ابو ثناء لامیشی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

ابو ثناء لامیشی
لقبشیخ الاسلام
ذاتی
وفاتابتدائی چھٹی صدی ہجری = 12ویں صدی عیسوی کا آغاز
مذہباسلام
دوراسلامی عہد زریں
دور حکومتما ورع النہر (وہ زمین جو دریا کے پار واقع ہے۔), ما ورا النہر (وسط ایشیا)
فرقہاہل سنت
فقہی مسلکحنفی
معتقداتماتریدی[1]
بنیادی دلچسپیاسلامی عقیدہ, علم کلام (اسلامی الہیات کے مکاتب فکر), توحید, فقہ , اصول فقہ, منطق
قابل ذکر کامکتاب التمہید ل قوائد التوحید، کتاب فی اصول الفقہ
مرتبہ

نام[ترمیم]

ابو الثنا محمود ب۔ زید لامشی ( ابو الثنا محمود ب۔ زید اللامِشی (عربی: أبو الثناء محمود بن زيد اللامِشي) ٹرانسوکسیانا سے تعلق رکھنے والے ایک حنفی متوری عالم تھے. جو 5ویں اور 6ویں اسلامی صدی کے اوائل میں زندہ تھے۔ [2]

سیرت[ترمیم]

ان کی زندگی کے بارے میں بہت کم معلومات ہیں۔ ان کی کتابوں کی قیمت کے باوجود، ان کی اشاعتوں کے بارے میں معلوم نہیں ہے اور طبقات کی کتابیں ان کی زندگی کے بارے میں زیادہ تفصیل نہیں ملتی ہیں۔ ان کا تعلق فرغانہ (ازبکستان) میں لامش نامی جگہ سے تھا اور شیخ الاسلام کے نام سے جانے جاتے تھے۔

پیدائش[ترمیم]

ان کی تاریخ پیدائش معلوم نہیں ہے۔ لیکن بتایا جاتا ہے کہ وہ 539 ہجری میں زندہ تھے۔

اساتذہ[ترمیم]

بعض اوقات یہ گمان کیا جاتا ہے کہ وہ امام ابو المؤمن النصفیؒ کے شاگرد تھے، حالانکہ یہ یقینی طور پر معلوم نہیں ہے۔ انہوں نے ابو المعین النصفی (متوفی 508/1115) کی تبصرات العدیلہ سے کچھ اقوال نقل کیے ہیں۔

کتابیں[ترمیم]

ان کی شائع شدہ کتابوں میں شامل ہیں:

  • کتاب التمہید لقواعد التوحید( (عربی: كتاب التمهيد لقواعد التوحيدلفظی. 'Introductory Work for the Rules Concerning توحیدیت'‏ ' توحید سے متعلق اصولوں کا تعارفی کام ' ) کو ماتوریدی الہیات کی سب سے اہم کتابوں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔
  • کتاب فی اصول الفقہ ( (عربی: كتاب في أصول الفقه)‏ )، اصول الفقہ ادب کی تصانیف میں منفرد ہے۔ دیگر نصوص کے برعکس، یہ ایک لغت کی طرح زیادہ ترتیب دی گئی ہے اور اصول کی کتابوں میں مضامین کی تقسیم کی کلاسک اسکیم کے مطابق کم ہے۔

موت[ترمیم]

ان کی وفات کی تاریخ غیر یقینی ہے۔ لیکن بعض نے بتایا ہے کہ رمضان المبارک 522 ہجری (1128 AC) میں ان کی وفات 81 سال کی عمر میں ہوئی۔ لیکن اس کا امکان نہیں ہے، کیونکہ وہ 539 ہجری میں زندہ تھے۔ ایک اور، زیادہ امکان ہے، اس کی موت کی تاریخ چھٹی صدی ہجری/بارہویں صدی عیسوی کے اوائل میں دی گئی ہے، جو زیادہ معنی خیز ہوگی۔

مزید دیکھو[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Nazila Isgandarova (2018). Muslim Women, Domestic Violence, and Psychotherapy: Theological and Clinical Issues. روٹلیج. صفحہ 46. ISBN 9780429891557. 
  2. "Kitab Fi Usul al-Fiqh by Imam Abu 'l-Thana' Mahmud ibn Zayd al-Lamishi". at-Tahawi.com – Muslim Bibliophilia. 

عربی ذرائع[ترمیم]

  • كتاب: التمهيد لقواعد التوحيد لأبي المعين النسفي؛ ویلیه: (التمهيد لقواعد التوحيد لأبي الثناء اللامشي)، تحقيق وتعليق: أحمد فريد المزيدي، النشر: دار الكتب العلمية، ص:9
  • كتاب: جامع المضمرات في شرح مختصر الإمام القدوري، تأليف: يوسف بن عمر بن يوسف الكادوري، دراسة وتحقيق: عمر عبد الرزاق حمد الفياض، الناشر: دار الكتب العلمية، الجزء الثاني، ص: 80

بیرونی روابط[ترمیم]