو جربوا ڈچیس بھی شامل ہے۔ دریں اثنا ، یی ، ایورسٹ اور پینگ صحرائے گوبی پہنچے جہاں انہوں نے کئی کچھوؤں سے دوستی کی ، جو شکر گزار ہو کر ان کی بڑی شوٹنگ کو قبول کرتے ہیں۔ بعد میں ، وہ زرد دریا کے کنارے ایک قصبے کا سفر کرتے ہیں جہاں برنش انڈسٹریز ان کے کونے کونے میں ہے۔ پینگ یاک بھگدڑ کو چھوڑ کر فرار ہونے میں ان کی مدد کرتا ہے۔ جن کی مدد سے ، وہ زرد دریا کے اس پار زرد پھولوں کے ایک میدان میں فرار ہو جاتے ہیں ، جس کی وجہ سے ایورسٹ بڑے سائز کے پھولوں کا باعث بنتا ہے۔

اپنے سفر کو جاری رکھتے ہوئے ، انسان اور ایورسٹ بالآخر ہمالیہ تک پہنچ جاتے ہیں۔ ایک پل عبور کرتے ہوئے ، وہ برنیش انڈسٹریز کی افواج کے دونوں طرف پھنس گئے ہیں۔ تاہم ، مسٹر برنش نے ایورسٹ کو بچوں کی حفاظت کرتے ہوئے دیکھ کر دل کی تبدیلی کا تجربہ کیا جس کی وجہ سے وہ یٹی کے ساتھ اپنے پہلے انکاؤنٹر کے لیے فلیش بیک کا تجربہ کر رہا تھا جو اپنے بچوں کی حفاظت کر رہا تھا۔ اب بھی ایورسٹ بیچنے کی کوشش کر رہے ہیں ، ڈاکٹر زارا نے مسٹر برنش کو ایک ٹرانکلیزر کے ساتھ انجکشن لگانے سے پہلے ایورسٹ کو بھی پرسکون کرنے سے پہلے۔ جب یی ایورسٹ کو بچانے کی کوشش کرتا ہے تو ڈاکٹر زارا نے اسے پل پر پھینک دیا۔ برنش انڈسٹریز اس کے بعد پہاڑ کو قیدی ایورسٹ ، پینگ اور جن کے ساتھ روانہ کرتا ہے۔

تاہم ، یی ایک رسی سے چمٹے رہنے کا انتظام کرتی ہے۔ اس کے بعد وہ اپنے وائلن کا استعمال کرتی ہے ، جسے ایورسٹ نے جادوئی طور پر مرمت کیا ہے ، برف کو بلانے کے لیے جو ایورسٹ کو دوبارہ زندہ کرتا ہے ، جو اپنے پنجرے سے آزاد ہو جاتا ہے۔ ڈاکٹر زارا غصے سے ایورسٹ کو مارنے کی کوشش کرتی ہے ، لیکن اس کوشش کے نتیجے میں شکاری کی اپنی موت کے ساتھ ساتھ گون لیڈر برفانی تودے کی زد میں آگیا۔

ایورسٹ اور یٹیس کو انسانیت سے بچانے کے لیے ، مسٹر برنش ی ، پینگ اور جن کے وجود کو خفیہ رکھنے میں مدد کرنے پر راضی ہیں۔ یی ، پینگ ، جن اور ایورسٹ ماؤنٹ ایورسٹ کا سفر جاری رکھتے ہیں جہاں وہ اپنے خاندان کے ساتھ ایورسٹ کو دوبارہ جوڑتے ہیں۔

مسٹر برنش کی مدد سے شنگھائی میں گھر لوٹ کر ، ی اپنی ماں ، دادی ، پینگ اور جن کے ساتھ زیادہ وقت گزارتا ہے۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Abominable". یونیورسل سٹوڈیوز. 
  2. ^ ا ب پ http://www.jpbox-office.com/fichfilm.php?id=19626 — اخذ شدہ بتاریخ: 31 اکتوبر 2019
  3. https://www.cnc.fr/professionnels/visas-et-classification/151588 — اخذ شدہ بتاریخ: 31 اکتوبر 2019
  4. "Film releases". Variety Insight. Variety Media. اخذ شدہ بتاریخ May 13, 2018. 
  5. "DreamWorks Animation And Pearl Studio Announce Cast Of "Abominable" At Annecy International Animation Festival". June 14, 2018. اخذ شدہ بتاریخ October 18, 2019PR Newswire سے. 
  6. McLean، Tom (September 8, 2019). "'Abominable': All Yeti for the Big Screen". Animation Magazine. اخذ شدہ بتاریخ September 10, 2019. 
  7. سانچہ:Cite BOM
  8. سانچہ:Cite the numbers
  9. http://www.jpbox-office.com/fichfilm.php?id=19626 — اخذ شدہ بتاریخ: 31 اکتوبر 2019
  10. http://nmhh.hu/dokumentum/198182/terjesztett_filmalkotasok_art_filmek_nyilvantartasa.xlsx
  11. ^ ا ب پ ت ٹ ث "Abominable". Universal Pictures. 
  12. ^ ا ب پ ت ٹ ث "Abominable (2019)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 03 اگست 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]