اینیمانیکس

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
اینیمانیکس
Animaniacs.png

صنف مزاحیہ ٹیلیویژن سیریز  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا[1]  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد سیزن 5   ویکی ڈیٹا پر (P2437) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تعداد اقساط 99   ویکی ڈیٹا پر (P1113) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر سٹیفن سپلبرگ  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 22 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کار وارنر بروز۔ ٹیلی ویژن اسٹوڈیو،  ہولو  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پہلی قسط 8 جنوری 1993[2]،  13 ستمبر 1993  ویکی ڈیٹا پر (P580) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آخری قسط 14 نومبر 1998[3]  ویکی ڈیٹا پر (P582) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آئی ایم ڈی بی صفحة البرنامج  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اینیمانیکس (انگریزی: Animaniacs) ایک امریکی متحرک مزاحیہ میوزیکل ٹیلی ویژن سیریز ہے۔ فاکس براڈکاسٹنگ کمپنی کے فاکس کڈز بلاک کے ٹام رایگر نے 1995 میں ڈبلیو بی میں چلنے سے پہلے ، 1998 میں یہ سلسلہ اختتام پزیر ہونے تک ، ڈبلیو بی کڈز کے سہ پہر پروگرامنگ بلاک کے ذریعہ تشکیل دیا تھا۔[4] یہ دوسرا متحرک سیریز ہے جو اسٹیون اسپیلبرگ کی ایمبلن انٹرٹینمنٹ نے تیار کیا ہے۔ ٹنی ٹون ایڈونچر کے بعد ، وارنر بروس انیمیشن کے ساتھ وابستگی میں۔ اس کی ابتدا میں فیچر لمبائی والی فلم ، انیمانیکس: واکو کی خواہش کے ساتھ ، مجموعی طور پر 99 قسطیں چلیں۔ ررنز بعد ازاں جٹیکس اور نکلوڈین کو نشر کیا گیا۔

اینیمانیکس مختلف قسم کا شو ہے ، جس میں مختصر اسکیٹس کے ساتھ کرداروں کی ایک بڑی کاسٹ موجود ہے۔ اگرچہ اس شو کی کوئی سیٹ فارمیٹ نہیں تھی ، لیکن اقساط کی اکثریت تین مختصر منی اقساط پر مشتمل تھی ، ہر ایک میں کرداروں کا ایک مختلف مجموعہ تھا اور برجنگ طبقات تھے۔ سیریز کے ہال مارکس میں اس کی موسیقی ، طنزیہ سماجی تبصرے ، پاپ کلچر حوالہ جات ، کریکٹر کیچ فریسس اور ایک بالغ سامعین کی ہدایت میں نامعلوم افراد شامل ہیں۔

سیریز کی بحالی کا اعلان جنوری 2018 میں کیا گیا تھا ، جس میں کم از کم دو سیزن تھے اور اب تیسرے کو امبلن انٹرٹینمنٹ اور وارنر بروس انیمیشن کے ساتھ پروڈیوسر اسٹیون اسپیلبرگ ، گیت نگار رانڈی روزیل اور بہت سی مرکزی آواز کے ساتھ تیار کرنے کا اعلان کیا گیا تھا۔ اداکار لوٹ رہے ہیں۔ اس کا پریمیئر 20 نومبر ، 2020 کو ہولو پر ہوا ، جس کے دوسرے سیزن کی پریمیئر متوقع ہے۔[5]

کہانی[ترمیم]

انیمانیاکس کے کرداروں کی وسیع پیمانے پر کاسٹ تھی۔ سیریز کے اکثریت کرداروں کو یہاں دکھایا گیا ہے۔

دیوار سے باہر وارنر برادران کے کرداروں کی جوڑ کاسٹ ، جو مختلف قسم کے کرداروں میں دکھائی دیتی ہے۔ بنیادی طور پر وارنر بہن بھائی واکو ، یاکو اور ڈاٹ کی اداکاری کر رہے ہیں ، جنھیں ڈبلیو بی اسٹوڈیوز نے تخلیق کیا تھا لیکن انھیں اسٹوڈیو کے کسی بھی کام میں آنے کے لیے صرف "زین" نہیں تھا۔ سیریز کے دوسرے مشہور کرداروں میں شامل ہیں: پنکی اور دماغ ، دو لیب چوہے عالمی تسلط پر مائل ہیں۔ ریٹا اور رونٹ ، ایک بلی اور کتے کی ٹیم جو ہر واقعہ کو خطرناک صورت حال سے دوچار کرتی ہے لیکن وہ ہمیشہ گانا گانے کے لیے وقت تلاش کرتے ہیں ، بوبی ، پیسٹو اور اسکویٹ ، گڈفیتھر ، کبوتروں کے نیو یارک شہر کے ایک ہجوم کا حصہ ہیں ، جو آرڈر لیتے ہیں۔ گاڈ پیجین سے اور مارٹن سکورسی کی عبادت۔ سلیپی گلہری دیر سے درمیانی عمر کی گلہری ہے۔ اس نے سنہری دور میں مشہور کارٹونوں کی ایک سیریز میں کام کیا تھا لیکن اب وہ ریٹائر ہو گئی ہے اور اپنے بھتیجے ، سکپی گلہری کی دیکھ بھال کر رہی ہے۔ بٹن ایک گھڑی کا کتا ہے ، جس پر شرارتی چھوٹا بچہ ، مینڈی دیکھنے کا الزام ہے۔ چکن بو ایک بہت بڑا چکن ہے جو انسانی معاشرے میں ضم کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ فلیویو اور ماریٹا دو اربن ہپیپوٹامی ہیں۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. https://www.fernsehserien.de/animaniacs-1993 — اخذ شدہ بتاریخ: 19 جون 2020
  2. Metacritic ID: https://www.metacritic.com/tv/animaniacs — اخذ شدہ بتاریخ: 12 جون 2018
  3. http://dbpedia.org/resource/Animaniacs — اخذ شدہ بتاریخ: 19 اپریل 2020
  4. Perlmutter، David (2018). The Encyclopedia of American Animated Television Shows. Rowman & Littlefield. صفحہ 34. ISBN 978-1538103739. 
  5. Thorne، Will (August 7, 2020). "'Animaniacs' Reboot Sets Hulu Premiere Date". Variety. اخذ شدہ بتاریخ August 7, 2020. 

بیرونی روابط[ترمیم]