باٹلے پلازہ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے

باٹلے پلازہ (انگریزی: The Batley Plaza باٹلے پلازہ , "باٹلے کا پلازہ") ایک بازار ہے (بازار) باٹلے میں, جو برطانیہ میں ایک گاؤں ہے. پلازہ کی ٢٤ دکانیں اور متعدد کھانے کی دکانیں ہوں گی ٤٠ سالہ قدیم سائٹ کے مکمل ڈیزائن کے بعد۔[1] امید ہے کہ نیا کمپلیکس شہر کی تخلیق نو کی کوششوں کو فروغ دے گا۔ اس وقت غیر منقولہ مرکز ، جس میں کمرشل اسٹریٹ کے ساتھ ملحقہ دکانوں کی پریڈ بھی شامل ہے جس میں اسپیس سیورس اور فلٹن فوڈز جیسے کاروبار ہیں ، زیڈ اینڈ ایف پراپرٹیز لمیٹڈ ، نے ویتربی کے قریب واقع ایک ترقیاتی فرم کو خریدا ہے۔ بزنس مین زاہد اقبال کی سربراہی میں ، کمپنی نے چھ سال قبل تھورنبیری میں مقصد سے تعمیر شدہ ‘بریڈ فورڈ پلازہ’ شاپنگ کمپلیکس تشکیل دیا تھا اور وہ بیٹلی میں اپنی کامیابی کی نقل تیار کرنے کے خواہاں ہے۔

کرایہ داروں کو راغب کرنے کے لئے کئی سال جدوجہد کرنے کے بعد آخری کاروبار 2014 میں پرانے شاپنگ سینٹر سے باہر چلا گیا۔

عقرب تک کا احاطہ شدہ واک وے ، جو الفریڈز ’وے ٹو کمرشل اسٹریٹ تک جاتا ہے ، کو پیدل چلنے والوں نے شارٹ کٹ کے طور پر استعمال کیا تھا لیکن حفاظتی امور اور معاشرتی مخالف سلوک کی وجہ سے اسے 2016 میں عوام کے لئے بند کردیا گیا تھا۔

اس علاقے کے کچھ حصوں کو ایک ’ثقافتی لرننگ سینٹر‘ میں تبدیل کرنے کے منصوبے تھے اور مرحوم کے رکن پارلیمنٹ جو کاکس کی جانب سے اس سائٹ کو تبدیل کرنے کے بہترین طریقوں سے ملاقاتیں کی گئیں ، لیکن ان خیالات کو نتیجہ خیز ثابت نہیں ہوا۔ زیڈ اینڈ ایف پراپرٹیز نے اگست میں سابقہ ​​مالکان ٹیسکو سے سائٹ خریدی اور نومبر میں ابتدائی کام شروع کیا۔

نئی پلازہ اسکیم کے لئے منصوبہ بندی کی اجازت فروری میں دی گئی تھی اور اس عمارت نے جو عملہ جاری تھا اس سے اسرار نے گھیر لیا تھا

باٹلے پلازہ
Batley Plaza
The Batley Plaza Logo.jpg
مقامباٹلے, انگلینڈ
متناسقات{{}}
تعمیر
تکمیل20th-century

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "REVEALED: TOWN'S NEW RETAIL PLAZA". The Press News. 21 January 2015. اخذ شدہ بتاریخ 15 مئی 2015.