اوور دی ہیج (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
اوور دی ہیج
(انگریزی میں: Over the Hedge ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Over the Hedge Poster.jpg

صنف بڈی فلم،  بچوں کی فلم،  مہم جویانہ فلم،  مزاحیہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 83 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 80000000 امریکی ڈالر[1]
باکس آفس 340000000 امریکی ڈالر[2]
تاریخ نمائش 19 مئی 2006 (ریاستہائے متحدہ امریکا)
6 جولا‎ئی 2006 (جرمنی)[3]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v290158  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0327084  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اوور دی ہیج (انگریزی: Over the Hedge) ایک 2006 امریکی کمپیوٹر متحرک کامیڈی فلم ہے۔ مائیکل فرائی اور ٹی لیوس کے اسی نام کی یونائیٹڈ میڈیا مزاحیہ پٹی پر مبنی۔

کہانی[ترمیم]

آر جے ایک قسم کا جانور ایک وینڈنگ مشین سے گرنے کے لیے ناچو چپس کا پھنسا ہوا بیگ حاصل کرنے میں ناکام رہتا ہے۔ اس نے فیصلہ کیا ہے کہ وینسنٹ کے فوڈ اسٹش پر چھاپہ مارا جائے گا جو ایک ہائبرنیٹنگ ریچھ ہے۔ تاہم ، ونسنٹ بیدار ہوا اور آنے والے پیچھا کے دوران کھانا حادثاتی طور پر تباہ ہو گیا۔ موت کی تکلیف پر آر جے نے وعدہ کیا ہے کہ ، ایک ہفتے کے اوقات میں اس کی جگہ لے لے۔ چپس کا بیگ لمحوں بعد گر جاتا ہے ، آر جے کی شدید مایوسی کی طرف۔

دریں اثنا ، جانوروں کا ایک ملا ہوا کنبہ جس کی سربراہی ورن کچھی کر رہی ہے ، عدم توجہ سے بیدار ہوئی۔ انہیں معلوم ہوتا ہے کہ ان کے اور ان کے قدموں کے مابین ایک بڑا ہیج بنایا گیا ہے۔ جب کہ سٹیلا سکنک ، اوزِی افپوسم اور اس کی بیٹی ہیدر ، ہیمی ہائپریکٹیو گلہری اور پورکیپیئنز پینی اور لو اور ان کے تین بچے پیچھے رہ گئے ہیں ، ورن محتاط انداز میں اس جگہ کو ڈھونڈتے ہیں کہ صرف مکاؤات کی ترقی کی جگہ کو چھوڑ دیا گیا تھا۔ خوفزدہ ہوکر ، اس نے کنبے کو ہیج عبور کرنے سے منع کیا۔

آر جے نے انہیں باور کرایا کہ انسانوں کے پاس بہتر کھانا ہے۔ وہ ورن کی خواہشات کے برخلاف انسانوں سے کھانا چوری کرنے میں کنبہ کو ہدایت دیتا ہے اور وہ جلد ہی کھانوں کے ساتھ کھوکھلی لاگ بھر دیتے ہیں۔ آر جے نے یہ سب کچھ چوری کرنے اور وقت ٹھیک ہونے پر ونسنٹ کو دینے کا ارادہ کیا ہے۔ ورن اب بھی آر جے اور انسانوں دونوں کو پریشان کرتے ہیں ، خاص طور پر جب اس کے کنبے کو ایچ او اے کے صدر گلیڈیز شارپ نے پیچھا کیا۔ ہیمی کوکیز کا ویگن چرانے کی کوشش کے دوران ایک گرل اسکاؤٹ سے بھی زخمی ہو گئی اور اوزی قریب ہی ایک کار کی زد میں آگئے۔ گلیڈیز کو معاوضہ دینے والے ڈوین لا فونٹینٹ کو آخری تنکے کی حیثیت سے رکھا جاتا ہے اور ورن نے فیصلہ کیا ہے کہ انسانوں کو کھانا لوٹا دینا ہے۔ آر جے مداخلت کرتا ہے ، لیکن ان کی بحث ایک زندہ دل روٹیلر کو بیدار کرتی ہے۔ کھانا ، نیز گلیڈیز کی ایس یو وی ، مکمل طور پر تباہ ہونے تک کتے نے کئی گز تک ان کا پیچھا کیا۔ اس کے جواب میں ، گلیڈیز ڈوین کو اس کے صحن کو ہر طرح کے نیٹ ورک سے بھر دیتا ہے ، جس میں غیر قانونی ڈی پیلیٹر ٹربو بھی شامل ہے۔

شدید گرمجوشی کے دوران ورنے نے حادثاتی طور پر کنبہ کی توہین کرنے کے بعد ، سب نے اسے چھوڑ دیا۔ تھوڑی دیر بعد ، آر جے اور ورنے میں صلح ہو گئی اور آر جے نے ورن کو سچ بتانے پر غور کیا۔ محلے کی پارٹی کے لیے کھانا لے کر گلیڈیز کے گھر پہنچنے والے ٹرک کی وجہ سے اسے روکا گیا۔ آر جے نے کھانا چوری کرنے کا فیصلہ کیا ، کیونکہ اس کے پاس صرف ایک دن باقی ہے۔ ورن نے کنبہ سے معافی مانگی اور آر جے نے اپنی اسکیم کا خاکہ پیش کیا۔ رات گئے ، ہیمی مکان کی چھت پر گیا اور پھندوں کو اسلحے سے پاک کر دیا۔ گلیڈس کی فارسی گارڈ بلی ، ٹائیگر رومانوی کے لیے اپنے آپ کو ڈھال لیتی ہیں۔ دوسرے بلی کے فلیپ سے گزرتے ہیں اور کھانے کے ساتھ ایک ویگن لوڈ کرتے ہیں ، جبکہ سٹیلا ٹائیگر کو باتیں کرتی رہتی ہے۔

کافی کھانے سے زیادہ کھانے کے باوجود ، آر جے نے اسپوڈیز (ونسنٹ کا پسندیدہ) کے بغیر روانہ ہونے سے انکار کر دیا اور نادانستہ طور پر اہل خانہ کو اپنے حقیقی عزائم بتاتا ہے۔ گلیڈیز بیدار ہوئی اور آر جے کھانے کی ویگن لے کر بھاگ گیا اور دوسروں کو ڈوین نے پکڑ لیا۔ تاہم ، جب ونسنٹ نے کان کے لیے ان کی تعریف کی تو ، آر جے کا ضمیر اس سے بہتر ہوجاتا ہے۔ وہ ڈوین کے ٹرک کو برباد کرنے ، ڈوین کو دستک دینے اور کنبہ کو آزاد کرنے کے لیے کھانے کی ویگن کا استعمال کرتا ہے۔ ویرسنٹ نے آر جے کو مارنے کی کوشش کرتے ہوئے ، پورکپائن تینوں ٹرک کو ہاؤسنگ ڈویلپمنٹ کی طرف واپس چلایا۔ آر جے مدد کے لیے التجا کرتا ہے ، لیکن دوسرے ، اس کی غداری پر اس سے ناراض ہوکر انکار کر دیں ، یہاں تک کہ ورنے نے انھیں یہ باور کروایا کہ آر جے ان کے واپس آگیا۔

جانوروں نے ٹرک کو گلیڈیز کے گھر سے ٹکرایا اور ہیج میں فرار ہو گئے۔ ایک طرف ونسنٹ اور دوسری طرف ڈوین اور گلیڈیز کے ذریعہ پھنسے ہوئے ، آر جے نے ہیمی کو ایک انرجی ڈرنک دیا ، جس کی وجہ سے وہ روشنی کی رفتار سے تیز تر چل سکے۔ ہیمی نے پھندوں کو ہتھیاروں سے باندھ دیا اور آر جے اور ورنے ونسنٹ کو ہیج کے پار متوجہ کیا ، جہاں وہ اور دو انسان ڈی پییلٹر ٹربو کا شکار ہو گئے۔

ڈوین اور گلیڈیز کو ڈی پیلیٹر ٹربو کے غیر قانونی استعمال کے الزام میں گرفتار کیا گیا ہے جبکہ پارک میں رینجرز ونسنٹ کو بہت دور لے جاتے ہیں۔ ایک بار بحفاظت جنگل میں واپس آنے پر ، ورنے نے آر جے کو سمجھایا کہ ، اگر وہ ابتدا سے ہی انہیں حقیقت بتا دیتا ، تو کنبے نے خوشی سے ونسنٹ کو واپس کرنے میں ان کی مدد کی ہوگی۔ ٹائیگر کی طرح آر جے کو باضابطہ طور پر کنبہ کا حصہ بنایا گیا ہے ، جو اسٹیلا کے ساتھ بھاگ گیا تھا۔ وہ تعجب کرتے ہیں کہ کھانے کے بارے میں کیا کرنا ہے ، لیکن ہیمی نے انکشاف کیا ہے کہ ، تیز رفتار موڈ میں رہتے ہوئے ، اس نے سارا لاگ ان کو کافی کٹے اور گری دار میوے سے بھر دیا جس سے وہ سال چل پائے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Over the Hedge (2006) - Financial Information". The Numbers. اخذ شدہ بتاریخ July 11, 2013. 
  2. "Over the Hedge (2006)". باکس آفس موجو. اخذ شدہ بتاریخ July 11, 2013. 
  3. http://www.imdb.com/title/tt0327084/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017

بیرونی روابط[ترمیم]