بیک تو دی فیوچر

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
بیک تو دی فیوچر
(انگریزی میں: forward to the Future ویکی ڈیٹا پر (P1476) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

اداکار لیا تھامسن  ویکی ڈیٹا پر (P161) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
صنف مہم جویانہ فلم،  مزاحیہ فلم  ویکی ڈیٹا پر (P136) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موضوع سفرالوقت  ویکی ڈیٹا پر (P921) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ایگزیکٹو پروڈیوسر سٹیفن سپلبرگ  ویکی ڈیٹا پر (P1431) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
دورانیہ 116 منٹ  ویکی ڈیٹا پر (P2047) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
زبان انگریزی  ویکی ڈیٹا پر (P364) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
ملک Flag of the United States (1795-1818).svg ریاستہائے متحدہ امریکا  ویکی ڈیٹا پر (P495) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مقام عکس بندی لاس اینجلس [1] ویکی ڈیٹا پر (P915) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
موسیقی ایلن سلویسٹری  ویکی ڈیٹا پر (P86) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
اسٹوڈیو
تقسیم کنندہ نیٹ فلکس  ویکی ڈیٹا پر (P750) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
میزانیہ 19000000 امریکی ڈالر[2]  ویکی ڈیٹا پر (P2130) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
باکس آفس
تاریخ نمائش 3 جولا‎ئی 1985 (ریاستہائے متحدہ امریکا)[3]
18 دسمبر 1985 (سویڈن)[4]
30 اکتوبر 1985 (فرانس)
3 اکتوبر 1985 (جرمنی)[5]  ویکی ڈیٹا پر (P577) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
مزید معلومات۔۔۔
باضابطہ ویب سائٹ باضابطہ ویب سائٹ  ویکی ڈیٹا پر (P856) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
آل مووی v3671  ویکی ڈیٹا پر (P1562) کی خاصیت میں تبدیلی کریں
IMDb logo.svg
tt0088763  ویکی ڈیٹا پر (P345) کی خاصیت میں تبدیلی کریں

بیک تو دی فیوچر (انگریزی: Back to the Future) ایک 1985 امریکی سائنس فکشن فلم ہے جسے رابرٹ زیمیکیس نے ڈائریکٹ کیا ہے۔ زیمیکیس اور باب گیل کے لکھے ہوئے ، اس میں مائیکل جے فاکس ، کرسٹوفر لائیڈ ، لی تھامسن ، کرسپن گلوور ، اور تھامس ایف ولسن شامل ہیں۔ 1985 میں ترتیب دی گئی کہانی مارٹی میک فلائی (فاکس) کی پیروی کرتی ہے ، ایک نوعمر نوجوان کو اتفاقی طور پر 1955 میں ایک وقتی سفر کرنے والی ڈیلورین آٹوموبائل میں واپس بھیج دیا گیا جو اس کے سنکی سائنسدان دوست ڈاکٹر ایمیٹ "ڈاک" براؤن (لائیڈ) نے بنایا تھا۔ ماضی میں پھنسے ہوئے ، مارٹی نادانستہ طور پر اپنے مستقبل کے والدین کی ملاقات کو روکتا ہے - اس کے وجود کو خطرہ ہے - اور اس جوڑے کو صلح کرنے پر مجبور کیا جاتا ہے اور کسی طرح مستقبل کی طرف لوٹ جاتا ہے۔

کہانی[ترمیم]

1985[ترمیم]

کہانی کا آغاز 1985 میں ایک عام سترہ سالہ مارٹی میک فلائی سے ہوا جو اپنے خاندان کے ساتھ کیلی فورنیا کی ہلکی وادی میں رہتا ہے۔ اس کے والد ایک شرمیلے ، ناکام آدمی ہیں جن کا کردار بہت کم ہے ، انھیں تنخواہ کم ہے جہاں انہیں اپنے باس ، بیف ٹینن کے ساتھ مسلسل زیادتی برداشت کرنا پڑتی ہے ، جس نے ہائی اسکول کے بعد سے اس کے لیے زندگی کو ناممکن بنا دیا ہے۔ اس کے علاوہ ، اس کے ایک چچا کا مجرمانہ ریکارڈ ہے اور اسے کئی بار گرفتار کیا گیا ہے اور اس کے خاندان پر کئی قرضے ہیں۔ اسی سال 25 اکتوبر کو ، مارٹی اپنے دوست کے گھر گیا ، ڈاکٹر ایمیٹ ایل براؤن نامی ایک سنکی سائنسدان ، اگرچہ "ڈاک" (جیسا کہ مارٹی عام طور پر اسے پکارتا ہے) وہاں نہیں ہے۔ کچھ عرصہ پہلے ، اسے ایک ٹیلی ویژن نیوز کاسٹ سے معلوم ہوا تھا کہ کسی نے پلوٹونیم چوری کیا ہے۔ ڈاک کے گھر میں داخل ہونے پر ، وہ اپنے سکیٹ بورڈ کو لات مارتا ہے اور یہ ایک باکس سے ٹکرا جاتا ہے جس میں پلوٹونیم ہوتا ہے اور سائنسدان کے بستر کے نیچے چھپا ہوتا ہے ، حالانکہ مارٹی کو اس کا احساس نہیں ہوتا۔ تھوڑی دیر بعد ، اسے ڈاکٹر کی طرف سے ایک کال موصول ہوئی جس میں اس سے 1:15 بجے ملنے کا کہا گیا۔ ٹوئن پائنس مال پارکنگ میں۔ ایک بار جب وہ ڈاکٹر سے ملاقات کی تصدیق کرتا ہے ، مارٹی اسکول کے لیے روانہ ہو جاتا ہے۔

انسٹی ٹیوٹ پہنچنے پر ، وہ اپنی گرل فرینڈ جینیفر پارکر سے ملتا ہے (کلاڈیا ویلز نے ادا کیا) ، جس نے اسے بتایا کہ مسٹر اسٹرک لینڈ - انسٹی ٹیوٹ کے سربراہ ، جیمز ٹولکن نے ادا کیا - اسے تلاش کر رہے ہیں۔ جب وہ انہیں مل گیا اور اسکول کے لیے تاخیر سے ان کی منظوری دے دی ، مارٹی نے اپنے میوزیکل بینڈ دی پن ہیڈز کے ساتھ دوبارہ آڈیشن دیا اور اسکول کے رقص کے دوران پرفارم کیا ، تاہم انہیں مسترد کر دیا گیا کیونکہ انہوں نے "بہت اونچا" بجایا۔ اس کے بعد مارٹی جینیفر کے ساتھ پلازہ ڈی لا کورٹے گئی ، جہاں وہ بعد میں بوسہ لینے کے لیے ایک بینچ پر بیٹھے۔ اس لمحے ، ایک خاتون نے انہیں مارٹی کو ایک بروشر دینے کے لیے روک دیا جو گھڑی کے ٹاور کی مرمت کے لیے کی جانے والی مہم کی وضاحت کرتی ہے ، جو کہ بیکار ہو گئی تھی کیونکہ اسے ٹھیک 10:04 بجے آسمانی بجلی نے مارا تھا۔ m 12 نومبر ، 1955 کو ، ٹھیک اسی وقت گھڑی کو روکنا۔ جینیفر پھر اپنی دادی کے گھر جاتی ہے اور مارٹی بروشر اپنی جیب میں ڈالتی ہے۔

ایک بار جب نوجوان گھر پہنچا تو اسے یہ جان کر بہت صدمہ ہوا کہ اس کی فیملی کی گاڑی بف نے ٹکڑے ٹکڑے کر دی ہے ، جس کا حادثہ ایک لیمپپوسٹ کے ساتھ ہوا تھا ، اس صبح گاڑی چلاتے ہوئے۔ وہاں وہ خود جارج کو تنبیہ کرنے میں ناکامی پر کہ وہ کار مضبوط نہیں ہے اور کام کے مسائل کے بارے میں اسے ڈرا رہا ہے ، نصیحت کرتے ہوئے بف سے ٹکرا گیا۔ اس کے بعد بف میک فلائی ہاؤس سے متکبرانہ انداز میں پیچھے ہٹ گیا اور کنبہ ڈنر پر گیا۔ اس لمحے ، لورین (مارٹی کی الکحل ماں اور جارج کی بیوی) نے تبصرہ کیا کہ وہ معاشرے میں لڑکیوں کو بوائے فرینڈ ڈھونڈنے کے لیے پریشان کر رہی ہے ، جو کچھ اس کی جوانی میں نہیں ہوا تھا۔ اسی طرح ، وہ جارج کے ساتھ اپنے پہلے بوسے کے بارے میں "ڈانس آف اینچینٹمنٹ ان دی اوشین" کے دوران بات کرتا ہے ، اس بات کو واضح کرتا ہے کہ قسمت نے انہیں متحد کر دیا تھا جب سے اس کے والد (مارٹی کے دادا) نے جارج کو اپنی گاڑی سے ٹکرایا تھا ، یہ ایک ایسا واقعہ تھا جس کی وجہ سے ان کی محبت ہوئی۔

مارٹی رات کے کھانے کے بعد سو جاتا ہے اور ڈاکٹر کے ساتھ اپنی ملاقات کو بھول جاتا ہے۔ تاہم ، وہ اسے فون پر کال کرتا ہے کہ وہ تجویز کرے کہ وہ اپنے ساتھ ایک ویڈیو کیمرہ لے جائے جس سے وہ متفق مقام پر جائے۔ نوجوان کے پہنچنے کے بعد ، ڈاکٹر اس سے اپنی نئی ایجاد کی تفصیل سے فلم بنانے کے لیے کہتا ہے ، ایک ٹائم مشین جو ڈی ایم سی ڈیلورین کار میں بنی ہے ، جو وقت کے ساتھ سفر کرنے کے لیے 88 میل فی گھنٹہ کی اوسط رفتار تک پہنچنا ضروری ہے۔

یہ ثابت کرنے کے لیے کہ ڈیلورین اصل میں وقت کے ذریعے سفر کر سکتا ہے ، ڈاکٹر نے پہلا تجربہ کیا جس میں وہ اپنے کتے آئن سٹائن کو ایک منٹ مستقبل میں بھیجتا ہے۔ جب مشین جگہ سے غائب ہو جاتی ہے تو اس کے پیچھے آگ کی صرف دو لمبی لکیریں رہ جاتی ہیں ، سائنسدان اپنی کامیابی کو زبردست خوشی سے مناتا ہے۔ بعد میں ، وہ مارٹی کو مزید تفصیل سے بتاتا ہے کہ مشین کیسے کام کرتی ہے ، اسے بتایا کہ ٹائم ٹریول ایک اولین ڈیوائس کی بدولت ہوتا ہے جسے فلوکس کیپسیٹر کہا جاتا ہے۔ تاہم ، ایک منفی پہلو ہے فلوکس کیپسیٹر کو 1.21 جیگو واٹ کے برابر برقی توانائی کی ضرورت ہوتی ہے ، جو جوہری رد عمل کے ذریعے پیدا ہوتا ہے جو عارضی بہاؤ کو پھیلاتا ہے ، جسے ڈاکٹر پلاٹونیم کے استعمال سے انجام دینا چاہتا ہے۔ ٹائم مشین پر ایک چھوٹے سے کی بورڈ پر ، ڈاکٹر 5 نومبر 1955 کی تاریخ میں داخل ہوتا ہے ، جو کہ اس دن ہوتا ہے جب کنڈینسر کا خیال ذہن میں آیا۔ پلوٹونیم کو ایک چھوٹی سی لیڈ لائن والے پچھلے ٹوکری میں شامل کرنے کے بعد ، اسے یاد ہے کہ واپس آنے کے لیے اسے اضافی پلوٹونیم لے جانا چاہیے۔ اس لمحے لیبیا کے دہشت گردوں کا ایک گروپ منظرعام پر آتا ہے ، ایک وی ڈبلیو کومبی پر سوار ہوتا ہے ، کیونکہ ڈاکٹر نے ان سے پلوٹونیم چوری کیا تھا۔ لیبیا کے لوگوں نے ڈاکٹر کو مارا کے سامنے AK-47 کے ذریعے جلدی سے مار ڈالا جو پریشانی سے دیکھتا ہے جہاں سے وہ چھپا ہوا ہے۔ جب وہ اسے دریافت کرتے ہیں ، وہ مارٹی کو گولی مارنے کی کوشش بھی کرتے ہیں ، لیکن بندوق جام ہو جاتی ہے۔ خطرناک تصادم سے بچنے کے لیے ، مارٹی ڈیلورین پر چڑھ گئی اور نادانستہ طور پر فلوکس کیپسیٹر سرکٹس کو چالو کر دیا ، گاڑی 88 میل فی گھنٹہ کی رفتار تک پہنچ گئی اور تیس سال کے عرصے میں ، خاص طور پر اس تاریخ میں جو پہلے ڈاکٹر نے بیان کی تھی۔ کی بورڈ سے ٹھیک کیا تھا۔

1955[ترمیم]

ڈیلورین پر سوار وقت گزارنے کے بعد ، مارٹی جڑواں پائنس کھیت میں نمودار ہوا - 1985 میں یہ جڑواں پائن مال نکلا - اور فارم کے گودام سے ٹکرا کر ختم ہوا ، جس کی وجہ سے وہاں رہنے والا کنبہ خوفزدہ ہو گیا۔ شور کی وجہ سے اور اپنے گھر سے اس بات کی تحقیقات کے لیے نکلیں کہ کیا ہوا تھا۔ نوجوان کو اپنے اوپر اینٹی ریڈیو ایکٹیو سوٹ کے ساتھ ڈیلورین کو چھوڑتے ہوئے دیکھنے کے بعد ، وہ سمجھتے ہیں کہ وہ اجنبی ہے ، کیونکہ کسان کا بیٹا اپنے ساتھ ایک سائنس فکشن کارٹون لے کر آیا جس کے کور پر ایک کردار تھا۔ اس کے بعد ، فارم کا مالک نوجوان کو شاٹ گن سے گولی مارنا شروع کر دیتا ہے لیکن وہ چھوٹ جاتا ہے اور بعد میں فرار ہونے میں کامیاب ہو جاتا ہے ، غلطی سے ڈیلورین کے ساتھ فارم کے دیودار کے درختوں میں سے ایک پر دوڑتا ہے۔ بعد میں ، نوجوان کو پتہ چلا کہ پلوٹونیم کی کھیپ کم چل رہی ہے اور اس نے ڈیلورین کو ایک بڑے نشان کے پیچھے چھپانے کا فیصلہ کیا ہے جہاں مستقبل میں اس کا لیون اسٹیٹس پڑوس ہل وادی کے مضافات میں واقع ہوگا اور شہر میں جائے گا۔

ہل ویلی پہنچنے پر ، مارٹی نے کئی تبدیلیاں دیکھیں جہاں سے وہ آیا تھا۔ وہ فوری طور پر اس وقت کے ڈاکٹر کو ڈھونڈنے جاتا ہے تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ اپنے اصل وقت میں کیسے لوٹنا ہے۔ تاہم ، وہ سب سے پہلے ایک کیفے میں داخل ہوا اور اپنے والد سے ملا جب وہ جوان تھا۔ یہ بف کے ذریعہ چھیڑ چھاڑ کے کچھ دیر بعد اس جگہ کو چھوڑ دیتا ہے۔ مارٹی نے احتیاط سے اس کی پیروی کرنے کا فیصلہ کیا یہاں تک کہ وہ ایک درخت کے سامنے رک گیا ، جسے وہ دوربین کے ساتھ اپنے بیڈروم کی کھڑکی سے دیکھنے کے لیے ایک نوجوان لورین اپنے کپڑے بدل رہا تھا۔ اچانک جارج درخت سے پھسل گیا اور سیدھی گلی میں گر گیا ، جہاں وہ لورین کے والد کی طرف سے چلائی جانے والی گاڑی سے تقریبا run دوڑ گئی ، لیکن مارٹی نے اسے بچا لیا ، بعد میں اس کا اثر پڑا اور موقع پر ہی باہر نکل گیا۔ یہ واقعہ لورین اور جارج کی ملاقات کے طریقے میں تبدیلی کا سبب بنتا ہے ، جو پہلے نوجوان کی طرف سے کسی کا دھیان نہیں رہتا تھا۔ لورین اسے حادثے سے صحت یاب ہونے کے لیے اپنے گھر کے اندر لے جا کر اس کی مدد کرتی ہے۔ جب وہ جاگتی ہے تو وہ اسے "کیلون کلین" کہہ کر پکارتی ہے کہ یہ اس کا نام ہے کیونکہ وہ اسے اپنے انڈرویئر پر کندہ کرتی ہے۔ اس کے بعد وہ رات کے کھانے پر جاتے ہیں ، لیکن جب لورین مارٹی کو بہکانے کی کوشش کرتی ہے ، تو وہ اس بات پر پوری طرح لرز اٹھتا ہے کہ آخر اس کی ماں کیا تھی ، اس لیے وہ خاندان کو الوداع کہنے اور ڈاکٹر کی تلاش کرنے کا انتخاب کرتا ہے۔ ڈاکٹر کے گھر ، سائنسدان ٹائم ٹریول کے بارے میں اس پر یقین نہیں کرتا ہے اس وقت سے ٹائم مشین کا خیال بمشکل اسے آیا تھا۔ یہ اس وقت تک نہیں ہے جب تک مارٹی نے اس کو اس طرح ظاہر نہیں کیا جس طرح اس نے کیپسیٹر کا تصور کیا تھا کہ وہ ڈاکٹر کو راضی کرتا ہے اور یہ بتاتے ہوئے اس کی مدد کرنے کا فیصلہ کرتا ہے کہ اگر وہ اپنے ماضی کو تبدیل نہیں کرنا چاہتا اور اپنے مستقبل میں تبدیلی لانا نہیں چاہتا ہے تو اسے کسی اور سے بات نہیں کرنی چاہیے۔ . مارٹی اپنے سامان میں سے ایک تصویر کھینچتا ہے جہاں اس کے خاندان کی تصویر ہوتی ہے ، اس نے دیکھا کہ اس کا بڑا بھائی ڈیو آہستہ آہستہ تصویر سے غائب ہونا شروع ہوتا ہے ، جسے ڈاکٹر نے فرض کیا ہے کیونکہ مارٹی کے والدین نے کبھی شادی نہیں کی اور اس وجہ سے مارٹی اور اس کے بھائی دونوں موجود نہیں تھے۔ اس کے بعد ، وہ اس جگہ پر جاتے ہیں جہاں مارٹی نے ڈیلورین کو چھپایا اور گاڑی کو اپنے ساتھ سائنسدانوں کی لیبارٹری میں لے گئے۔ مشین کے ساتھ پہلی بار سفر کی ریکارڈنگ دیکھنے کے بعد ، ڈاکٹر یہ سن کر حیران رہتا ہے کہ وقت میں سفر کرنے میں 1.21 جیگو واٹ لگتے ہیں کیونکہ اس وقت ایسی کوئی چیز نہیں ہے جو اس طرح کی توانائی پیدا کرنے کے قابل ہو۔ ، بجلی کے استثنا کے ساتھ. اس لمحے ، مارٹی نے کلاک ٹاور کا بروشر نکالا اور دریافت کیا کہ یہ تفصیلی ہے کہ اگلے ہفتے ہی بجلی گرے گی ، "سمندر کے نیچے جادو کا رقص" کے ساتھ ، جو اس کے والدین کے ساتھ اکٹھے ہونے کا واحد موقع ہے۔ پیار ہو جائے اور 1985 میں سب کچھ معمول پر آجائے۔

اگلے پیر مارٹی اور ڈاکٹر اسکول جاتے ہیں اور سابقہ ​​اپنے والدین کو سائنسدان سے متعارف کراتا ہے۔ ڈاکٹر اسے بتاتا ہے کہ ان دونوں کو ایک دوسرے کو جاننے کا ایک طریقہ ہونا چاہیے اور مارٹی کو ڈانس یاد ہے۔ جارج اور لورین کو رقص میں پیار کرنے کے اپنے مقصد کو پورا کرنے کے لیے ، مارٹی بار بار جارج کو لورین سے باہر جانے کی کوشش کرنے کی کوشش کرتی ہے ، لیکن لورین نے انکار کر دیا کیونکہ اسے خدشہ ہے کہ اسے مسترد کردیا جائے گا ، اس حقیقت کے ساتھ کہ بیف بھی اس میں دلچسپی رکھتا ہے۔ اس کی وجہ سے ، مارٹی نے بف کا سامنا کیا لیکن اس وقت اسکول کے پرنسپل نے انہیں روک دیا۔ اس کے بعد مارٹی اس طرف مڑ گیا جہاں جارج تھا ، لیکن اس نے وہ جگہ چھوڑ دی ہے۔ جارج کی ہچکچاہٹ کا سامنا کرتے ہوئے ، مارٹی نے مزید سخت اقدامات کرنے کا فیصلہ کیا اور اس حقیقت کا فائدہ اٹھاتے ہوئے کہ وہ جانتا ہے کہ اس کا باپ سائنس فکشن کا جنونی ہے ، وہ اپنے آپ کو اینٹی ریڈیو ایکٹیو سوٹ کے ساتھ بھیس بدلتا ہے جو وہ ایک اجنبی وجود کی نقل کرنے کے لیے لایا اور اس طرح دھمکی دی وہ سوتے وقت گھر پر موقع پر ہی ، مارٹی نے جارج سے جھوٹ بولتے ہوئے کہا کہ اس کی اصل شناخت "ڈارٹ وڈر ، سیارے والکن سے ہے" - فلم کے سب سے قابل ذکر مناظر میں سے ایک ہے جو سٹار وار اور سٹار ٹریک کی طرف اشارہ کرتا ہے ، اور اس کا استعمال کرتے ہوئے واک مین نے اسے وین ہیلین کی موسیقی سننے پر مجبور کیا۔ سمجھے جانے والے اجنبی کے ساتھ مقابلے سے خوفزدہ ، جارج اگلی صبح لورین کو مدعو کرتا ہے لیکن اسی لمحے بف ظاہر ہوتا ہے اور جب وہ بات کرتے ہیں تو انہیں روک دیتا ہے۔ ایک بار پھر مارٹی نے مداخلت کی اور بیف کو اس کے ساتھ لڑائی شروع کرکے تنگ کیا۔ مارٹی نے بھاگنے کا انتظام کیا ، حالانکہ بیف اس کی گاڑی پر سوار شہر کے چوک پر اس کا پیچھا کرتا ہے۔ بالآخر ، مارٹی سے بچنے کے بعد ، بیف کھڑی کھاد کے ٹرک سے ٹکرا گیا۔ اپنی بہترین کوششوں کے باوجود ، مارٹی کا کارنامہ لورین کو اس کے ساتھ اور بھی زیادہ محبت میں مبتلا کر دیتا ہے ، اور جارج کو بغیر کسی امکان کے چھوڑ دیتا ہے۔ اس کو دیکھتے ہوئے ، نوجوان رقص کی رات اس کو مایوس کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

رقص کی رات ، مارٹی اپنی ماں کو ڈاکٹر کی گاڑی میں لے جاتا ہے اور اس کے ساتھ "کشتی" کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ منصوبے کے مطابق ، جارج کو اس وقت ظاہر ہونا چاہیے اور اسے اس سے بچانا چاہیے۔ تاہم ، لورین نے مارٹی کو بوسہ دیا اور پھر بیف جائے وقوعہ پر پھٹ پڑا اور نوجوان کو گاڑی سے باہر لے گیا ، اپنے ساتھیوں کو حکم دیا کہ اسے بینڈ کی گاڑی کے تنے میں بند کر دیں جو اس وقت ڈانس بجا رہا تھا۔ نمایاں طور پر تاخیر سے جارج جائے وقوعہ پر پہنچا اور یہ سمجھتے ہوئے کہ یہ مارٹی ہے جو گاڑی کے اندر ہے ، اسے پتہ چلا کہ بف نے لورین کو ہراساں کیا ہے۔ جارج نے بیف کو لورین کو اکیلا چھوڑنے کا حکم دیا ، لیکن لورین نے اس کا بازو مروڑ کر اور لورین کو دھکا دے کر اس پر حملہ کیا جب وہ جارج کی مدد کرنے کی کوشش کرتی ہے۔ اس پر ، جارج غصے میں آ گیا اور بیف کو بے ہوش کر دیا۔ پھر جارج اور لورین رقص میں شامل ہونے کے لیے انسٹی ٹیوٹ میں داخل ہوئے۔ دریں اثنا ، مارٹی اس ٹرنک سے فرار ہونے میں کامیاب ہو گیا جہاں اسے بند کر دیا گیا تھا اور اسے پتہ چلا کہ اس کے بھائی اس تصویر سے غائب ہو رہے ہیں جو وہ اپنے ساتھ لاتا ہے۔ تب تک ، رقص تقریبا ختم ہوچکا ہے اور اس کے والدین نے ابھی تک اپنا پہلا بوسہ نہیں لیا تھا جیسا کہ اصل میں ہوا تھا۔ اس حقیقت کا فائدہ اٹھاتے ہوئے کہ بینڈ کے گٹارسٹ نے اس کے ہاتھ کو زخمی کر دیا اور ڈانس میں بجانا جاری نہیں رکھ سکتا ، مارٹی نے بینڈ میں شمولیت اختیار کی اور ڈانس میں شرکت کی۔ آخر میں ، اس کے والدین نے بوسہ لیا اور تصویر بحال ہوگئی۔ الوداع کہنے سے پہلے ، مارٹی نے نوجوانوں کے ایک ہجوم کو "جانی بی گوڈے" گانا بجایا جو ابھی ڈو ووپ سٹائل کے دنوں میں تھے - اس وقت جب نوجوان مسافر ڈانس بینڈ کے دوسرے ممبروں کے ساتھ کھیل رہا تھا ، مارون بیری ، بینڈ لیڈر ، اپنے کزن کو فون کرتا ہے جو چک بیری نکلا ہے ، جو "اصل" کمپوزر اور دھن کا اداکار ہے۔ اس زمانے میں ایک راک اینڈ رول گانا بجانے کی حقیقت سے غمزدہ جب یہ صنف ابھی تک موجود نہیں تھی ، اس نے اپنے والدین کو الوداع کہنے سے پہلے اور پھر ڈاکٹر سے ملنے اور اس کی واپسی کی تیاری کرتے ہوئے ڈانس چھوڑ دیا۔ مستقبل کے لیے.

مارٹی کو پہنچنے میں کچھ وقت لگتا ہے ، جبکہ ڈاکٹر کئی کیبلز کو ڈیلورین میں استعمال کرنے اور مستقبل کے سفر کو انجام دینے کے لیے اسے ٹھیک کر رہا ہے۔ جب وہ نوجوان باہر جانے کے لیے تیار ہوتا ہے ، ڈاکٹر کو اپنے برساتی کوٹ کے اندر ایک خط دریافت ہوتا ہے ، جس میں اس نوجوان نے لیبیائی دہشت گردوں کے ہاتھوں اپنی مستقبل کی موت کی تفصیلات لکھی تھیں۔ ڈاکٹر ایسی معلومات رکھنے سے انکار کرتا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ اسے کہانی کو تبدیل نہیں کرنا چاہیے اور خط کو پڑھے بغیر اسے پھاڑ دینا چاہیے۔ اس لمحے ، ایک درخت کی شاخیں وائرنگ پر گرتی ہیں اور انہیں ٹرمینلز سے منقطع کردیتی ہیں ، جس کے لیے ڈاکٹر خط کی باقیات کو اپنے رین کوٹ کے اندر رکھتا ہے اور نقصان کو ٹھیک کرنے کے لیے دوڑتا ہے۔ نوجوان اس سے مستقبل کے واقعات کے بارے میں بات کرنے کی کوشش کرتا ہے ، لیکن اس کا موقع مدھم ہے کیونکہ اس کی واپسی کا وقت ختم ہو رہا ہے۔ لیبیا کے دہشت گردوں کے ہاتھوں سائنسدان کو اس کی آنے والی موت کے بارے میں آگاہ نہ کرنے پر مایوس ، مارٹی نے ٹوئن پائنس مال پارکنگ میں اپنی اصل روانگی سے دس منٹ قبل واپس آنے کے لیے ٹائم لوپس کو دوبارہ ترتیب دیا ، اس طرح سائنسدان کو انتباہ کیا پہلے یہ دوبارہ ہونے کے لئے۔ وائرنگ حادثات کی ایک سیریز کے بعد ، ڈاکٹر انہیں دوبارہ ٹرمینلز سے جوڑنے کا انتظام کرتا ہے ، بالکل اسی طرح جیسے بجلی کلاک ٹاور سے ٹکراتی ہے اور ڈیلورین کو مستقبل میں واپس بھیج دیتی ہے۔

1985 پر واپس جائیں[ترمیم]

مارٹی اپنی اصل روانگی سے دس منٹ پہلے لوٹتا ہے ، تاہم ڈیلورین بند ہو جاتا ہے ، کیونکہ ٹائم ٹرپ پر ساری طاقت ختم ہو گئی تھی۔ اسے جلدی سے اکھاڑ پھینکنے کی کوشش کرتے ہوئے ، لیبیا کے دہشت گرد "لون پائن مال" کی پارکنگ میں دکھائی دیتے ہیں (نام تبدیل ہونے کی وجہ سے مارٹی 1955 کے سفر کے دوران غلطی سے "جڑواں" پائنوں میں سے ایک پر چل رہا تھا) آپ کے پاس ماضی کے واقعات کو چھپانے اور دیکھنے کے مقابلے میں بالکل اسی طرح نہیں ہے جیسا کہ شروع میں ، جہاں لیبیا کے دہشت گردوں نے ڈاکٹر کو دوبارہ گولی مار دی۔ 1955) ، مارٹی اس مقام پر پہنچ گیا جہاں سائنسدان کا غیر مستحکم جسم واقع ہے ، اسے یقین ہے کہ وہ دوبارہ اپنی موت کو روکنے کے قابل نہیں رہا۔ تاہم ، ڈاکٹر اپنی آنکھیں کھولتا ہے ، اٹھتا ہے اور اپنا اینٹی ریڈیو ایکٹیو سوٹ کھولتا ہے ، جس سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ اس نے بکتر بند بنیان پہنی ہوئی تھی اور نوجوان کو وہ خط دکھاتا ہے جو اس نے تیس سال پہلے لکھا تھا ، اس نوجوان کو اشارہ کرتے ہوئے کہ اس نے پڑھا تھا یہ. سب کے بعد

بعد میں ، ڈاکٹر نوجوان مسافر کو گھر لے جاتا ہے ، اور پھر سال 2015 کی طرف جاتا ہے۔ اگلی صبح ، مارٹی کو احساس ہوا کہ اس کا گھر مختلف ، بہت زیادہ پرتعیش اور منظم ہے۔ تھوڑی دیر بعد ، اس کے والدین پہنچے اور وہ ان سے کہتا ہے کہ وہ جوان اور خوش نظر آتے ہیں۔ اسی طرح ، بِف پہنچتا ہے ، جو اب ایک آٹو مکینک ہے اور اسے سائنس فکشن ناول کی ایک کاپی دینے کے لیے دوڑتا ہے جو مارٹی کے والد نے لکھا تھا۔ نوجوان گھر سے نکلتا ہے اور اپنے گیراج میں ایک نیا ٹرک ملتا ہے ، وہی جو وہ ماضی میں جانے سے پہلے چاہتا تھا۔ اچانک ، جینیفر نمودار ہوتی ہے اور تجویز کرتی ہے کہ دونوں کو اس کے پریمیئر کے لیے باہر جانا چاہیے۔ اگلے منظر میں ڈاکٹر حیران کن طور پر دوبارہ نمودار ہوتا ہے اور ان دونوں سے کہتا ہے کہ انہیں اس کا ساتھ دینا چاہیے ، کیونکہ اس نے انہیں خبردار کیا ہے کہ مستقبل میں اس کے بچے مشکل میں ہوں گے۔ ہر کوئی ڈیلورین میں آتا ہے اور مارٹی اسے بتاتا ہے کہ 88 میل فی گھنٹہ کی رفتار تک پہنچنے کے لیے کافی سڑک نہیں ہے۔ تاہم ، ڈاکٹر بتاتا ہے کہ یہ اہم نہیں ہے ، کیونکہ انہیں ان کی ضرورت نہیں ہے جہاں وہ جاتے ہیں۔ گاڑی گھومنے لگتی ہے ، پھر گھومتی ہے اور پتلی ہوا میں غائب ہو جاتی ہے۔

حوالہ جات[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]