انٹز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
انٹز
(انگریزی میں: Antz ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Antz-Poster.jpg

ہدایت کار
ایرک ڈارنل[1][2]  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف بچوں کی فلم،  فنٹاسی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع حشرات  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 83 منٹ[3]
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
سنیما گرافر سائمن جیمز سمتھ  ویکی ڈیٹا پر (P344) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 6 جنوری 1998 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[4]
15 جنوری 1999 (سویڈن)[5]
20 دسمبر 1997 (Toronto International Film Festival)
5 نومبر 1998 (جرمنی)[6]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v173454  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0120587  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

انٹز (انگریزی: Antz) ایک 1998 میں امریکی کمپیوٹر متحرک ایڈونچر کامیڈی فلم ہے جس کی ہدایت کاری ایرک ڈارنیل اور ٹم جانسن نے کی ہے۔

کہانی[ترمیم]

زیڈ (وڈی ایلن) نیو یارک کے سینٹرل پارک میں ایک چیونٹی کی ایک کارکن چیونٹی ہے۔ وہ ہمیشہ مایوس رہتا تھا کیوں کہ اسے سرنگیں کھودنے والے ملازمت سے نفرت تھی۔ انہوں نے ہر چیز کے بارے میں شکایت کی ، کیوں کہ وہ کالونی کے اصول پسند نہیں کرتے تھے جہاں وہ اپنی ضرورت کو کم محسوس کرتے تھے ، وہ انتہائی محتاج ثابت ہوئے ، کیوں کہ ان کے کنبے میں وہ 5 لاکھ بہن بھائیوں میں درمیانی بچہ تھا۔ اس کا سب سے اچھا دوست ویور ہے ، جو ایک سپاہی تھا اور زیڈ کے برعکس اس نے اپنی زندگی سے لطف اندوز ہوا۔ ایک دن وہ اپنے دوست ویور کے ساتھ کردار کو تبدیل کرتا ہے۔ سپاہی کے طور پر اپنے پہلے دن ، زیڈ کو دیمک کے خلاف جنگ میں بھیجا گیا جہاں سے وہ واحد زندہ بچ جانے والا بن کر ابھرا۔ چھوٹی شہزادی بالا کے ساتھ محبت میں ، وہ "انسیکٹوپیا" نامی ایک مشہور جگہ کی تلاش میں اس کے ساتھ جانے کے لیے شہزادی کو اغوا کرلیتا تھا جسے وہ ڈھونڈنا چاہتا تھا۔ "سرخ و سفید سرزمین کے عظیم گھاٹیوں" کے صحرا کو عبور کرنے اور ایک جھیل کو عبور کرنے کے بعد ، جیسا کہ لیجنڈ نے کالونی کے اندر موجود ایک فرد کے ذریعہ اسے بتایا تھا ، وہ پھر شہزادی کے ساتھ ایسی جگہ پہنچا جہاں اسے یقین ہوتا ہے کہ وہ انسٹیٹیوپیا ہے۔ یہ نہیں تھا ، یہ صرف ایک تولیہ تھا جس میں گھاس پر پکنک تھا۔ جب وہ وہاں پہنچ جاتا ہے ، تو وہ کوشش کرتا ہے کہ روٹی کا ایک روٹی ڈولس ڈی لیکے سے بھرا ہو لیکن وہ ایسا نہیں کرسکتا کیونکہ اس ناشے کو اینٹی کیڑے والے پلاسٹک سے ڈھانپ دیا گیا ہے۔ اس کے فورا. بعد ، اس نے مدد کے لیے ایک دو جوڑے کو کہا۔

خاتون ، مفی ، بہت دوستانہ تھیں ، لیکن دوسری طرف ، نر چیپی ، ان کی مدد کرنے کو تیار نہیں تھا۔ اس کے فورا بعد ہی ، ایک مکھی سویٹر نے مفی کی جان لے لی اور چیپی آنسوں میں پھٹ گئے۔ جلد ہی زیڈ اور بالا کی چوٹی پر ایک انسانی قدم اور وہاں سے وہ اپنی مہم جوئی گھاس میں شروع کرتے ہیں ، بشمول انسٹیکوپیا کی سیر بھی۔ اس مدت کے دوران ، زیڈ اور بالا ایک دوسرے کو بہتر طور پر جانتے ہیں اور ان کے مابین ایک فضا ابھرنا شروع ہوجاتی ہے۔ دریں اثنا ، کالونی میں موجود تمام کارکنوں نے ایک سپر سرنگ مکمل کرنے کے لیے تھک جانے کا کام کیا جو چیونٹیوں کے لیے "ایک نئے دور" کی حیثیت سے نشان زد کرے گا ، جب اس کا افتتاح ہونے پر ویور بھی شامل تھا ، جو اپنے دوست زیڈ کے برعکس ، یہ سوچ رہا تھا کہ یہ کارکن بننا بہت اچھا ہے ، کیونکہ اپنی جسمانی جوش کی بدولت وہ اچھال سے مہارت حاصل کرلی تھی اور جلدی سے اس کی چیونٹیوں میں سے ایک چیونٹی اور ایک زیڈ کا ایک ساتھی ازٹیکا کے ساتھ بھی شامل ہونے لگی۔ صرف چند افراد کو معلوم تھا (صرف فوجی) یہ تھا کہ اس سوال میں سرنگ کچھ بھی نہیں تھی لیکن جنرل منڈوبولا نے تخلیق کیا ہوا ذہانت کے جال ، جس نے کسی دوسرے چیونٹی کے برعکس چیونٹی کے گرد و نواح کے بارے میں معلومات سے فائدہ اٹھایا ، اس سرنگ کو ڈیزائن کیا تاکہ یہ جھیل کی تہ تک پہنچ سکے۔ جب یہ واقع ہونے کے قریب ہوتا تو ، ہر ایک (جنرل اور اس کے منتخب کردہ افراد کے علاوہ) کالونی کے مرکزی ہال میں جمع ہوجاتا اور ڈوب جاتا کیونکہ تمام اخراجات بند ہوجاتے تھے۔ اس طرح مینڈیبل ملکہ کا خاتمہ کرکے کالونی کا اقتدار سنبھالنا چاہتا تھا اور ہر ایک جو اس کے خیال میں کمزور تھا ، یہ ظاہر کرتا ہے کہ دیمک کے خلاف جنگ جان بوجھ کر ہار گئی تھی ، کیونکہ صرف سپاہی کو ناکارہ سمجھا جاتا تھا اور زیڈ کی بقا ایک ناخوشگوار حیرت کی بات تھی۔

کالونی سے باہر ، زیڈ اور بالا نے حادثاتی طور پر مینڈیبل کے منصوبوں کا پتہ لگایا اور آنے والی تباہی سے بچنے کی کوشش کرنے کے لیے واپس آئے۔ اس کے باوجود ، وہ گڑھ کو سیلاب سے شروع ہونے سے نہیں روک سکے۔ زیڈ نے پھر مشورہ دیا کہ ہر ایک چھت تک ایک اہرام تشکیل دے جہاں وہ ایک شگاف کھولنے میں کامیاب ہوا اور فوجیوں کی مدد کی گئی ، جنھوں نے جب "کمتر" چیونٹیوں کو کسی المیے سے بچنے کی کوشش کرتے ہوئے دیکھا تو ، جنرل منڈوبولا کے احکامات کو ماننے میں ناکام رہے۔ ، جو زیڈ کو مارنے کی کوشش کر رہا ہے ، چیونٹی کے سوراخ سے گرتا ہے اور جڑ سے متشدد طور پر اتر کر مر جاتا ہے۔ واقعے کے بعد ، کالونی کو دوبارہ تعمیر کیا گیا تھا اور اب ان ڈور پول تھا۔ زیڈ کی اس کی بہادری کی تعریف کی گئی ہے اور اس نے بالا سے شادی کی ہے۔ وہ کالونی کو ایک متفقہ فوجی ریاست سے ایک ایسی جماعت میں تبدیل کرتے ہیں جو اس کے تمام ممبروں کی قدر کرتی ہے۔ زیڈ شروع سے ہی اس کے مایوس اور مایوس کن چہرے کے برعکس ، ایک مطمئن اور تکمیل شدہ چیونٹی نکلی۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.imdb.com/title/tt0120587/ — اخذ شدہ بتاریخ: 21 اگست 2021
  2. https://www.adorocinema.com/filmes/filme-19483/ — اخذ شدہ بتاریخ: 21 اگست 2021
  3. "Antz". British Board of Film Classification. اخذ شدہ بتاریخ August 23, 2015. Approved Running time 83m 7s 
  4. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=antz.htm
  5. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?itemid=38662&type=MOVIE&iv=Basic
  6. http://www.imdb.com/title/tt0120587/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  7. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج چ ح خ د "Antz (1998)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 15 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]