اکھیوں کے جھروکوں سے

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
اکھیوں کے جھروکوں سے
اداکار سچن[1]
رنجیتا کور[1]  ویکی ڈیٹا پر (P161) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم ساز تاراچند برجاتیا  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف رومانوی صنف[1]  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ
زبان ہندی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک بھارت  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی رویندر جین  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ راجشری پروڈکشنز  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 1978  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
tt0165625  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اکھیوں کے جھروکوں سے (انگریزی: Ankhiyon Ke Jharokhon Se) (ہندی: अँखियों के झरोखे से‎) 1978ٰء کی ہندوستانی سنیما کی ہندی زبان کی ڈراما فلم ہے، جس میں رنجیتا کور اور سچن نے اداکاری کی تھی اور ہیرن ناگ نے ہدایت کی تھی۔ [2] اسے راجشری پروڈکشن نے تیار اور تقسیم کیا تھا اور رویندر جین کی طرف سے موسیقی ترتیب دی گئی تھی۔

یہ فلم اپنے بجٹ کا 4.5 گنا کما کر باکس آفس پر بلاک بسٹر ثابت ہوئی۔ یہ 1978ء میں بھارت میں سب سے زیادہ کمائی کرنے والی 18ویں فلم تھی۔ [3] فلم کا ٹائٹل گانا بھی کافی مقبول ہوا۔ فلم کی شوٹنگ ممبئی اور بھارت کے دیگر مقامات پر کی گئی۔ فلم کا ایک سیکوئل جانا پہچانا 2011ء میں ریلیز ہوا تھا، لیکن اسے ناقدین نے اصل فلم کے مقابلے میں تنقید کا نشانہ بنایا تھا۔

کہانی[ترمیم]

ارون (سچن)، ایک بیرسٹر کا بیٹا اور مرد طلبہ کا خود ساختہ "شہزادہ"، جب وہ ٹرمینل امتحان میں دوسرے نمبر پر آتا ہے تو اپنے فخر اور بڑی انا کو کچلتا ہوا محسوس کرتا ہے۔ وہ للی فرنینڈس (رنجیتا کور) سے ہارتا ہے، جو ایک نجی نرسنگ ہوم میں نرس کی معمولی بیٹی ہے۔ ارون اسے شکست کے طور پر لیتا ہے اور اسکول میں للی کی بڑھتی ہوئی مقبولیت کو کچلنے کی کوشش کرنے کے لیے ذاتی انتقام لینے کا فیصلہ کرتا ہے۔ للی، تاہم، اسے اور اس کے دوستوں کے تبصروں اور طنز کو برداشت کرتی ہے کیونکہ اسے اس کے خلاف کوئی رنجش نہیں ہے۔

جیسے جیسے وقت گزرتا ہے، وہ آہستہ آہستہ ایک دوسرے کی بنیادی خوبیوں کو دریافت کرتے ہیں اور مداح بن جاتے ہیں۔ وہ ایک دوسرے کو بہتر طریقے سے جاننے کے لیے ویک اینڈ پر ایک ساتھ خوبصورت مقامات کا دورہ کرتے ہیں۔ للی کی والدہ (ارمیلا بھٹ) وہ پہلی شخصیت ہیں جنھوں نے اپنی بیٹی اور ارون کے درمیان کھلتے ہوئے پیار کو دیکھا۔ وہ پریشان ہے، کیونکہ اگرچہ ارون اپنی بیٹی کی محبت میں دیوانہ ہے، لیکن وہ ان کی سماجی حیثیت کے فرق کے نتائج سے خوفزدہ ہے۔ اس کے باوجود، ارون کے والد (مدن پوری) نے للی کی ماں کو اپنے بچوں کی شادی کی اجازت دینے کے لیے ایک تجویز منظور کی اور پیش کی۔

جب سب کچھ ٹھیک چل رہا ہوتا ہے، للی بیمار پڑ جاتی ہے اور اسے لیوکیمیا (سرطان خون) ہونے کا پتہ چلتا ہے۔ اگرچہ للی اور ارون ایسا کام کرتے ہیں جیسے کچھ غلط نہیں تھا، ہر کوئی اسے بچانے کی کوشش کرتا ہے۔ تھوڑی دیر کے لیے سب کچھ ٹھیک لگتا ہے، لیکن للی کی حالت بدتر ہوتی جاتی ہے۔ وہ ارون کی بانہوں میں مر جاتی ہے اور اسے تباہ کر دیتی ہے۔ ارون اسی کالج میں جاتا ہے جہاں وہ پڑھتے تھے اور للی کے لیے ماتم کرتا ہے۔ فلم کا اختتام سمندر کے کنارے ارون پر ہوتا ہے، جس میں للی سے وعدہ کیا جاتا ہے کہ وہ اسے کبھی نہیں بھولیں گے اور وہ اس کی زندگی میں ایک تحریک تھی اور ہمیشہ رہے گی۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب http://www.imdb.com/title/tt0165625/ — اخذ شدہ بتاریخ: 6 جولا‎ئی 2016
  2. "Ankhiyon Ke Jharokhon Se Movie Trailer"۔ IMDb۔ اخذ شدہ بتاریخ 01 اپریل 2021 
  3. "Highest Grossing Hindi Movies of 1978"۔ IMDb۔ اخذ شدہ بتاریخ 05 اپریل 2021