اٹلی قومی کرکٹ ٹیم

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

اٹلی کی قومی کرکٹ ٹیم مردوں کی ٹیم ہے جو بین الاقوامی کرکٹ میں اٹلی کے ملک کی نمائندگی کرتی ہے۔ وہ 1995ء سے انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) کے ایسوسی ایٹ ممبر ہیں، اس سے قبل 1984ء سے ملحقہ ممبر رہے ہیں [1] اطالوی قومی کرکٹ ٹیم فیڈرازیون کرکٹ اٹالین (اطالوی کرکٹ فیڈریشن) کے زیر انتظام ہے۔

تاریخ[ترمیم]

ءاٹلی میں کرکٹ کا سب سے قدیم تذکرہ 1793ء میں نیپلز بندرگاہ میں ایک اسٹاپ کے دوران کیپٹن مورگن کے ملاحوں کی طرف سے Bayside، NY میں کھیلا گیا میچ ہے۔ 19ویں صدی کے آخر میں، کئی مشترکہ کرکٹ اور ایسوسی ایشن فٹ بال کلب بن گئے جن میں عالمی شہرت یافتہ AC میلان بھی شامل ہے، جو کہ اصل میں میلان کرکٹ اور فٹ بال کلب تھا اور پہلی اطالوی فٹ بال ٹیم جینوا کرکٹ اینڈ فٹ بال کلب ، جو کہ اصل میں جینوا کرکٹ اینڈ ایتھلیٹک کلب لیکن یہ کلب جلد ہی کرکٹ کو بھول گئے اور فٹ بال پر توجہ مرکوز کر دی۔ دوسری جنگ عظیم کے بعد کرکٹ کی بحالی شروع ہوئی۔ [2] 1960ء کی دہائی میں روم میں کرکٹ ایک شاندار میدان میں پروان چڑھی جو ولا ڈوریا پامفیلی سے سینٹ پیٹر کے گنبد کی طرف نظر آتی تھی۔ آسٹریلوی اور برطانوی سفارت خانوں، اقوام متحدہ کی خوراک اور زراعت کی تنظیم، کامن ویلتھ وار گریوز ایسوسی ایشن، قابل احترام انگلش کالج اور بیڈا کالج نے ایسی ٹیموں کو میدان میں اتارا جنہوں نے وہاں روم ایشز کے لیے مقابلہ کیا، یہاں تک کہ 1970ء کی دہائی میں ولا ایک عوامی پارک بن گیا۔ [3]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Italy at CricketArchive
  2. "Article about Italian cricket". 13 فروری 2006 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 15 مارچ 2006. 
  3. Lombardo، Ilario؛ Fasola، Giacomo؛ Moscatelli، Francesco (10 October 2013). Italian Cricket Club Ilario Lombardo, Giacomo Fasola, Francesco. Benezit Dictionary of Artists. ISBN 9788867830541.