اریجیت سنگھ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
(ارجیت سنگھ سے رجوع مکرر)
Jump to navigation Jump to search
اریجیت سنگھ
(بنگالی میں: অরিজিৎ সিং ویکی ڈیٹا پر (P1559) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Arijit Singh Photo.jpg

معلومات شخصیت
پیدائش 25 اپریل 1987ء (عمر 33 سال)[1]
قومیت بھارتی
زوجہ کوئل روئے (شادی. 2014)[2]
اولاد 2
عملی زندگی
مادر علمی شری پت سنگھ کالج
پیشہ
  • گلوکار
  • کمپوزر
  • میوزیشین
  • میوزک پروڈیوسر
[3]
دور فعالیت 2007–حال
اعزازات
IMDb logo.svg
IMDB پر صفحات  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں


اریجیت سنگھ ایک ہندوستانی گلوکار ہیں - جو 25 اپریل 1987 کو بھارت میں پیدا ہوئے ۔ آپ بھارت کی فلم انڈسٹری بالی وڈ میں پس پردہ گلوکار یعنی (play back singer ) کی حیثیت سے اپنے فرائض سر انجام دیتے ہیں ۔ آپ نے انڈسٹری میں آنے سے پہلے بہت سے میوزک شوز میں حصہ لیا اور اپنی آواز کے جادو سے سب کو حیران کر دیا۔آپ نے بالی وڈ میں بہت مقبول پر مقبول گانے گائے ۔ آپ کو نہ صرف ہندوستان میں بلکہ پاکستان اور دنیا کے دوسرے ممالک کے میں بھی بہت شہرت حاصل ہے۔

ابتدائی زندگی[ترمیم]

اریجیت سنگھ کے والد پنجابی اور والدہ بنگالی ہیں ۔ اریجیت سنگھ کے میوزک کیریئر کا آغاز اس وقت ہوا جب انہوں نے اپنے سرپرست راجندر پرساد ہزارری کے اصرار پر 14 سال کی عمر میں اپنا آبائی شہر چھوڑا اور رئیلٹی شو فیم گرووکول (2005) میں حصہ لیا۔ تاہم ، انہوں نے شو میں چھٹے نمبر پر رہے۔ شو کے دوران ، فلمساز سنجے لیلا بھنسالی نے ان کی صلاحیتوں کو پہچان لیا اور انھیں اپنی آنے والی فلم ساوریہ میں "یون شبنامی" کا گانا گانے کو کہا۔ لیکن فلم کی تیاری کے دوران ، اس کا اسکرپٹ تبدیل ہوا اور فلم میں گانے کی ضرورت نہیں تھی اور اسی وجہ سے یہ کبھی بھی ریلیز نہیں کیا گیا تھا۔ ٹپس میوزک کے سربراہ ، فیم گرووکول کے بعد ، کمار تورانی نے انہیں ایک البم کے لیے دستخط کیا ، لیکن وہ بھی کبھی جاری نہیں ہوا۔ اس کے بعد انہوں نے ایک اور رئیلٹی شو 10K10 لی گی دل میں حصہ لیا اور وہ اس شو کے فاتح رہے۔ 2008 میں ممبئی اور شہر لوکھنڈ والا علاقے میں کرائے کے کمروں میں رہنا شروع کیا۔ یہاں انہوں نے 10 لکھا دل سیریل سے 10 لاکھ روپے کی انعامی رقم میں سرمایہ کاری کرکے اپنا ریکارڈنگ اسٹوڈیو بنایا۔ وہ ایک میوزک پروڈیوسر بن گئے اور اشتہارات ، نیوز چینلز اور ریڈیو اسٹیشنوں کے لیے میوزک کمپوز کرنا شروع کیا۔ سنگھ اپنے ابتدائی میوزک کیریئر میں ، شنکر-احسان-لوئے اور پریتم لجیسے میوزک ڈائریکٹرز کے ساتھ میوزک پروڈیوسر کے طور پر کام کیا اور پھر دوسرے کمپوزرز کے ساتھ کام کرتے ہوئے ، انہوں نے بنیادی طور پر گلوکاروں اور کورس سیکشنز کی نگرانی کی ، لیکن پریتم کے ساتھ کام کرتے ہوئے انہوں نے خود ہی میوزک کمپوز کرنا شروع کیا۔

2010-2013 گلوکاری اور عاشقی 2 میں گلوکاری[ترمیم]

اریجیت سنگھ نے سن 2013 میں ایک ایوارڈ کی تقریب میں پرفارم کرنے کے ساتھ ساتھ پریتم کے ساتھ تین فلموں - گالمال 3 ، کروک اور ایکشن ری پلے میں کام کرنا شروع کیا تھا۔ اسی سال انہوں نے تلگو فلم انڈسٹری کی شروعات تلگو فلم کے ڈی سے سندیپ چوٹا کے گانے "نیو نا نیوا نا" سے کی۔ سنہ 2011 میں ، سنگھ نے میتھن کے قتل 2 فلم کے گانے "پیر موہبت" کے ساتھ بالی ووڈ میں بطور گلوکار کی حیثیت سے آغاز کیا ، حالانکہ انہوں نے اسے 2009 میں ہی ریکارڈ کیا تھا۔اسی سال ، جب وہ ایجنٹ ونود (2012) کے گانا "رابتا" کے لیے پروگرام کر رہے تھے ، پریتم نے بھی اسے گانے کو کہا۔ گانے کے چاروں ورژنوں سے اپنا گایا ہوا حصہ برقرار رکھا اور ان میں سے ایک میں انہوں نے پوری کمپوزیشن گائی۔ ایجنٹ ونود کے علاوہ ، اریجیت نے اس سال ریلیز ہونے والی تین دیگر فلموں میں بھی پریتم کے لیے گانے گائے: جو درج ہیں

  1. پلیئر
  1. بارفی
  1. کاکٹیل

انہوں نے ایول ریٹرنس کے 1920 البم میں چیرنتن بھٹ کے لیے "ہز ہائے کیلے" کا گانا گایا جو بہت مقبول ہوا۔گلمشام نے اس گانے کے جائزے میں لکھا ہے کہ اریجیت نے یہ گانا انتہائی جذباتی اور جذباتی طور پر اونچی چوٹی پر گایا ہے۔انہوں نے فلم شنگھائی میں وشال شیکھر کی تشکیل "دعا" بھی گائی اور اس نے اسی کے نتیجے میں بہترین مرد پلے بیک سنگر ایوارڈ یعنی مرچی میوزک ایوارڈ جیتا۔

ریکارڈنامہ[ترمیم]

مرکزی آرٹیکل: اریجیت سنگھ کا ریکارڈنامہ

  1. Sen, Zinia؛ Ganguly, Ruman (24 January 2014). "Arijit Singh gets married again?". The Times of India. 07 جولا‎ئی 2015 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 24 فروری 2015. 
  2. "Arijit turns Music Producer". 13 فروری 2017 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 12 فروری 2017.