بالٹو (فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
بالٹو
(انگریزی میں: Balto ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
Balto movie poster.jpg

فلم ساز سٹیفن سپلبرگ[1]  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مغربی موسیقی  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 78 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States.svg ریاستہائے متحدہ[2]
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 31000000 امریکی ڈالر[3]
باکس آفس 11000000 امریکی ڈالر[4]
تاریخ نمائش 22 دسمبر 1995  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v135567  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0112453  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

بالٹو (انگریزی: Balto) ایک 1995 کی امریکی براہ راست ایکشن / متحرک ایڈونچر فلم ہے جس کی ہدایتکاری سائمن ویلز کرتی ہے ، جسے امبلن انٹرٹینمنٹ نے تیار کیا ہے اور یونیورسل پکچرز کے ذریعہ تقسیم کیا گیا ہے۔

کہانی[ترمیم]

نیو یارک شہر میں ، ایک بوڑھی عورت ، اس کی پوتی اور بعد کی سائبرین ہسکی ، بلیز ، ایک یادگار کی تلاش میں سینٹرل پارک کے راستے پر گامزن ہیں۔ جب وہ آرام سے بیٹھے رہے تو ، خاتون اپنی پوتی کو نوم ، الاسکا کے بارے میں ایک کہانی سناتی ہے ، جو 70 سال پہلے 1925 کے موسم سرما میں فلم کو ایکشن سے حرکت پذیری میں منتقل کرتی تھی۔

بالٹو ، ایک نوجوان بھیڑواں ، بوری گوسینوف نامی ایک برف ہنس کے ساتھ دیہی نم میں رہتا ہے اور دو قطبی ریچھ ، مک اور لوک۔ آدھی بھیڑیا ہونے کی وجہ سے ، کتے اور انسانوں کے ذریعہ بالٹو کو ایک ہی طرح سے حقیر جانا جاتا ہے۔ شہر میں واحد کتا اور انسان ہے جو اس کے ساتھ مہربان ہے جینا اور روسی ہیں۔ اسے اکثر چیمپیئن سلیج ڈاگ اسٹیل کی طرف سے غنڈہ گردی کیا جاتا ہے ، ایک متشدد اور متکبر مالومیٹ ، جسے جینا بھی پسند ہے۔

ایک شام ، تمام بچوں کو ڈپھیریا کے ساتھ اسپتال میں داخل کیا گیا اور کرٹس ویلچ اینٹیٹوکسین لینے کا انتظار کر رہے ہیں۔ شدید سردی کے موسم کی وجہ سے دواؤں کو جوناؤ سے ہوائی یا سمندری راستے سے لانے سے روکتا ہے اور قریب قریب ریل لائن نینا میں ختم ہوتی ہے۔ سلیجڈ ڈاگ ٹیم کے کتا دوائی حاصل کرنے کے بہترین فٹ کتے کے تعین کے کتا کتے کی دوڑ کا انعقاد کیا جاتا ہے۔ بالٹو داخل ہوتا ہے اور جیت جاتا ہے ، لیکن اسٹیل اپنے بھیڑیا کا آدھا حصہ بے نقاب کرتا ہے ، جس کی وجہ سے وہ اپنی نااہلی کا باعث بنتا ہے۔ ٹیم اس رات اسٹیل کے ساتھ لیڈ میں روانہ ہو گئی اور کامیابی سے دوائی اٹھا رہی تھی ، لیکن واپس جاتے ہوئے وہ برفیلی پہاڑی کے نیچے پھنسے ہوئے دمشر کو بے ہوش ہو گئے۔

جب یہ خبر نووم تک پہنچتی ہے تو ، بالٹو بورس ، مک اور لوک کے ساتھ ان کی تلاش میں نکلا۔ راستے میں ، ان پر بڑے پیمانے پر گرزلی ریچھ نے حملہ کیا ، لیکن جینا ، جو ان کی نشان دہی کی پیروی کرتی ہے ، مداخلت کرتی ہے۔ ریچھ بالٹو کا پیچھا کرتے ہوئے منجمد جھیل پر جاتا ہے ، جہاں وہ برف کے نیچے سے گرتا ہے اور ڈوب جاتا ہے ، جبکہ مک اور لوک نے بالٹو کو اسی طرح کے انجام سے بچایا۔ تاہم ، جینا زخمی ہو گئی ہیں اور جاری نہیں رکھ سکتی ہیں۔ بالٹو بورس اور پولر ریچھ کو ہدایت کرتا ہے کہ وہ اسے اپنے گھر لے جائے جب کہ وہ خود ہی چلتا رہے۔ جینا اسے پہننے کے لیے اپنا بینڈنا دیتا ہے۔ بالٹو بالآخر ٹیم کو ڈھونڈتا ہے ، لیکن اسٹیل نے ان کی مدد سے انکار کر دیا تھا اور انھوں نے بالٹو پر حملہ کیا تھا ، صرف ایک پہاڑ سے گرنے کے لیے۔ بالٹو نے ٹیم کا چارج سنبھال لیا ، لیکن اسٹیل نے شکست تسلیم کرنے سے انکار کرتے ہوئے ، بالٹو کے نشانات کو سبوتاژ کیا اور ٹیم دوبارہ اپنی راہ سے ہار گئی۔ دوا کو پہاڑ سے گرنے سے بچانے کی کوشش کرتے ہوئے ، بالٹو خود گر پڑا۔

واپس نووم میں ، جینا دوسرے کتوں سے بالٹو کے مشن کی وضاحت کر رہی ہے جب اسٹیل واپس آ رہا ہے اور یہ دعوی کررہا ہے کہ بالٹو سمیت پوری ٹیم مر چکی ہے ، جس نے جینا کے بندھن کو جعلی ثبوت کے طور پر استعمال کیا۔ تاہم ، جینا اپنے جھوٹ کو دیکھتی ہے اور اصرار کرتی ہے کہ بالٹو دوائی لے کر واپس آجائے گی۔ اس سے پہلے بالٹو نے اسے دکھایا ایک چال کا استعمال کرتے ہوئے ، وہ شہر کے مضافات میں رنگ کی شیشے کی بوتلیں رکھتا ہے اور ان پر ایک لالٹین چمکاتا ہے تاکہ شمالی لائٹس کی نقالی کر سکے ، امید ہے کہ اس سے بالٹو کے گھر کی رہنمائی میں مدد ملے گی۔ جب بالٹو کو ہوش آیا تو وہ امید چھوڑنے کے لیے تیار ہے ، لیکن جب قطبی بھیڑیا نمودار ہوتا ہے اور قریب ہی دوا کے کریٹ کو دیکھتا ہے تو اسے احساس ہوتا ہے کہ اس کا جزوی بھیڑیا ایک ورثہ ہے ، کمزوری نہیں۔ بالٹو نے اپنا اعتماد جلوس نکالا اور دوا کو اس پہاڑی میں واپس لینے کے لیے ویٹنگ ٹیم میں کھینچ لیا۔ اپنے انتہائی ترقی یافتہ ہوشوں کا استعمال کرتے ہوئے ، بالٹو اسٹیل کے تخلیق کردہ جعلی نمبروں کو فلٹر کرنے کے قابل ہے۔

مزید چیلنجوں کا سامنا کرنے اور صرف ایک شیشی کھونے کے بعد ، بالٹو اور سلیج ٹیم نے آخر میں اسے نووم میں واپس کر دیا۔ اسٹیل جھوٹے کے طور پر بے نقاب ہوا اور دوسرے کتوں نے غصے میں اسے چھوڑ دیا اور اس کی التجا کرنے سے انکار کر دیا۔ اپنے دوستوں کے ساتھ مل کر ، بالٹو کو کتوں اور انسانوں دونوں سے عزت حاصل ہے۔ وہ ایک علاج شدہ روزی سے ملتا ہے ، جو اسے بچانے کے لیے اس کا شکریہ ادا کرتا ہے۔ موجودہ دور میں ، عورت ، اس کی پوتی اور بلیز کو بالآخر بلٹو کی یادگار مل گئی اور وہ وضاحت کرتی ہیں کہ الاسکا ایڈیٹاروڈ کتے کی دوڑ اسی راہ پر چلاتی ہے جس طرح بالٹو اور اس کی ٹیم نے لیا تھا۔ وہ عورت ، جو بزرگ روزی کی حیثیت سے ظاہر ہوئی تھی ، اسی لائن کو دہراتا ہے ، "بلٹو ، شکریہ۔ میں آپ کے بغیر گم ہوجاتا" ، اپنی پوتی اور بلیز میں شامل ہونے سے پہلے پیدل چلنے سے پہلے۔ بالٹو کا مجسمہ سورج کی روشنی میں فخر سے کھڑا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.bcdb.com/bcdb/cartoon.cgi?film=23585 — اخذ شدہ بتاریخ: 20 مئی 2016
  2. "Balto (1995)". 
  3. "Balto (1995)". The Wrap. March 23, 2017 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ March 23, 2017. 
  4. Balto باکس آفس موجو (Box Office Mojo) پر.

بیرونی روابط[ترمیم]