انگلش کرکٹ کی مائنر کاؤنٹیز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
فائل:MinorCountiesCricketAssociationLogo.svg
اولڈ مائنر کاؤنٹی کرکٹ ایسوسی ایشن کا لوگو

نیشنل کاؤنٹیز جو 2020ء سے پہلے مائنر کاؤنٹیز کے نام سے جانی جاتی ہیں، انگلینڈ اور ویلز کی کرکٹنگ کاؤنٹی ہیں جن کو فرسٹ کلاس کا درجہ حاصل نہیں ہے۔ یہ کھیل نیشنل کاؤنٹی کرکٹ ایسوسی ایشن کے زیر انتظام ہے جو انگلینڈ اینڈ ویلز کرکٹ بورڈ کے تحت آتا ہے۔ نیشنل کاؤنٹی کرکٹ میں اس وقت بیس ٹیمیں ہیں: 19انگلینڈ کی تاریخی کاؤنٹیوں کے علاوہ ویلز نیشنل کاؤنٹی کرکٹ کلب کی نمائندگی کرتی ہیں۔

تاریخ[ترمیم]

مائنر کاؤنٹیز یعنی جن کو فرسٹ کلاس کا درجہ حاصل نہیں تھا، نے 1895ء سے اپنی چیمپئن شپ بنائی۔ ابتدائی سالوں میں ان ٹیموں کے خلاف میچوں کے نتائج جنہوں نے فائنل ٹیبل کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے کافی کھیل نہیں کھیلے تھے، ان کے ریکارڈ میں شامل کیے گئے تھے۔ مثال کے طور پر کیمبرج شائر نے صرف نورفولک کھیلا۔ 5تصوراتی طور پر سیکنڈ کلاس کاؤنٹی کلب - ایسیکس ، واروکشائر ، ڈربی شائر ، ہیمپشائر اور لیسٹر شائر - پہلی بار کاؤنٹی چیمپیئن شپ میں شامل ہوئے (ان میں سے کچھ کو چیمپیئن شپ کی تشکیل سے پہلے فرسٹ کلاس تصور کیے جانے کے ادوار تھے)۔ اس کے بعد مزید 4چھوٹی کاؤنٹیوں کو فرسٹ کلاس کا درجہ دیا گیا ہے - 1899ء میں ورسیسٹر شائر ، 1905 ءمیں نارتھمپٹن شائر، 1921ء میں گلیمورگن اور 1992ء میں ڈرہم ۔ [1]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "'Minor Counties' to become the National Counties Cricket Association from 2020". BBC Sport. اخذ شدہ بتاریخ 16 جنوری 2019.