احمد بخاطر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

احمد بخاطر ( عربی: أحمد بوخاطر ؛ پیدائش 16 اکتوبر 1975) ایک اماراتی نشید گلوکار ہیں۔ گلوکاری کے علاوہ وہ ایک کاروباری شخصیت بھی ہیں اور کئی کمپنیوں میں اعلی عہدے پر فائز ہیں۔

سوانح حیات[ترمیم]

احمد بخاطر متحدہ عرب امارات کے شہر شارجہ میں پیدا ہوئے تھے۔ وہ دس بچوں میں پانچویں نمبر پر تھے۔ ان کے والد عبدالرحمٰن بخاطر ہیں ، جو 1970 اور 80 کی دہائی کے دوران متحدہ عرب امارات میں آنے والے معاشی عروج کے دوران ایک کامیاب تاجر بن گئے۔ بچپن میں احمد نے شارجہ کے ایک اسلامی مرکز میں تجوید کے اصول سیکھنے میں کئی سال گزارے۔ احمد بخاطر نے 20 سال کی عمر میں پیشہ ورانہ طور پر گیت گانے شروع کیے اور 2000 میں انتاسف اللیل کے عنوان سے اپنا پہلا البم ریلیز کیا۔ اپنی ریکارڈنگ کے تمام کیریئر میں انہوں نے اسلامی شریعت کے قانون کے مطابق بغیر موسیقی آلات کے گانے گائے۔ اسلامی نشید کے ساتھ ، احمد ایسی نشید بھی گاتے ہیں جس سے سماج اور برادری کے مسائل کو اجاگر کیا جا سکے۔ [1]

کاروباری کیریئر[ترمیم]

احمد بخیر نے 1999 میں ال عین یونیورسٹی آف سائنس اینڈ ٹیکنالوجی سے گریجویشن کیا تھا۔ 29 سال کی عمر میں وہ پرومیکس می کے چیف ایگزیکٹو بن گئے۔ وہ 2021 تک میکفیڈن گروپ آف کمپنیز کے چیئرمین ہیں۔ سیاست میں ، وہ سینیٹر کی حیثیت سے شارجہ کونسل کا رکن بننے کے لیے شارجہ کے حکمران کی طرف سے نامزد ہو چکے ہے۔ [2] [3] وہ متحدہ عرب امارات میں ٹیلی مواصلات کی کمپنی "ڈو ٹیلی کام " کے برانڈ سفیر ہیں۔ [4]

بیرونی روابط[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Ahmed Bukhatir nasheeds on society". اخذ شدہ بتاریخ 23 نومبر 2010. 
  2. "Business Career". اخذ شدہ بتاریخ 23 نومبر 2010. 
  3. "Ahmed Bukhatir, McFadden International Construction, on Midday breaks". 08 نومبر 2010 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 07 جولا‎ئی 2007. 
  4. "World-renowned Al Munshed Ahmed Bukhatir becomes brand ambassador for du". Al Bawaba. 9 August 2012. اخذ شدہ بتاریخ 31 مئی 2012.