مندرجات کا رخ کریں

بھوت ناتھ

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
بھوت ناتھ
(ہندی میں: भूतनाथ ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

ہدایت کار
اداکار امتابھ بچن
جوہی چاولا
شاہ رخ خان
پریانشو چٹرجی
نینا کلکرنی
راج پال یادیو
ستیش شاہ   ویکی ڈیٹا پر (P161) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم ساز روی چوپڑہ   ویکی ڈیٹا پر (P162) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف فنٹاسی فلم ،  مزاحیہ فلم ،  خوف ناک فلم   ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
فلم نویس
دورانیہ
زبان ہندی   ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک بھارت   ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی وشال-شیکھر   ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس   ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
تاریخ نمائش 9 مئی 2008  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
آل مووی v452319  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
tt0991346  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

بھوت ناتھ (انگریزی: Bhoothnath) 2008ء کی ایک ہندوستانی سنیما کی ہندی زبان کی مافوق الفطرت کامیڈی فلم ہے جو ویویک شرما نے لکھی اور ہدایت کی ہے، جس میں امیتابھ بچن، جوہی چاولہ، امان صدیقی، پریانشو چٹرجی اور راجپال یادیو نے اداکاری کی ہے اور اس میں شاہ رخ خان کو ایک طویل مختصر کردار میں دکھایا گیا ہے۔ یہ فلم آسکر وائلڈ کی 1887ء کی مختصر کہانی "دی کینٹر ویل گھوسٹ" کی موافقت ہے۔ [1]

"بھوت ناتھ" 9 مئی 2008ء کو ریلیز ہوئی، اسے ناقدین کے مثبت جائزے ملے۔ اسے سامعین کی طرف سے اچھی طرح سے پذیرائی ملی اور بچوں میں مقبول، باکس آفس پر کامیاب رہی۔ مرکزی کاسٹ کی پرفارمنس کو ناقدین اور سامعین نے یکساں طور پر سراہا تھا۔ 11 اپریل 2014ء کو نتیش تیواری کی طرف سے لکھا اور ہدایت کردہ، بھوتھ ناتھ ریٹرنز کا سیکوئل ریلیز ہوا تھا۔ یہ اصل کے ساتھ ریموٹ کنکشن کا اشتراک کرتا ہے۔

کہانی

[ترمیم]

ایک تیز ہوا والی رات، ایک نوجوان جوڑا گوا کے ایک بہت بڑے بنگلے، ناتھ ولا میں جھانکتا ہے، صرف یہ جاننے کے لیے کہ گھر میں ایک بھوت بیٹھا ہے، جس کی وجہ سے وہ بھاگ گئے۔

کچھ دن بعد، آدتیہ، ایک انجینئر جو کروز لائن پر کام کرتا ہے، اپنی بیوی انجلی اور اپنے بیٹے بنکو کے ساتھ ایک سال کے لیے ولا میں چلا جاتا ہے۔ اگلے دن وہ انہیں ایک مختصر الوداع کہتا ہے اور بینکو اسکول میں اپنے پہلے دن جاتا ہے اور جوجو سے ملتا ہے۔ اسکول میں اپنے پہلے دن، جوجو کو بنکو سے حسد ہو جاتا ہے جس کی وجہ سے وہ جوجو کے ساتھ مذاق کرتا ہے اور جوجو بعد میں بینکو کو اسکول کے پرنسپل جے جے کے ساتھ مذاق کرنے پر مجبور کرتا ہے۔ ایرانی، جس کی وجہ سے وہ پکڑا گیا۔ کچھ دیر بعد، جوجو اور بانکو ایک دوسرے سے دوستی کرتے ہیں۔ اس رات، بانکو آئس کریم کھانے کے لیے کمرے میں گھس جاتا ہے اور اس کا سامنا کیلاش ناتھ نامی بھوت سے ہوتا ہے۔ چھوٹا بانکو، جسے اس کی ماں نے بتایا ہے کہ بھوت موجود نہیں ہیں لیکن فرشتے ہوتے ہیں، اسے ایک مانتے ہیں اور اسے بھوت ناتھ کا لقب بھی دیتے ہیں ("بھوت" سے بھوت اور "ناتھ" اس کی کنیت ہے)۔ چیزیں اس وقت مزاحیہ ہو جاتی ہیں جب بھوت ناتھ کی طرف سے اسے ڈرانے اور گھر سے نکالنے کی مختلف کوششوں کے باوجود بنکو اس سے کوئی خوف نہیں ظاہر کرتا ہے۔ اس کے بجائے مؤخر الذکر بچے کی طرف سے مذاق کرتا رہتا ہے اور یہ دونوں کے درمیان ایک چنچل لڑائی بن جاتی ہے۔ ایک دن، بھوت ناتھ نے دوبارہ بینکو کو ڈرانے کی کوشش کی جب وہ سیڑھیوں کے کنارے پر تھا، لیکن اس کے نتیجے میں وہ چونکا اور اس کے نیچے گرنے اور سر پر چوٹ لگنے کا سبب بنتا ہے، جس سے اس کا صدمہ بہت زیادہ ہوتا ہے۔ انجلی اسے ہسپتال لے جاتی ہے اور بھوت ناتھ اس کا پیچھا کرتا ہے۔ بانکو بچ گیا، دونوں کو راحت ملی۔ روتے ہوئے بھوت ناتھ نے بنکو سے معافی مانگ لی اور دونوں بہترین دوست بن گئے۔ ایک دن، بانکو بھوت ناتھ کو اپنے ساتھ اسکول لے جاتا ہے اور بھوتھ ناتھ پوشیدہ طور پر اسکول کے پرنسپل کے ساتھ مذاق کرتا ہے، جس سے سب ہنستے ہیں اور پرنسپل کو غصہ آتا ہے۔ دو دن بعد، بینکو نے کھیلوں کے سالانہ اجلاس میں جوجو کو شکست دی اور انعام جیتا۔ اسپورٹس میٹ کے بعد، جوجو، بنکو کے انعام جیتنے سے حسد میں، بنکو کو کنویں میں پھینک کر اسے پھنسانے کی کوشش کرتا ہے لیکن بدقسمتی سے اس کا شکار ہو جاتا ہے، جس کی وجہ سے اسے خود بنکو کا سامنا کرنا پڑتا ہے جو بعد میں جوجو کو معاف کر دیتا ہے اور جوجو کو باہر آنے میں مدد کرتا ہے۔ کنواں کچھ دن بعد، بانکو اور جوجو فینسی ڈریس مقابلے میں حصہ لیتے ہیں اور بھوت ناتھ کے ساتھ بنکو کی پہلی ملاقات کے منظر سے اداکاری کرتے ہیں، جو بھوت ناتھ کو حیران کر دیتے ہیں۔ کچھ دنوں بعد، بھوت ناتھ کا بیٹا وجے ناتھ گھر بیچنے کے لیے امریکہ سے واپس آیا۔ اس سے بھوت ناتھ کو غصہ آتا ہے کیونکہ وہ نہیں چاہتا کہ اس کا گھر گرایا جائے اور خریداروں کو خوفزدہ کیا جائے۔ بانکو اسے پرسکون کرنے کی کوشش کرتا ہے اور اسے اپنی ماں کے سامنے پیش ہونے کی درخواست کرتا ہے۔ وہ ایسا کرتا ہے، اور اپنی کہانی کو فلیش بیک میں ظاہر کرتا ہے۔

کئی سال پہلے، کیلاش کا اپنی بیوی نرملا، اپنے بیٹے وجے اور اپنے پوتے وبھوت کے ساتھ ایک خوشگوار خاندان تھا۔ کچھ عرصے بعد، وجے اعلیٰ تعلیم کے لیے امریکہ چلا گیا اور بعد میں اپنے والدین کی مایوسی کی وجہ سے وہیں سکونت اختیار کر گیا۔ اس کی ماں اس سے ملنے کے لیے تڑپ رہی تھی لیکن اس نے مشکل سے ان سے رابطہ کیا۔ نرملا کی آخری رسومات کے دن وجے کے پہنچنے پر کیلاش مایوس ہوا اور پھر گھر کو بیچنے کی کوشش کی۔ اس نے وجے کی بیوی کو ناراض کرتے ہوئے خریداروں کو ٹھکرا دیا۔ وجے نے اپنے والد سے درخواست کی کہ وہ ان کے ساتھ امریکہ چلے جائیں، یہ کہتے ہوئے کہ گھر میں ان کے لیے کچھ بھی نہیں بچا لیکن کیلاش، جو گھر سے جذباتی طور پر منسلک تھا (اور اب بھی ہے) نے اس پیشکش کو ٹھکرا دیا۔ اگلے دن، وجے اپنے اہل خانہ کے ساتھ ہوائی اڈے کے لیے روانہ ہوا جب کہ کیلاش نے شدت سے اسے سمجھانے کی کوشش کی کہ وہ وہاں سے نہ جائے لیکن اس نے ایک نہ سنی۔ گھر سے باہر اس کا پیچھا کرنے کے راستے میں، کیلاش سیڑھیوں سے نیچے گر گیا۔ اس بات سے بے خبر کہ وہ ابھی مر گیا ہے، کیلاش کا بھوت چڑھ گیا اور وہ اسے روکنے کے لیے وجے کے پیچھے بھاگا لیکن وجے اسے دیکھ یا سن نہیں سکا کیونکہ وہ پوشیدہ تھا اور وہ چلا گیا۔ پریشان ہو کر وہ واپس گھر کے اندر چلا گیا کہ اس کی اپنی بے جان لاش سیڑھیوں کے نیچے پڑی ہے۔ اس کے جسم کو دیکھ کر اسے احساس ہوتا ہے کہ وہ اب بھوت ہے۔

آدتیہ اور انجلی نے بھوت ناتھ کو نجات دلانے کے لیے اس کی آخری رسومات ادا کرنے کا فیصلہ کیا۔ لیکن بینکو کو صرف یہ بتایا جاتا ہے کہ وہ "اپنی سالگرہ منا رہے ہیں" (کیونکہ بچہ تقریب اور آخری رسومات کا مطلب سمجھنے کے لیے بہت چھوٹا ہے)۔ آدتیہ وجے سے ملتا ہے اور اس کا سامنا کرتا ہے۔ جرم میں مبتلا، وجے تقریب کے دوران آتا ہے اور اپنی غلطیوں کے لیے معافی مانگتا ہے اور آدتیہ اور انجلی سے کہتا ہے کہ وہ گھر میں مستقل طور پر رہ سکتے ہیں۔ بھوت ناتھ نے اپنے بیٹے کو معاف کر دیا اور رہا ہو گیا۔ بنکو، ایک آنسو بھرے بھوت ناتھ کو غائب ہوتے دیکھ کر، پریشان ہو جاتا ہے۔ اگلے دن وہ اسکول کے لیے روانہ ہو رہا ہے، وہ تباہ حال اور دل شکستہ ہے اور بھوت کو یاد کر رہا ہے۔ کچھ دیر بعد، بھوت ناتھ دوبارہ ظاہر ہوتا ہے، اور دونوں خوشی سے دوبارہ مل جاتے ہیں۔ وہ بینکو اور ناظرین سے اسے چھپانے کی درخواست کرتا ہے۔ فلم کا اختتام "جاری رکھنے کے لیے" اسکرین کے ساتھ ہوتا ہے، جس سے سیکوئل کا مرحلہ طے ہوتا ہے۔

کاسٹ

[ترمیم]

مزید دیکھیے

[ترمیم]

حوالہ جات

[ترمیم]
  1. Sonia Chopra۔ "Bhoothnath"۔ Sify۔ 12 اپریل 2014 میں اصل سے آرکائیو شدہ