اندیجان

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

Andijon/Андижон
Andijan/Andizhan
The Mausoleum of Babur in Andijan
The Mausoleum of Babur in Andijan
ملکFlag of Uzbekistan.svg ازبکستان
صوبہاندیجان صوبہ
First mention10th century
رقبہ
 • کل74,3 کلومیٹر2 (287 میل مربع)
بلندی450 میل (1,480 فٹ)
آبادی (2000)
 • کل333,400
رمز ڈاک170100
ٹیلی فون کوڈ+998 74

اندیجان (انگریزی: Andijan) ازبکستان کا ایک شہر جو اندیجان صوبہ میں واقع ہے۔[1] یہ اندیجان خطے کا انتظامی، اقتصادی اور ثقافتی مرکز ہے۔ اندیجان کرغزستان کے ساتھ ازبکستان کی سرحد کے قریب وادی فرغانہ کے جنوب مشرقی کنارے آباد ہے۔[2]

اندیجان وادی فرغانہ کے قدیم ترین شہروں میں سے ایک ہے۔ شہر کے کچھ حصوں میں ماہرین آثار قدیمہ کو 7ویں اور 8ویں صدی کی اشیاء ملی ہیں۔ تاریخی طور پر اندیجان شاہراہ ریشم پر واقع ایک اہم شہر تھا۔ یہ شہر غالباً بابر کی جائے پیدائش بھی ہے، جس نے کئی ناکامیوں کے بعد آخر کار برصغیر پاک و ہند میں مغل خاندان کی بنیاد ڈالنے میں کامیابی حاصل کی اور پہلا مغل بادشاہ بنا۔ اندیجان میں 2005 میں ایک اندوہناک سانحہ پیش آیا جس میں مظاہرین پر فائرنگ کرکے سینکڑوں افراد کو موت کے گھاٹ اتار دیا گیا۔ یہ المیہ اندیجان قتل عام کے نام سے تاریخ کے اوراق میں محفوظ ہے۔

سوویت دور میں اندیجان کو ایک اہم صنعتی شہر کے طور پر ترقی دی گئی تھی۔ شہر میں تیار ہونے والے مصنوعات میں کیمیکل، گھریلو آلات، الیکٹرانکس، کھانے کی اشیاء، فرنیچر، ہل، پمپ، جوتے، فارمنگ مشینوں کے اسپیئر پارٹس، انجینئرنگ کے مختلف اوزار اور وہیل چیئر شامل ہیں۔

تفصیلات[ترمیم]

اندیجان کا رقبہ 74,3 مربع کیلومیٹر ہے اور اس کی مجموعی آبادی 333,400 افراد پر مشتمل ہے اور 450 میٹر سطح دریا سے بلندی پر واقع ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. انگریزی ویکیپیڈیا کے مشارکین. "Andijan".