مندرجات کا رخ کریں

بائرن براؤن

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
بائرن براؤن
 

معلومات شخصیت
پیدائش 24 ستمبر 1958ء (66 سال)  ویکی ڈیٹا پر (P569) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
کوئینز   ویکی ڈیٹا پر (P19) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
شہریت ریاستہائے متحدہ امریکا   ویکی ڈیٹا پر (P27) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
جماعت ڈیموکریٹک پارٹی   ویکی ڈیٹا پر (P102) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
عملی زندگی
پیشہ سیاست دان   ویکی ڈیٹا پر (P106) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
پیشہ ورانہ زبان انگریزی   ویکی ڈیٹا پر (P1412) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ویب سائٹ
ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

بائرن ولیم براؤن دوم (پیدائش ستمبر 24، 1958) ایک امریکی سیاست دان ہے جو بفیلو، نیو یارک کے 62 ویں اور موجودہ میئر ہیں، جو 8 نومبر 2005 کو منتخب ہوئے اور شہر کے پہلے افریقی نژاد امریکی میئر ہیں۔ اس سے قبل انھوں نے نیو یارک اسٹیٹ سینیٹ اور بفیلو کامن کونسل کے ارکان کی حیثیت سے مغربی نیویارک میں خدمات انجام دیں۔ وہ نیو یارک سٹی سے باہر کسی ضلع کی نمائندگی کرنے کے لیے نیو یارک سٹیٹ سینیٹ میں منتخب ہونے والے پہلے افریقی نژاد امریکی سیاست دان تھے اور اکثریتی سفید فام نیو یارک اسٹیٹ سینیٹ ڈسٹرکٹ کی نمائندگی کرنے والے کسی بھی اقلیتی نسل کے پہلے رکن تھے۔

براؤن کوئینز ، نیو یارک میں پیدا ہوا اور بڑا ہوا۔ وہ مختلف سیاسی کرداروں میں خدمات انجام دینے کے بعد منتخب عہدے پر فائز ہوئے۔ اس نے اپنی سیاسی زندگی کا آغاز متعدد قانون ساز اداروں (بفیلو کامن کونسل، ایری کاؤنٹی لیجسلیچر اور نیویارک اسٹیٹ اسمبلی) میں مقامی نمائندوں کے معاون کے طور پر کیا اور بعد میں ایک علاقائی سیاسی تنظیم میں شامل ہو گئے۔ قانون سازی کے معاون کے طور پر کئی کرداروں کے بعد ، وہ ایری کاؤنٹی کابینہ کی سطح کے ڈائریکٹر مساوی روزگار مواقع کے عہدے پر تعینات ہوئے۔

براؤن کی پرورش ہولیس میں ایک ڈوپلیکس میں ہوئی تھی جس میں اس کے خاندان نے اپنے دادا دادی کے ساتھ اشتراک کیا تھا، جو کیریبین جزیرے مونٹسیراٹ سے آنے والے تارکین وطن تھے۔ وہ 100ویں اور 104ویں ایونیو کے درمیان 200ویں سٹریٹ پر پلا بڑھا اور اس کے کئی رشتہ دار اب بھی اس علاقے میں ہیں۔ کوئنز کے رہائشی کے طور پر، وہ نیویارک میٹس اور نیو یارک نِکس کے پرستار تھے

براؤن کوئینز میں ہولیس پریسبیٹیرین چرچ میں بوائے اسکاؤٹ تھا اور سنٹرل کوئینز (اب جمیکا کہلاتا ہے) میں بھی سرگرم تھاہائی اسکول میں، براؤن نے اسکول کے بینڈ میں ٹرمپیٹ بجایا۔ براؤن نے ہولیس کے پبلک اسکول 134، جونیئر ہائی اسکول PS 109 اور اگست مارٹن ہائی اسکول میں تعلیم حاصل کی۔ براؤن اور اس کی بہن، اینڈریا، ان کے خاندان میں کالج جانے والی پہلی نسل تھیں۔

اگست مارٹن ہائی اسکول سے گریجویشن کرنے کے بعد براؤن نے بفیلو اسٹیٹ کالج میں تعلیم حاصل کی۔ اس نے جونیئر یونیورسٹی باسکٹ بال کا ایک سال 5 فٹ 11 انچ (1.80 میٹر) گارڈ کے طور پر کھیلا۔ جب اس نے ایک ممکنہ طبی کیریئر پر غور کیا تھا، براؤن نے 1983 میں پولیٹیکل سائنس اور صحافت میں دوہری بیچلر آف آرٹس کے ساتھ فارغ کیا۔ اس کے بعد اس نے ہارورڈ یونیورسٹی کے جان ایف کینیڈی اسکول آف گورنمنٹ میں ریاستی اور مقامی حکومت کے سینئر ایگزیکٹوز کے لیے ایک سرٹیفکیٹ پروگرام مکمل کیا۔