ایلا ارون

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ایلا ارون
Ila Arun in 2014
ذاتی معلومات
اصنافبالی وڈ, Playback Singer, شاستری سنگیت, Pop Singer
پیشےSinger, actress
آلاتVocalist
سالہائے فعالیت1979–present

ایلا ارون ایک بھرتی اداکارہ، ٹی وی شخصیت اور راجستھانی لوک پاپ گلوکارہ ہے.[1] اس نے کی بھارتی فلموں میں کام کیا ہے جن میں جودھا اکبر شادی کے سائیڈ افکٹس اور بیگم جان شامل ہیں

ذاتی زندگی[ترمیم]

ارون جیپور، راجستھان کی رہنے والی ہے . یہ اداکارہ اشیتا ارون کی امّاں ہے

پلے بیک سنگر[ترمیم]

ارون نے ہندی میں متعدد فلمی گیت گائے ہیں اور تمل اور تلگو کی طرح جنوبی ہندوستانی زبانوں میں بھی بہت کچھ گایا ہے۔ ان کا اب تک کا مشہور فلمی گانا "چولی کے پیچے" ہے جس میں مادھوری ڈکشٹ کی اداکاری والی فلم خلنائک میں الکا یگینک کے ساتھ بھی گایا گیا تھا، جس کے لئے انہوں نے بہترین خواتین پلے بیک گلوکار کا فلم فیئر ایوارڈ جیتا تھا۔ ایک اور گانا جس کی وجہ سے وہ مشہور ہے وہ فلم کرن ارجن کا "گپشپ" ہے۔ لتا منگیشکر کے ہمراہ وہ اپنے گانے "مورنی باگا ما بولے" کے لئے بھی مشہور ہیں،جو سریدیوی کی اداکاری میں بننے والی فلم لمھے میں شامل تھا۔ انہوں نے اے آر رحمان کی کومپوزںگ والی فلم مسٹر رومیو کے لئے تمل گانا "متھو متھو مظہائی" کو اپنی آواز دی تھی۔ اس کا آخری قابل ذکر گانا رحمان کے ساتھ بین الاقوامی سطح پر سراہی جانے والی فلم سلم ڈاگ ملنیئر کے لئے بھی تھا، جسے "رنگا رنگا" کہا جاتا ہے۔

سنگلز / البمز[ترمیم]

اس نے کئی کامیاب سنگلز تیار کیے ہیں جیسے "گھاگرا کو ووٹ دو"۔ انھوں نے انڈین پریمیر لیگ میں راجستھان رائلز کی ٹیم کے لئے پروموشنل گانا ہالہ بول بھی گایا جو فوری ہٹ ہوگیا۔ وہ راجستھان کی رہنے والی ہے اور اپنے تمام البمز اور فلموں میں بہت سے راجستھانی گانے گاتی ہیں۔

اداکاری[ترمیم]

ارون کو پہلے ڈاکٹرز کی زندگی پر ایک ہندی ٹی وی سیریل کی لائف لائن (جیونرخا) میں، ساتھ ہی دور درشن پر تنوی اعظمی کے ساتھ اداکاری کرتے ہوئے دیکھا گیا تھا۔ انہوں نے 2008 کی فلم جودھا اکبر میں بطور ماہم انگا اکبر کی ذہین گیلی نرس اور سیاسی مشیر کی حیثیت سے ایک کامیاب کارکردگی پیش کی۔ انہوں نے چائنا گیٹ، چنگاری، ویل ڈن ابا، ویلکم ٹو سجن پور، مغرب مغرب ہے (ویسٹ از ویسٹ) اور گھاتک جیسی فلموں میں معاون کردار میں بھی کام کیا ہے۔ شادی کے سائڈ ایفیکٹز اور بیگم جان فلموں میں اس نے ودیا بالن اور فرحان اختر کے ساتھ حالیہ قِسمت آزمائی کی تھی جہاں انہوں نے بالترتیب اُستانی اور کوٹھے کی ممبر کا کردار ادا کیا۔ ابتدائی برسوں میں ارون ہندوستانی ٹیلی ویژن انڈسٹری کے کا ایک حصہ رہی ہے، انہوں نے 1980 کی دہائی میں بھارت ایک کھوج اور یاترا میں کام کیا تھا۔ انہوں نے سمویدھان جو آئین ہند کی تشکیل پر مبنی ایک ٹی وی منی سیریز ہے میں ایک آزاد کارکن کارکن ہنسہ مہتا کا بھی کردار ادا کیا جو آئین ساز اسمبلی کی مشاورتی کمیٹی کا حصہ تھی ۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Jha، Shuchita (2 September 2019). "Singer Ila Arun remembers BV Karanth's contribution | Bhopal News - Times of India". The Times of India (بزبان انگریزی). اخذ شدہ بتاریخ 12 جنوری 2020.