بلاک (ضلعی ذیلی تقسیم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

بلاک (ضلعی ذیلی تقسیم) بلاک؛ جنوبی ایشیا کے کچھ ممالک کی انتظامی تقسیم ہے۔

بھوٹان[ترمیم]

بھوٹان میں بلاک کو جیوگ کہا جاتا ہے۔ یہ گاؤں کے ایک گروہ کے تیل کے لیے ضروری ہے۔ جیوگ؛ بھوٹان کی سرکاری انتظامی تقسیمیں ہیں۔ ملک؛ 205 جیوگ پر مشتمل ہے۔

ہر جیوگ کی سربراہی گپ یا ہیڈ مین کرتے ہیں۔

بھارت[ترمیم]

بھارت کا انتظامی ڈھانچہ

بلاک ضلعی ذیلی تقسیم ہے، جو دیہی ترقی محکمہ اور پنچایتی راج اداروں کے مقصد کے لیے ہے۔ محکمہ شہری ترقی کے تحت شہروں میں اسی طرح کے انتظامات ہیں۔ زمینوں کی ملکیت کو برقرار رکھنے اور اراضی ٹیکس عائد کرنے کے لیے محکمہ اراضی اور محصولات کے انتظام کے لیے شہریوں اور دیہی علاقوں میں عام طور پر تحصیل (جس کو تالق بھی کہا جاتا ہے) عام ہیں۔

منصوبہ بندی کے مقصد کے لیے ایک ضلع کو چار درجات میں تقسیم کیا گیا ہے:

  1. تحصیلیں
  2. بلاک
  3. گرام پنچایتیں
  4. قریے

ایک تحصیل میں ایک یا زیادہ تعداد میں بلاکس شامل ہوسکتے ہیں۔ عام طور پر بلاکس تحصیلوں کے علاوہ کسی ضلع کی ترقیاتی اکائیوں کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں۔ بلاک ایک کمپیکٹ ایریا کی نمائندگی کرتا ہے جس کے لیے گرام پنچایتوں کے ذریعہ موثر منصوبے تیار اور ان پر عمل درآمد کیا جاتا ہے۔

مثال کے طور پر اتر پردیش کے ضلع مظفر نگر میں 9 بلاکس[1] ہیں:

شمار نمبر بلاک نام
1 مظفر نگر
2 بڈھانہ
3 بگھرا
4 شاہ پور
5 پور قاضی
6 چرتھاول
7 مورنا
8 جانسٹھ
9 کھتولی

بلاک ترقیاتی آفیسر[ترمیم]

بلاک ترقیاتی آفیسر؛ ایک بلاک کا آفیشل انچارج ہوتا ہے۔ بلاک ترقیاتی آفیسرز بلاکس کی منصوبہ بندی اور ترقی سے متعلق تمام پروگراموں پر عمل درآمد کی نگرانی کرتے ہیں۔ کسی ضلع کے تمام بلاکس میں ترقیاتی منصوبوں پر عمل درآمد اور رابطہ عمل کو چیف ترقیاتی آفیسر (سی ڈی او) فراہم کرتا ہے۔ بی ڈی او کا دفتر ترقیاتی انتظامیہ کے ساتھ ساتھ ریگولیٹری انتظامیہ کے لیے حکومت کا بنیادی فعال بازو ہوتا ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. "Welcome to the official Website of the District Administration of Muzaffarnagar, Uttar Pradesh (India)". Muzaffarnagar.nic.in. اخذ شدہ بتاریخ 29 نومبر 2016.