ارمنستان کوچک

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
لٹل آرمینیا، گریٹر آرمینیا اور عظیم ٹائیگرن دور میں آرمینیا

لٹل آرمینیا یا "لٹل ہائیک" ( آرمینیائی : Little Armenia - لاطینی : Lesser Armenia) کا رقبہ 100,000 مربع کلومیٹر تھا۔ لٹل آرمینیا گریٹر آرمینیا کے مغربی حصے میں، کیپاڈوشیا کے شمالی حصے میں، اناطولیہ کے شمال مشرق میں اس علاقے میں آج کے صوبہ سیواس اور گمشخانہ صوبہ میں واقع تھا ۔

تاریخ[ترمیم]

چوتھی صدی قبل مسیح تک، اس علاقے پر اروند خاندان کے آرمینی بادشاہوں کی حکومت تھی، جب تک کہ چھٹی صدی قبل مسیح میں، یہ خطہ ہخامنشی ساتراپ میں سے ایک بن گیا۔ اسے 330 قبل مسیح میں سکندر نے فتح کیا اور پینٹس کے بادشاہ مہرداد ششم نے، جو ایرانی-یونانی نژاد تھا، نے اس علاقے کو پینٹس کا حصہ بنایا۔ آرمینیا کا علاقہ 66 قبل مسیح سے لے کر دوسری صدی عیسوی تک ( ایران-روم جنگوں اور ایران-روم جنگوں ) کے درمیان کئی جنگوں کا مشاہدہ کرتا رہا یہاں تک کہ بلاش اول پارتھین بادشاہ ترداد اول کا بیٹا آرمینیا کا بادشاہ بنا اور پارتھین خاندان کے بادشاہ نے قیام کیا۔ آرمینیا

آرمینیا پر 114 سے 118 عیسوی تک رومی شہنشاہ شاہ ٹراجن کی حکومت رہی۔اس کے بعد آرمینیا نے دوبارہ ساسانیوں اور رومیوں کے درمیان جنگوں کا مشاہدہ کیا، جیسا کہ باربالیسوس کی جنگ ، یہاں تک کہ تیسرا آرمینیائی انقلاب آرمینیا کی آزادی کا باعث بنا، لیکن 337 عیسوی میں شاپور II کی طرف سے. آرمینیا پر قبضہ کر لیا گیا۔

باگراتونی خاندان کے زوال کے بعد، چھوٹے آرمینیا کے علاقے نے متعدد جنگوں اور دوسرے تارکین وطن قبائل کے اثر و رسوخ کا مشاہدہ کیا، جیسے کہ ملازگرڈ کی لڑائی اور عربوں، منگولوں اور سلجوکوں کے حملے۔ آرمینیا کے علاقے میں عثمانی اثر و رسوخ کے ساتھ، اس علاقے نے مختلف واقعات کا مشاہدہ کیا؛ یہ آرمینیائی نسل کشی کے واقعات میں سے ایک ہے۔

متعلقہ مضامین[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]