بارش (گیت)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

"بارش"
Baarish (Cover Art).jpeg
بارش گیت کا سرِورق: فیچرنگ اداکار ارجن کپور اور شردھا کپور
گیت از تانشک باگچی فیچرنگ ایش کنگ اور شاشا تروپتی، عاطف اسلم
ماخوذ از البم ہاف گرل فرینڈ
زبانہندی
ریلیز11 اپریل 2017
صنففلمی, رومانٹک
طوالت4:36 (ایش کنگ ورژن) 04:34 (عاطف اسلم ورژن)
لیبلزی میوزک کمپنی
کمپوزرتانشک باگچی
بول نگارعرفات محمود، تانشک باگچی
بصری مواد
"بارش" یوٹیوب پر

"بارش" ہاف گرل فرینڈ فلم کا ایک ہندی گیت ہے۔ اسے عرفات محمود اور تانشک باگچی نے تحریر کیا ہے ، اور تانشک باگچی نے کمپوز کیا ہے۔ اسے ایش کنگ نے گایا ہے۔

پس منظر[ترمیم]

ہندوستان ٹائمز اخبار کی ایک رپورٹ کے مطابق گلوکار جوبن نوتیال نے دعوی کیا ہے کہ انہوں نے گانا ریکارڈ کیا ہے اور وہ چونک گئے جب انھیں احساس ہوا کہ ان کا ورژن برقرار نہیں رہا۔ اس بیان پر رد عمل کا اظہار کرتے ہوئے کمپوزر تانیشک باگچی نے کہا کہ انہوں نے بہت سے گلوکاروں کے ساتھ گانا ریکارڈ کیا تھا لیکن انہوں نے ایش کنگ کا ورژن فلم کے لئے انتہائی موزوں پایا۔

ریلیز اور ردِعمل[ترمیم]

گانا 11 اپریل 2017 کو جاری کیا گیا تھا۔ ایش کنگ کی ریکارڈنگ کو خوب پذیرائی ملی تھی۔ اس کی ریلیز کے چند ہی دنوں میں ، میوزک ویڈیو نے یوٹیوب پر 10 ملین ملاحظہ جات حاصل کر لیے.

اگست 2017 تک ، گانے کی آفیشل میوزک ویڈیو نے یوٹیوب پر 120 ملین ملاحظات حاصل کی ہیں ، جس سے یہ یوٹیوب پر ہندی / بالی وڈ کے سب سے زیادہ نشریاتی ویڈیوز میں شامل ہوتا ہے۔

بارش پنک ویلا چارٹ میں بھی پہلے نمبر پر آگیا۔

تنقیدی استقبال[ترمیم]

دی ٹائمز آف انڈیا نے تمام رومانوی لوگوں کے لئے سال کے مون سون گیت کے طور پر گانے کا جائزہ لیا۔

انڈیا ڈاٹ کوم نے اپنے جائزے میں لکھا: "کمپوزروں نے گانے میں سنتور کا استعمال کیا ہے جو ہمیں بارش کا احساس دلاتا ہے۔ سینٹور وہ واحد آلہ ہے جو سیکنڈ کے اندر ہمیں فطرت اور خوشی کا احساس دلاتا ہے اور اس کا اثر اس گیت میں واضح طور پر دکھائی دیتا ہے۔ مرکزی اشعار میں دھن کافی دھیان دیتی ہے اور ہمیں اس کی تضحیک کرنے پر مجبور کرتی ہے تاہم ، یہ نعرے ذرا بور ہیں اور ہمیں اسے ایک دو بار سننے کی ضرورت ہے تاکہ اسے ہمارے ذہن میں فٹ کر سکے۔ گلوکار ایش کنگ اور شاشا تروپتی نے یہ حیرت انگیز کام ہے۔ یہ گانا تنیشک باگچی نے ترتیب دیا ہے اور اسے عرفات محمود اور تنیشک باگچی نے لکھا ہے۔

اس گانے کو ڈیلی نیوز اینڈ اینالسز کے ملے جلے تاثرات ملے تھے ، جس میں لکھا گیا تھا: "گانے کے بول ، جو عرفات محمود اور تانک باغچی نے لکھے ہیں ، یہ معمولی باتوں سے بالاتر نہیں ہیں۔ اور یہ حیرت کی بات ہے کیونکہ ان دونوں نے کچھ ناقابل یقین کام انجام دیا ہے یہ ہمیں شردھا کپور اور بارش کے مابین مضبوط روابط کی یاد دلاتا ہے ، وہ اس کی تمام فلموں میں لگ بھگ لازم و ملزوم رہے ہیں ۔ہم شردھا پر تصویر بنائے ہوئے بارش کے گیت کے بغیر فلمی کے بارے میں لفظی طور پر نہیں سوچ سکتے۔ بارش لیکن گانے کے بیشتر حصے میں وہ گیلی نہیں ہوتی۔ کیا آپ سنجیدہ ہیں؟ یہ گانا یقینا ہدایتکار موہت سوری کا بہترین کام نہیں ہے ، جس نے اسکی کریڈٹ میں عاشقی 2 اور ایک ویلن جیسی میوزیکل ہٹ فلمیں ہیں۔ لیکن ہمیں یقین ہے کہ یہ آپ کے پسندیدہ انتخاب میں سے ایک بن جائے گا ، خاص کر اگر آپ دوستی کریں یا یکطرفہ رشتے میں ہیں۔ "

چارٹس[ترمیم]

ہفتہ وار جدول[ترمیم]

چارٹ (2017) پیک پوزیشن حوالہ
مرچی ٹاپ 20 1
پِنک ویلا چادٹس 1

اختتام سال جدول[ترمیم]

چارٹ (2017) پیک پوزیشن حوالہ
مرچی ٹاپ 100 1

کریڈٹس اور عملہ[ترمیم]

آوازیں ایش کنگ اور شاشا تروپتی
میوزک تانشک باگچی
دھُن عرفات محمود اور تانشک باگچی
گٹار مایِکھ سرکار اور تانشک باگچی
سنتور پراشنت
وائلنز ماناس
اختلاط اور عبور ایرِک پیلائی (فیوچر ساؤنڈ آف بومبے)
اسٹنٹ مکسنگ انجینئیرز مائیکل ایڈوِن پیلائی اور لکی
پروگرامنگ تانشک باگچی اور شمیتا (ٹیم ایسڈ)

اعزازات اور نامزدگیاں[ترمیم]

ی

ف


حوالہ جات[ترمیم]