ایوریونس ہیرو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
ایوریونس ہیرو
(انگریزی میں: Everyone's Hero ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Everyones hero.jpg

صنف فنٹاسی فلم،  مزاحیہ فلم[1][2][3]،  مہم جویانہ فلم[1][2]  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع بیس بال  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 88 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا
Flag of Canada (Pantone).svg کینیڈا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ ٹوینٹیتھ سنچری فوکس[4]
تاریخ نمائش 2006  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v334719  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0430779  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ایوریونس ہیرو (انگریزی: Everyone's Hero) ایک 2006 امریکی کمپیوٹر متحرک اسپورٹس کامیڈی فلم ہے۔ کولن بریڈی ، کرسٹوفر ریو اور ڈینیل سینٹ پیری کی ہدایت کاری میں۔

کہانی[ترمیم]

عظیم افسردگی کے دوران 1932 میں نیو یارک شہر میں ، یانکی ارونگ (جیک ٹی آسٹن) 10 سالہ بیس بال کے پرستار ہیں جن کے والد اسٹینلے (مینڈی پیٹنکن) یانکی اسٹیڈیم میں ایک نگران کی حیثیت سے کام کرتے ہیں۔ جب دونوں احاطے میں ہیں ، ایک چور (سیکیورٹی گارڈ کے بھیس میں) بیبی روتھ کے مشہور بیٹ ڈارلن '(ہووپی گولڈ برگ) چوری کرتا ہے ، جس کے لیے اسٹینلے کو جھوٹا الزام لگایا جاتا ہے اور عارضی طور پر اس وقت تک برخاست کر دیا جاتا ہے جب تک کہ ڈارلن کی گرفت نہ ہو سکے۔ ایک ناراض اسٹینلے نے بے وقوفانہ طور پر یانکی پر یہ چوری کرنے اور اسے قائم کرنے کا الزام لگایا اور اسٹینلے نے یانکی کو اپنے کمرے میں بھیج کر اس کی بنیاد ڈالی جس پر اسٹینلے کو بعد میں پچھتاوا ہوگا۔ اصل چور لیفٹی میگنیس (ولیم ایچ میسی) ہے ، جو شکاگو کیوبز کے لیے دھوکا دہی کا گھڑا ہے جو کیوبز کے جنرل منیجر نیپولین کراس (رابن ولیمز) کے لیے کام کرتا ہے ، جو کیوبس کو 1932 کی دنیا کے دوران نیو یارک یانکیز کو شکست دیکھنا چاہتا ہے۔ سیریز۔

بیٹ پر دوبارہ دعوی کرنے اور اپنے کنبے کو بے دخل ہونے اور سڑکوں پر آؤٹ ہونے سے بچانے کے لیے پرعزم ، یانکی شکاگو کا سفر کرتا ہے جہاں اگلی ورلڈ سیریز ہوگی۔ بلے کو ٹرین پر واپس رکھنے کے بعد ، یانکی نے فیصلہ کیا کہ وہ اسے بابے روتھ کو لوٹائے گا اور اس طرح اپنے والد کا نام صاف کرے گا۔ ڈارلن اور اس کے ہم منصب سکریوئ (روب ریئنر) ، جو ایک بیس بال ہے ، بولنے کی صلاحیت حاصل کرتے ہیں۔ یانکی سے ناواقف ، لیفٹی نے جنگلی تعاقب کے دوران یانکی سے بیٹ چوری کرنے کی کوشش کی۔ یانکی نے دوسرے لوگوں سے ملاقات کی جو ان کی تلاش میں اس کی مدد کرتے ہیں جیسے ہوبوس اینڈی ، لوئس اور جیک (رچرڈ کنڈ ، ایڈ ہیلمز اور رون ٹپپی) ، افریقی امریکی لڑکی جس کا نام مارٹی بریوسٹر (ریوین-سمونی) ہے ، اس کا بیس بال گھڑا والا والد لونی بریوسٹر (جنگل وائٹیکر) جو لیفٹی ڈارلن کو چوری کرنے اور اسے کراس کو دینے سے پہلے شہر اور بیبی روتھ (برائن ڈینیہی) کو گاڑی چلانے میں مدد کرتا ہے ، جو یانکی کو اغوا کرتا ہے۔ گیم کے دوران ، کراس یانکی کو آفس کے اندر جوڑتا ہے اور اسے اپنے منصوبوں کا انکشاف کرتا ہے۔

ناممکن اتفاق کا ایک سلسلہ یانکی کو خود بھی یانکیوں کے لیے کھیلنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس سے یانکیوں کے حوصلے بحال ہو گئے ، جنھوں نے مزید 7 رنز بنائے اور برتری حاصل کی اور ورلڈ سیریز جیت لی۔ یانکی کے دفتر سے فرار ہونے اور متعدد سکیورٹی گارڈز سے بچنے کے بعد ، کراس نے بابی روتھ سے اس فتح کو قبول کرنے سے بات کرنے کی کوشش کی ، یہ کہتے ہوئے کہ یانکی بہت چھوٹی ہے جب وہ ڈارلن کو ’بابے روتھ‘ کو واپس کرنے کی کوشش کر رہا تھا تو وہ گنتی کا کھلاڑی نہیں بن سکتا تھا۔ اس کے باوجود ، یانکی نے کب کو پیٹنے پر اعتماد ظاہر کیا ہے اور دو ہڑتالوں کے بعد سکریو سے ٹکرانے کا انتظام کیا ہے۔ جبکہ متعدد کیبز کھلاڑیوں نے یانکی کو ہڑتال کرنے کی کوشش کی ، وہ چکرا کر ان کو ٹرپ کر گیا۔ لیفٹی نے اسے چھڑکانے کی آخری کوشش کرنے کی کوشش کی ، لیکن یانکی اس سے چھلانگ لگاکر اور ہوم پلیٹ پر اتر کر نیو یارک یانکیز کے لیے ورلڈ سیریز جیتنے پر اسے ماتحت کرنے کا انتظام کرتا ہے۔

ڈارلن کی چوری کا انکشاف کراس کی گرفتاری کا باعث ہے ، جس کا کہنا ہے کہ وہ ایک پرستار تھا جس نے دھوکا دیا۔ جب اس کی شمولیت کا انکشاف ہوا تو ، لیفٹی کو ٹیم سے نکال کر گرفتار کر لیا گیا۔ اسٹینلے کو صاف اور سرکاری طور پر اسٹیڈیم کے متولی کی حیثیت سے بحال کر دیا گیا ہے۔ یانکی ، اس کے والدین اور اس کے بیس بال کے نئے دوست ، سکریو اور ڈارلن ، یانکیز کی ورلڈ سیریز کی جیت کو فتح پریڈ میں مناتے ہیں جہاں وہ ایک آفیشل کھلاڑی بن جاتے ہیں جب کراس بابی روتھ کے بوبل ہیڈس کو کام کے حصہ کے طور پر سڑکوں پر جھاڑو دے رہے ہیں۔ رہائی. یانکی خوشی سے سکریو اور ہوبوس کتے کے ساتھ کیچ کھیلتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.imdb.com/title/tt0430779/ — اخذ شدہ بتاریخ: 8 اپریل 2016
  2. http://www.metacritic.com/movie/everyones-hero — اخذ شدہ بتاریخ: 8 اپریل 2016
  3. https://www.rottentomatoes.com/m/everyones_hero — اخذ شدہ بتاریخ: 13 فروری 2021
  4. "Everyone's Hero". AFI Catalog of Feature Films. اخذ شدہ بتاریخ 27 مئی 2017. 

بیرونی روابط[ترمیم]