البرٹ ہنری ہیم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

لیفٹیننٹ کرنل سر البرٹ ہنری ہیم (پیدائش: 29 اگست 1842ء) | (انتقال: 13 ستمبر 1919ء) ایک رائل انجینئرز افسر تھا اور بعد میں نٹال کی کالونی میں ایک ممتاز سیاست دان تھا۔

ابتدائی زندگی اور کیریئر[ترمیم]

ہیم کِل کول، کاؤنٹی وِکلو میں بالی ڈونیریا لوپ پر پیدا ہوا تھا، اور اس کی تعلیم ٹرنیٹی کالج، ڈبلن میں ہوئی تھی۔ مئی 1866 میں اس نے پلائی ماؤتھ میں جوزفین سیرل سے شادی کی، اور تین ماہ بعد وہاں ایک کاز وے پر کام کرنے کے لیے برمودا چلا گیا۔ لیفٹیننٹ ہیم نے 1867 میں کاز وے کے لیے اپنے منصوبے کا مسودہ تیار کرنا شروع کیا، اور اس منصوبے کو مکمل ہونے میں چار سال لگیں گے۔ جب یہ ختم ہو گیا تو، ہیم نے گورنر لیفرائے کو تقریباً 6,000 رہائشیوں (تقریباً نصف آبادی) کے سامنے ایک رپورٹ پیش کی، جس میں اس کے کارنامے کو "ٹھوس اور کافی... بغیر کسی زیور کے" کے طور پر بیان کیا جس سے اس منصوبے کی لاگت میں اضافہ ہوتا۔ (تعمیر کی لاگت، £27,000، اس سال نوآبادیاتی حکومت کی کل آمدنی سے £2,000 زیادہ تھی)۔ لیفروئے نے جواب دیا کہ ہیم کا نام برمودا کی تاریخ کا حصہ بن جائے گا، اور یہ کہ نوجوان لیفٹیننٹ کا کیریئر امید افزا ہوگا۔ ہیم کو نوآبادیاتی حکومت کی جانب سے پلیٹ آف سروس سے نوازا گیا۔ 1878ء میں ہیم نے الیگزینڈرا روڈ پر نٹال ماونٹڈ پولیس ہیڈ کوارٹر کو ڈیزائن اور بنایا۔ [1] ان کے بیٹے چارلس نے کرکٹ میں نٹال کی نمائندگی کی اور 1896ءمیں جنوبی افریقہ کے لیے ٹیسٹ کرکٹ کھیلی۔

نٹال کے پریمیئر[ترمیم]

9 جون 1899ء کو ہیم کو نٹال کا وزیر اعظم مقرر کیا گیا، اس عہدے پر وہ 17 اگست 1903ء تک فائز [2] ۔ پریمیئر شپ میں اکتوبر 1899ء کے درمیان جنوبی افریقی کالونیوں میں دوسری بوئر جنگ اور جون 1902ء میں پیس آف ویرینینگنگ کے سال شامل تھے۔ امن تصفیہ پر تبصرہ کرتے ہوئے، ستمبر 1902ء میں ہیم نے کہا کہ "فطری طور پر باغیوں کے خلاف تھوڑا سا درد تھا جو جنگ کے آغاز پر بوئرز کے لیے لڑے تھے؛ لیکن اس نے اس حقیقت کو تسلیم کیا کہ دونوں نسلوں کو ایک ساتھ رہنا ہے... اس کا یقین تھا۔ بوئر آباد ہو جائیں گے اور برطانوی ولی عہد کی دیگر رعایا کی طرح پرامن اور وفادار بن جائیں گے۔ ″ وزیر اعظم کے طور پر، انہوں نے کنگ ایڈورڈ VII اور ملکہ الیگزینڈرا کی تاجپوشی اور 1902ء میں لندن میں نوآبادیاتی وزیر اعظم کی کانفرنس میں شرکت کی ۔ 1902ء میں برطانیہ کے دورے کے دوران انہوں نے ایل ایل کی اعزازی ڈگری حاصل کی۔ مئی میں یونیورسٹی آف کیمبرج سے، جولائی میں ایڈنبرا یونیورسٹی سے ، اور اسی سال کے آخر میں یونیورسٹی آف ڈبلن سے ڈی ۔ [3] جولائی 1902ء کو شہر دورے کے دوران انہیں فریڈم آف دی سٹی آف ایڈنبرا سے بھی نوازا گیا۔ 1902ء کی کورونیشن آنرز کی فہرست اسی سال جون میں شائع ہوئی۔

میراث[ترمیم]

کوازولو-نٹال مڈلینڈز میں ہمیویل کے گاؤں کا نام ان کی میراث کے حصے کے طور پر نٹال کے پریمیئر کے طور پر رکھا گیا ہے۔

انتقال[ترمیم]

ان کا انتقال 13 ستمبر 1919ء کو ہوا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Archived copy". 25 ستمبر 2006 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 19 اکتوبر 2006. 
  2. "HIME, Sir Albert Henry". Artefacts.co.za. اخذ شدہ بتاریخ 28 مئی 2020.