باب:تمل سنیما

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

باب:تمل سنیما
تمل سنیما کے بارے میں

تعارف

The iconic globular statue of AVM Productions، the oldest surviving studio in India

تمل سنیما سے مراد تمل زبان کی موشن پکچرز ہیں جو بنیادی طور پر بھارت میں تیار کی گئی ہوں۔ چنائی شہر تمل ناڈو میں واقع تمل فلمی صنعتی مرکز کڈمبکم ہے۔ عام بول چال میں اسے کولی وڈ کہا جاتا ہے، جو کڈمبکم اور ہالی وڈ کے الفاظ کے اجز اکو ملا کر بنایا گیا ہے۔

منتخب مضمون

Mersal Theatrical Release Poster.jpg

میرسل (اردو: برق رفتار) 2017ء میں جاری ہونے والی ایک بھارتی تمل فلم ہے۔ اس فلم کے ہدایت کار اور شریک مصنف اٹلی کمار ہیں اور مصنف کے وی وجیندرا پرساد ہیں۔ اس فلم کے ستارے وجے، سامنتھا اکنینی، کاجل اگروال، نتیا مینن اور ایس جے سوریا ہیں۔ اس فلم کی موسیقی اے آر رحمان نے سنبھالی۔ یہ فلم دانندال اسٹوڈیو لیمیٹڈ کی پروڈیوس کی گئی 100ویں فلم ہے، جو 18 اکتوبر 2017ء کو جاری کی گئی۔

اس فلم کے تیلگو ورژن کا نام ادی رندی ہے، جو 9 نومبر 2017ء کو جاری کیا گیا۔ اس فلم میں وجے پہلی بار تین کرداروں میں نظر آئے۔ یہ فلم 251₹ کروڑ کماتے ہوئے وجے کے کیریئر کی سب سے زیادہ کمائی کرنے والی فلم بنی جبکہ یہ پانچویں سب سے زیادہ پیسے کمانے والی تمل فلم ہے۔ یہ فلم 2018ء کے آخر میں گولڈمائن ٹیلی فلمز کی طرف سے ہندی میں ڈب کی جائے گی۔ ایچ جی سی انٹرٹینمنٹ اس فلم کو چین میں 6 دسمبر، 2018ء کو جاری کرے گی۔ یہ پہلی تمل فلم ہے جو چین میں ریلیز ہونے جارہی ہے۔

منتخب سوانح حیات

Nani at the special screening of 'Makkhi' (cropped).jpg
نوین بابو گھنٹا (پیدائش:24 فروری، 1984ء) جو نانی کے نام سے مشہور ہیں، ایک بھارتی اداکار، معاون ہدایتکار، پروڈیوسر، ٹی وی شخصیت اور ٹی وی پریزینٹر ہیں جو تیلگو سنیما میں اپنے کام کے لیے جانے جاتے ہیں۔ آپ نے تمل سنیما میں بھی کام کیا ہے۔ آپ نے معاون ہدایتکار کے طور پر سرینی ویتلا اور باپو کے ساتھ کام کیا، اس سے پہلے انہوں نے ایک ریڈیو جوکی کے طور پر ورلڈ اسپیس سیٹیلائٹ میں کام کیا۔

نانی نے اپنے کیریئر کا آغاز مزاحیہ رومانوی ہٹ فلم اشتا چھما (2008ء) سے کیا۔ اس کے بعد انہوں نے کافی کامیاب فلموں میں کام کیا جیسا کہ رائیڈ (2009ء)، بھیمیلی کبڈی جٹو (2010ء)، الا موڈالائینڈی (2011ء)، پلا زمیندار (2011ء)، ایگا (2012ء)، یےٹو ولیپویندھی ماناسو (2012ء)، یےوڈے سبھرامنیئم (2015ء)، بھلے بھلے مگاڈیوو (2015ء)، کرشنا گڈی ویرا پریما گادھا (2016ء)، جینٹل مین (2016ء)، نینو لوکل (2017ء)، ننو کوری (2017ء) اور ایم سی اے (2018ء) وغیرہ۔

نمایاں مواد


ساتھی باب

Flag of India.svg
ErosTheater.jpg
Prasads2.jpg
بھارت بالی وڈ تیلگو سنیما



ویکیمیڈیا

ابواب کیا ہیں؟ | فہرست ابواب | منتخب ابواب