بلاؤز

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
یہاں جائیں: رہنمائی، تلاش کریں
ایک بھارتی خاتون سرخ ساڑی اور بلاؤز پہنی ہوئی جلسے سے مخاطب ہو رہی ہے۔

بلاؤز خواتین کی پوشاک کا وہ حصہ ہے جو وہ اپنے جسم کے اوپری حصوں کو ڈھانکنے کے لیے پہنتی ہیں۔ یہ کندھوں سے لیے پیٹ کے شروع کے حصے کو ڈھانکتا ہے۔

بلاؤز کی سلائی میں جن باتوں کا خیال رکھا جانا چاہیے[ترمیم]

  • صحیح فٹنگ: بلاؤز کی فٹنگ کا کامل ہونا بہت ضروری ہوتا ہے۔ اگر یہ ڈھیلے-ڈھالا لگے تو پہننا دشوار ہوگا۔ اس کے فٹنگ کے کامل ہونے کے لئے ضروری ہے کہ جسم کو صحیح طریقے سے ناپا جائے۔ بہت ٹیلر ایک ہی سائز والے کپ تمام بلاز کے لئے استعمال کرتے ہیں جو ہمیشہ موزوں نہیں ہوتے۔ اس لئے ہمیشہ صحیح کپ سائز کو ہی چننا چاہیے۔ صحیح فٹنگ جاننے کا ایک طریقہ یہ ہے کہ صارف خاتون اپنے ہاتھوں کو اوپر اٹھائے اور یہ دیکھے کہ کپ اپنی جگہ سے نہیں كھسكے اور بلاؤز کو آستین کے ساتھ کم سے کم اتنا لوج ہو کہ بازوؤں کو آسانی سے ہلا سکتی ہے تو یہ بلاؤز کی فٹنگ کامل کی علامت ہے۔
  • ایسی ہونی چاہیے فیبرک کہ جب بھی پہننے والی صارف خاتون بلاؤز کے لئے ڈیزائن سےلےكٹ کروائے تو کپڑا یا اس لائنگ آرامدہ ہو۔ کپاس عمومًا سب سے آرامدہ ہوتا ہے۔ اس کے بعد لینن (linen)، سیکوینز اور جارجیٹ ہیں۔ یہ فیبرک عام طور سے سکڑتے بھی نہیں ہے۔
  • جسم کی ساخت کے حساب سے بلاؤز کی ہیئت ترتیب دی جاتی ہے۔ پستہ قد یا پتلی دبلی خواتین چوکور یا بیضوی شکل کے بلاؤز پہنتی ہیں۔ گولائی دار اور مربع گلے والے بلاؤز بہت عام ہیں اور سبھی خواتین انہیں پہنا کرتی ہیں۔ [1]

حوالہ جات[ترمیم]