بلبلے (سیزن 2)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
بلبلے (سیزن 2ء)
فائل:Bulbulay season 2.jpg
نوعیت کامیڈی
تحریر صبا حسن
ہدایات رانا رضوان
نمایاں اداکار
زبان اردو
اقساط 23
تیاری
فلم ساز نبیل
اثرات
ماقبل بلبلے

بلبلے 2ء ایک پاکستانی اردو زبان کا ایک سٹ کوم ہے۔ یہ پہلے بلبلے کا سیکوئل ہے۔ یہ شو پاکستان میں اے آر وائی ڈیجیٹل پر نشر ہوتا ہے۔

کہانی[ترمیم]

پہلی ایپیسوڈ (نئے گھر میں شفٹنگ)[ترمیم]

بلبلے فیملی نئے گھر میں منتقل ہو گئی۔ جب مومو اور خوشسورت گھر کے اندر داخل ہوئے تو وہاں دو عجیب لوگ تھے جو اس گھر میں رہتے تھے۔ مومو اور خوشسورت نے سوچا کہ وہ ڈاکو ہیں۔ انہوں نے نبیل اور محمود صہب کو بتایا۔ نبیل۔ اس کے بعد محمود صہاب اور مومو نے عجیب لوگوں کو دستک دی۔ تب ایک شخص نے انہیں بتایا کہ وہ دو افراد چاقو تھے جو مکان کا کرایہ نہیں دیتے تھے۔ وہ بہت خطرناک لوگ تھے۔

ریلیز[ترمیم]

دو سال کے وقفے کے بعد ، رمضان میں ، بلبلے نے "پھر بلبلے" کے عنوان سے بول انٹرٹینمنٹ کو نشر کرنا شروع کیا۔[1] اس کا نام "بلبلے" رکھ دیا گیا۔ اے آر وائی ڈیجیٹل بول انٹرٹینمنٹ کے خلاف عدالت گیا۔ بول انٹرٹینمنٹ معاملہ ہار گیا لہذا انہوں نے بلبلے کو نشر کرنا چھوڑ دیا۔[2] بلبلے بول انٹرٹینمنٹ کی تاریخ میں سب سے زیادہ دیکھا جانے والا ڈراما یا سٹکوم تھا۔

حوالہ جات[ترمیم]

  1. Maisooma Batool (2019-05-10)۔ "Here's the complete story behind the curious case of 'Bulbulay' airing on BOL, instead of ARY!"۔ Galaxy Lollywood (انگریزی زبان میں)۔ اخذ شدہ بتاریخ 2019-06-03۔
  2. "BOL TV Ordered By Court to Stop Broadcasting "Phir Bulbulay""۔ Lens (انگریزی زبان میں)۔ 2019-05-16۔ اخذ شدہ بتاریخ 2019-06-03۔
Midori Extension.svg یہ ایک نامکمل مضمون ہے۔ آپ اس میں اضافہ کر کے ویکیپیڈیا کی مدد کر سکتے ہیں۔