باب: تیلگو سنیما

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

تـ‎‎‎ـیـ‎‎‎ـلـ‎‎‎ـگـ‎‎‎ـو‎‎‎ سـ‎‎‎ـنـ‎‎‎‎ـیـ‎‎‎ـمـ‎‎‎‎ـا
تیلگو سنیما کے بارے میں

تعارف

تیلگو سنیما (انگریزی: Telugu Cinema) جو عام طور پر ٹالی وڈ کے نام سے جانا جاتا ہے، حیدرآباد اور وشاکھاپٹنم میں واقع بھارتی سنیما کا حصہ ہے، جو تیلگو زبان میں موشن پکچرز پروڈیوس کرتا ہے۔ 1909ء کے بعد، فلم ساز رگھوپتی وینکیاہ نائیڈو نے مختصر فلمیں پروڈیوس کرنا شروع کی اور ان فلم کی پروموشن کے لیے ایشیا کے دور دراز علاقوں میں جایا کرتے تھے۔ 1921ء میں انہوں نے پہلی، تیلگو خاموش فلم بھیشما پرتگنا پروڈیوس کی۔ انہوں کو تیلگو سنیما کے والد کے طور پر جانا جاتا ہے۔ تیلگو سنیما، بھارت کی دوسری بڑی فلم صنعت ہے۔

1933ء میں، ایسٹ انڈیا فلم کمپنی نے اپنی پہلی بھارتی فلم، تیلگو زبان میں ساوتری پروڈیوس کی۔ یہ فلم ایک اسٹیج ڈراما پر مبنی تھی۔ اس فلم کو "تیلگو ڈراما تحریک" کے باپ سی پلیاہ نے ہدایت کیا۔ اس فلم میں ویمری گگیاہ "یامی" اور داسری رامتھلکم "ساوتری" کے کردار میں نظر آئیں۔ یہ فلم کلکتہ (کولکتہ) میں تقریباً 1 ملین (امریکی $16,000) کے بجٹ سے بنائی گئی۔ اس فلم نے دوسرے وینس بین الاقوامی فلم فیسٹول کے دوران میں ایک اعزازی ڈپلوما حاصل کیا۔

منتخب سوانح حیات

Nani at the special screening of 'Makkhi' (cropped).jpg
نوین بابو گھنٹا (پیدائش:24 فروری، 1984) جو نانی کے نام سے مشہور ہیں ایک بھارتی اداکار، معاون ہدایتکار، پروڈیوسر، ٹی وی شخصیت اور ٹی وی پریزینٹر ہیں جو تیلگو سنیما میں اپنے کام کے لیے جانے جاتے ہیں۔ آپ نے تمل سنیما میں بھی کام کیا ہے۔ آپ نے معاون ہدایتکار کے طور پر سرینی ویتلا اور باپو کے ساتھ کام کیا، اس سے پہلے انہوں نے ایک ریڈیو جوکی کے طور پر ورلڈ اسپیس سیٹیلائٹ میں کام کیا۔

نانی نے اپنے کیریئر کا آغاز مزاحیہ رومانوی ہٹ فلم اشتا چھما (2008ء) سے کیا۔ اس کے بعد انہوں نے کافی کامیاب فلموں میں کام کیا جیسا کہ رائیڈ (2009ء)، بھیمیلی کبڈی جٹو (2010ء)، الا موڈالائینڈی (2011ء)، پلا زمیندار (2011ء)، ایگا (2012ء)، یےٹو ولیپویندھی ماناسو (2012ء)، یےوڈے سبھرامنیئم (2015ء)، بھلے بھلے مگاڈیوو (2015ء)، کرشنا گڈی ویرا پریما گادھا (2016ء)، جینٹل مین (2016ء)، نینو لوکل (2017ء)، ننو کوری (2017ء) اور ایم سی اے (2018ء) وغیرہ۔

منتخب مضمون

Jai Lava Kusa.jpeg
جے لو کش 2017ء میں جاری ہونے والی ایک بھارتی تیلگو زبان کی ہنگامہ خیز فلم ہے۔ اس فلم کے مصنف اور ہدایت کار کے ایس رویندرا ہیں۔ اس فلم کے مرکزی ستارے این ٹی آر جونئیر تین کرداروں میں، راشی کھنہ اور نویدا تھامس ہیں۔ اس فلم کو این ٹی آر جونئیر کے بھائی ننداموری کلیان رام نے این ٹی آر آرٹس کے بینر تلے پروڈیوس کیا۔ فلم کی موسیقی دیوی سری پرساد نے کمپوز کی۔ چھوٹا کے نائیڈو نے فلم کی سنیماگرافی سنبھالی۔

یہ فلم بعد میں، ہندی زبان میں جے لو کش - دی پاور آف 3 (اردو: جے لو کش - 3 کی طاقت) کے عنوان سے ڈب کی گئی اور 13 مئی، 2018ء کو زی سنیما پر دکھائی گئی۔ این ٹی آر جونئیر کی آواز کو ڈبنگ آرٹسٹ ادتیہ راج شرما نے ڈب کیا۔ فلم نے پوری دنیا میں 175 کروڑ سے زائد کی کمائی کی۔ یہ فلم جنوبی کوریا میں بوچین بین الاقوامی فنٹیسٹک فلم فیسٹول کے دوران دکھائی گئی۔


منتخب تصویر

متعلقہ ابواب

آپ کیا کر سکتے ہیں؟؟

آپ کیا کرسکتے ہیں؟

نیا مضمون تحریر کریں!

تیلگو سنیما کے متعلق نیا مضمون تحریر کریں!

زمرہ جات

نمایاں مواد

ویکیمیڈیا

تیلگو سنیما تیلگو سنیما تیلگو سنیما تیلگو سنیما تیلگو سنیما تیلگو سنیما تیلگو سنیما
ویکی اخبار ویکی اقتباسات ویکی کتب ویکی ماخذ ویکی لغت العام ویکی ڈیٹا
باب کو تازہ کیجیے