ایلس ان ونڈرلینڈ (1999ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
ایلس ان ونڈرلینڈ
(انگریزی میں: Alice in Wonderland)،(ہسپانوی میں: Alicia en el país de las maravillas)[1]  ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اداکار ووپی گولڈ برگ
بین کنگزلی
الزبتھ سپریگس  ویکی ڈیٹا پر (P161) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم،  بچوں کی فلم،  ناول پر مبنی فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ماخوذ از ایلس ان ونڈر لینڈ  ویکی ڈیٹا پر (P144) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک ریاستہائے متحدہ امریکا
جرمنی
مملکت متحدہ[2]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 28 جنوری 1999 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[2]
15 مئی 1999 (ہسپانیہ)[1]
1999  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v178299  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
tt0164993  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ایلس ان ونڈرلینڈ (انگریزی: Alice in Wonderland) لوئس کیرل کی کتابوں ایلس ایڈونچرز ان ونڈر لینڈ (1865ء) اور تھرو دی لوکنگ گلاس (1871ء) کی 1999ء میں بنائی گئی ٹیلی ویژن فلم ہے۔ یہ فی الحال اصل کہانیوں کو ڈھالنے والی آخری پروڈکشن ہے (جیسا کہ ٹم برٹن کی 2010ء کی فلم ایک سیکوئل کے طور پر لکھی گئی تھی) اور اسے پہلے این بی سی پر نشر کیا گیا اور پھر برطانوی ٹیلی ویژن پر چینل 4 پر دکھایا گیا۔

ٹینا میجورینو نے ایلس کا مرکزی کردار ادا کیا اور کئی معروف اداکاروں نے ان سنکی کرداروں کو پیش کیا جن سے ایلس کہانی کے دوران ملتی ہے، جن میں بین کنگزلی، مارٹن شارٹ، ووپی گولڈ برگ، پیٹر اوسٹینوف، کرسٹوفر لائیڈ، جین وائلڈر، جارج شامل ہیں۔ وینڈٹ، روبی کولٹرین اور مرانڈا رچرڈسن۔ کتاب کی زیادہ تر موافقت کے ساتھ مشترک طور پر، اس میں تھرو دی لوکنگ گلاس کے مناظر اور کردار شامل ہیں۔

کہانی[ترمیم]

ایلس باغی پارٹی کے لیے ناخوشگوار گانے "چیری رائپ" کی پیشکش تیار کر رہی ہے۔ اس کی حکمرانی (ڈیلیس لی) سے تنگ آکر اور اسٹیج پر خوف، اجنبیوں اور ایک گانا جسے وہ ناپسند کرتی ہے، ایلس گھر سے باہر بھاگتی ہے اور جنگل میں چھپ جاتی ہے۔ ایک سیب درخت سے گرتا ہے اور ایلس کے چہرے پر منڈلاتا ہے۔ اس کے بعد اس کا سامنا سفید خرگوش سے ہوتا ہے (رچرڈ کومبس نے آواز دی تھی) اور ونڈر لینڈ میں اترتے ہوئے خرگوش کے سوراخ سے نیچے اس کا پیچھا کرتی ہے۔

ایک چھوٹے سے دروازے میں داخل ہونے اور ایک خوبصورت باغ میں چھپنے کی کوشش میں، ایلس سکڑ کر ایک دیو بن جاتی ہے، ایک کمرے میں آنسوؤں سے بھر جاتا ہے اور ماؤس کے سائز تک سکڑ جاتا ہے۔ وہ مسٹر ماؤس (کین ڈوڈ) اور اس کے ایویئن دوستوں سے ملتی ہے جو ایک بورنگ ہسٹری لیکچر میں شرکت کرتے ہیں اور ایک کاکس ریس میں حصہ لیتے ہیں۔ ایلس کا دوبارہ سامنا سفید خرگوش سے ہوتا ہے، جو اسے اپنے گھر لے جاتا ہے۔ ایلس کو مائع کی بوتل آتی ہے جس سے وہ بڑھ جاتی ہے اور اسے گھر میں پھنساتی ہے۔ سفید خرگوش اور اس کے باغبان پیٹ (جیسن برن) اور بل (پیڈی جوائس) ایلس کو ہٹانے کی کوشش کرتے ہیں لیکن وہ دوبارہ سکڑ جاتی ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. ^ ا ب http://hemeroteca.abc.es/nav/Navigate.exe/hemeroteca/madrid/abc/1999/05/15/125.html — اخذ شدہ بتاریخ: 16 جولا‎ئی 2015
  2. ^ ا ب fernsehserien.de ID: https://www.fernsehserien.de/alice-im-wunderland-1999 — اخذ شدہ بتاریخ: 13 مئی 2020