اٹامک بیٹی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
اٹامک بیٹی
Atomic Betty.png

صنف پاپ موسیقی،  مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of Canada.svg کینیڈا
Flag of France.svg فرانس[1]
زبان انگریزی،  فرانسیسی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 3   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 78   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 25 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 29 اگست 2004،  6 ستمبر 2004  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 29 جنوری 2008[2]  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
بیرونی روابط
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اٹامک بیٹی (انگریزی: Atomic Betty) ایک کینیڈا فرانسیسی متحرک سائنس خیالی کامیڈی ٹیلی ویژن سیریز ہے۔[3] ایٹم کارٹونز ، بریک تھرو انٹرٹینمنٹ ، ٹیلی امیجز کڈز اور میراتھن میڈیا کے ذریعہ تیار کردہ۔ پیداوار کے لیے اضافی فنڈ کینیڈا میں ٹیلیون ، ریاستہائے متحدہ میں فل رومن انٹرٹینمنٹ (غیر تسلیم شدہ) اور فرانس میں ایم 6 (سیزن 1 اور 2) اور ٹیلٹن (سیزن 3) فراہم کرتے ہیں۔[4]

کہانی[ترمیم]

بٹی بیریٹ ایک عام 12 سالہ بچی ہے جو اسکول سے لطف اندوز ہوتی ہے ، دن میں خواب دیکھتی ہے کہ وہ بیرونی خلاء میں رہنا ، سائنس فائی فلموں میں گانا اور اپنے میوزیکل بینڈ میں گانے ، موز جب ہائٹس (سسکاچیوان کا ایک تخیلاتی مضافاتی علاقہ) میں رہتا ہے۔ تاہم ، ان کے تمام دوستوں اور کنبہ کے افراد سے ناواقف ، تاہم ، وہ کہکشاں گارڈین کی رکن بھی ہیں ، جو ایک اشرافیہ کی ٹیم ہے جو انٹرسٹیلر جرم سے لڑنے اور قانون کے نفاذ کے لیے وقف ہے۔ بطور "جوہری بیٹی" ، اس کے دو اتحادیوں کی مدد سے۔ اجنبی پائلٹ اسپارکی اور ایک روبوٹ جس کا نام X-5 ہے ، اس کا مقابلہ بری ماہر میکسمس I.Q سے ہوتا ہے۔ اور اس کا خادم منیمس کے ساتھ ساتھ دیگر بین الصغیر نگرانوں ، مجرموں ، دہشت گردوں اور بدمعاشوں کو بھی۔ زمین پر محیط نہ ہونے کے باوجود ، ایٹمی بٹی کہکشاں میں ایک سپر اسٹار ہے اور یہاں تک کہ ان لوگوں کا ہجوم ہے جو اسے اپنا رول ماڈل سمجھتے ہیں۔

ہر ایک واقعہ میں ، کہکشاں میں کہیں نہ کہیں بحران پیدا ہوتا ہے ، عام طور پر جب بیٹی اپنے دوستوں کے ساتھ کچھ کاموں سے لطف اندوز ہوتی ہے۔ ہمیشہ ہی ، اس کی کلائی گھڑیاں بیپنگ شروع ہوتی ہیں اور وہ اپنے اچھا پیسٹل گلابی اور سفید سپر پاور گیلیکٹک گارڈین بٹ سوٹ میں کہکشاں کو بچانے کے لیے اکیلا بھاگتی ہے ، جس سے اسے مختلف قسم کے اسلحہ ، گیجٹ اور مافوق طبی صلاحیتوں جیسے اڑنے کی اجازت ملتی ہے۔ اپنے عملے کے ہمراہ ، بیٹی نے وطن واپس آنے اور اپنی عدم موجودگی کا ذکر کرنے سے پہلے ولن سے لڑنے کی ذمہ داری سنبھال لی۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Atomic Betty". London: برٹش فلم انسٹی ٹیوٹ. December 24, 2012 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ November 21, 2012. 
  2. http://dbpedia.org/resource/Atomic_Betty — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020
  3. "Atomic Betty [TV Series]". Allmovie. اخذ شدہ بتاریخ November 21, 2012. genres: Science Fiction 
  4. Crump، William D. (2019). Happy Holidays—Animated! A Worldwide Encyclopedia of Christmas, Hanukkah, Kwanzaa and New Year's Cartoons on Television and Film. McFarland & Co. صفحات 18–19. ISBN 9781476672939. 

بیرونی روابط[ترمیم]