بولٹ (2008ء فلم)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
بولٹ
(انگریزی میں: Bolt ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
کرس ولیمز[1][2][3][4][5]  ویکی ڈیٹا پر (P57) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم ساز جان لاسسیٹر[5]  ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف بچوں کی فلم،  مزاحیہ فلم،  مہم جویانہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر جان لاسسیٹر  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
کرس ولیمز
کرس سینڈرز  ویکی ڈیٹا پر (P58) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 96 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 150000000 امریکی ڈالر  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 21 دسمبر 2008 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[7]
6 فروری 2009 (سویڈن)[8][9]
17 دسمبر 2008 (El Capitan Theatre)[9]
22 جنوری 2009 (جرمنی)[10]
2008  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v381601  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0397892  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

بولٹ (انگریزی: Bolt) ایک 2008 امریکی کمپیوٹر متحرک مزاحیہ-مہم جوئی کی فلم ہے۔ والٹ ڈزنی انیمیشن اسٹوڈیوز کے ذریعہ تیار کردہ اور والٹ ڈزنی پکچرز کے ذریعہ جاری کیا گیا۔

کہانی[ترمیم]

بولٹ نامی ایک سفید شیفرڈ کتے کو پینی نامی آٹھ سالہ بچی نے گود لیا۔ پانچ سال بعد ، بولٹ اور پینی اسٹار بولٹ نامی ایک ہٹ ٹیلی ویژن سیریز میں ، جس میں انہوں نے پینی کے والد کو اغوا کرنے والے ڈاکٹر کیلیکو سے پینی کو ولن سے بچانے کے لیے مختلف سپر پاور کا استعمال کرتے ہوئے بولٹ کے ساتھ جرائم کا مقابلہ کیا۔ مزید حقیقت پسندانہ کارکردگی حاصل کرنے کے لیے ، شو کے پروڈیوسروں نے بولٹ کو اس کی پوری زندگی سے دھوکا دیا ہے ، فلم بندی کا اس طرح بندوبست کیا ہے کہ بولٹ شو کی ہر چیز کو حقیقی معنوں میں مانتا ہے اور واقعتا اس کے پاس ایک سپر پاور ہے جس میں تباہ کن طاقتور آواز کی چیخ جیسی "سپر بارک" بھی شامل ہے۔ . ایک کففنگر ایپیسوڈ کے بعد بولٹ کو یہ یقین کرنے کا سبب بن گیا ہے کہ پینی کو اغوا کر لیا گیا ہے ، وہ ہالی ووڈ میں اپنے آن سیٹ ٹریلر سے فرار ہو گیا ، لیکن اس عمل میں وہ بے ہوش ہو گیا اور وہ جھاگ مونگ پھلی کے ایک ڈبے کے اندر پھنس گیا جس کو نیویارک شہر بھیج دیا گیا۔

نیو یارک میں ، بولٹ نے پینی کی تلاش دوبارہ شروع کردی۔ اپنی مایوسی اور کنفیوژن کی وجہ سے اسے اس مشکل طریقے سے پتہ چلتا ہے کہ اس کے "سپر پاور" بیکار ہیں۔ اس کا مقابلہ مٹٹنس سے ہوا ، جو ایک گھونگھٹ کا شکار ہے جو کبوتروں کو کھانے سے نکال دیتا ہے۔ یہ خیال کرتے ہوئے کہ مٹینس کیلیکو کا ایک "ایجنٹ" ہے ، بولٹ نے اسے اس کے ساتھ پٹا باندھ دیا ہے اور اسے مجبور کیا ہے کہ وہ اسے پینی واپس بھیج دے۔ مٹینز کو یقین ہے کہ اس کا اغوا کار ایک پاگل ہے ، لیکن دونوں ٹرک کے ذریعہ مغرب کی طرف اپنا سفر شروع کرتے ہیں۔ دریں اثنا ، ہالی ووڈ میں ، بولٹ جیسے کم تجربہ کار لائے گئے ہیں تاکہ فلم بندی دوبارہ شروع ہو سکے۔ پینی بولٹ کے لاپتہ ہونے پر واقعی پریشان ہیں ، لیکن ہچکچاتے ہوئے اس تلاش کو روکنے پر متفق ہیں تاکہ پیداوار جاری رہ سکے۔

بھوک کے اپنے پہلے احساسات پر حیرت زدہ ، بولٹ کو مائٹینس نے دکھایا ہے کہ کس طرح پیارے لیکن محتاج کتے کی طرح کام کرنا ہے اور ایک آر وی پارک میں ان دونوں کے لیے کھانا حاصل کرنا ہے۔ ان میں رائنو ، ایک نڈر ہمسٹر اور بولٹ کے بہت بڑے جنونی شامل ہیں۔ بولٹ پر رائنو کا غیر متزلزل اعتماد کتے کے اپنے بارے میں اپنے برم کو ثابت کرتا ہے ، لیکن مائٹنس کو یہ جاننے کی اجازت دیتا ہے کہ بولٹ ٹیلی ویژن شو میں ہے۔ وہ بولٹ کو یہ بتانے کی کوشش کرتی ہے ، لیکن بولٹ آسانی سے مایوس ہوجاتا ہے کیونکہ ہر وہ چیز جسے اس کا حقیقی خیال تھا اس کے آس پاس گرنے لگتا ہے۔ اس کو بار بار "سپر بارک" بنانے کی کوشش کرتے ہوئے ، شور نے اینیمل کنٹرول کی توجہ مبذول کروائی اور بولٹ اور مٹینز دونوں کو پکڑا گیا اور اسے جانوروں کی پناہ گاہ میں لے جایا گیا۔

رائنو کے ذریعہ پٹرولنگ وین سے آزاد ہونے والے بولٹ کو آخر کار احساس ہوا اور قبول کر لیا کہ وہ صرف ایک عام کتا ہے۔ تاہم ، رائنو (اس انکشاف سے غافل) اسے بہادری کی ترغیب دینے کے بعد اس کا اعتماد دوبارہ حاصل کرلیتا ہے۔ وہ مٹینز کو پناہ گاہ سے بچاتے ہیں اور جیسے ہی وہ مغرب میں آگے بڑھ رہے ہیں ، بولٹ اور مٹینس ایک گہری دوستی کی حیثیت رکھتے ہیں جس میں وہ بولٹ کو ایک عام کتا بننے اور کتے کی مخصوص سرگرمیوں سے لطف اندوز ہونے کی تعلیم دیتی ہے۔ مٹینز ان تینوں افراد کے لاس ویگاس میں رہنے کے منصوبے بناتے ہیں ، لیکن بولٹ اب بھی پینی کو تلاش کرنے کے لیے تیار ہیں۔ مٹینس نے اسے بتایا کہ پینی صرف ایک اداکار ہیں اور انسان کبھی بھی اپنے پالتو جانوروں کو واقعتا پیار نہیں کرتا ہے کیوں کہ آخرکار وہ دھوکا دے کر انھیں ترک کر دیں گے جیسا کہ اس کے ساتھ ہوا تھا۔ بولٹ نے اس پر یقین کرنے سے انکار کر دیا اور ہالی ووڈ میں تن تنہا چلتا رہا ، لیکن رائنو نے مائٹنز کو دوست بن کر اس کے شانہ بشانہ کھڑا ہونے کی ترغیب دی اور وہ کچھ ہی دیر بعد اس کی پیروی کریں۔

بولٹ اسٹوڈیو میں پہنچتا ہے اور اسے پینی نے ایک جیسے ملتے ہوئے دیکھا ، اسے اس بات سے بے خبر ہے کہ پینی اب بھی اسے یاد کرتا ہے اور اس کی لیوالی کے ساتھ پیار صرف ایک مشق کا حصہ ہے۔ ایک ٹوٹا ہوا دل بولٹ چھوڑ دیتا ہے ، لیکن مٹینس نے پینی کو اپنی والدہ سے یہ کہتے ہوئے دیکھا کہ وہ بولٹ کو کتنا یاد کرتی ہے۔ مٹینس بولٹ کی پیروی کرتا ہے اور وضاحت کرتا ہے۔ اسی دوران ، شو کی فلم بندی کے دوران بولٹ کی طرح گھبراہٹ جیسے گھبراہٹ کا شکار ہو گئی اور اتفاقی طور پر کچھ بھڑکتی ہوئی مشعلوں پر دستک دے دی ، جس سے پینی اندر پھنسے ہوئے صوتی اسٹیج کو آگ لگا دی۔ بولٹ پہنچے اور وہ دونوں جلتے ہوئے اسٹوڈیو کے اندر دوبارہ مل گئے ، لیکن پینی دھوئیں سے دم گھٹنے لگنے سے پہلے ہی فرار ہونے سے قاصر ہیں۔ پینی بولٹ کے پاس جانے کے لیے التجا کرتی ہے ، لیکن بولٹ نے اسے چھوڑنے سے انکار کر دیا۔ عمارت کے ایئر وینٹ کے ذریعے بولٹ اپنی "سپر بارک" کا استعمال کرتے ہوئے فائر فائٹرز کو اپنے مقام پر متنبہ کرتے ہیں اور وقت پر ان دونوں کو بچانے کی اجازت دیتے ہیں۔

پینی اور اس کی والدہ اس وقت رخصت ہو گئیں جب ان کے زیرنگرانی ایجنٹ نے تجویز کیا کہ وہ اس واقعے کو تشہیر کے مقصد کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ یہ شو بدلا ہوا "بولٹ" اور "پینی" اور اجنبی اغوا میں شامل ایک عجیب و غریب نئی اسٹوری لائن کے ساتھ جاری ہے۔ پینی نے مٹینس اور رائنو کو اپنایا جب وہ اور اس کے کنبے بولٹ اور اس کے نئے پالتو جانوروں کے ساتھ ایک آسان ، خوشگوار طرز زندگی سے لطف اندوز ہونے کے لیے ایک دیہی گھر جا رہے ہیں۔

کاسٹ[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]

  1. http://www.imdb.com/title/tt0397892/ — اخذ شدہ بتاریخ: 8 جولا‎ئی 2016
  2. http://www.filmaffinity.com/es/film917354.html — اخذ شدہ بتاریخ: 8 جولا‎ئی 2016
  3. http://movieweb.com/movie/bolt/ — اخذ شدہ بتاریخ: 8 جولا‎ئی 2016
  4. http://stopklatka.pl/film/piorun — اخذ شدہ بتاریخ: 8 جولا‎ئی 2016
  5. ^ ا ب http://www.bcdb.com/cartoon/97301-Bolt.html — اخذ شدہ بتاریخ: 8 جولا‎ئی 2016
  6. https://www.boxofficemojo.com/movies/?id=bolt.htm — اخذ شدہ بتاریخ: 9 مارچ 2019
  7. http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=bolt.htm
  8. http://www.sfi.se/sv/svensk-filmdatabas/Item/?type=MOVIE&itemid=67437
  9. http://www.d-zine.se/filmer/bolt.htm
  10. http://www.imdb.com/title/tt0397892/releaseinfo — اخذ شدہ بتاریخ: 14 اپریل 2017
  11. ^ ا ب پ ت ٹ ث ج "Bolt (2008)". Behind the Voice Actors. اخذ شدہ بتاریخ 19 جون 2021. 

بیرونی روابط[ترمیم]