تاج مہوتسو

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

تاج مہوتسو ( ہندی : ताज महोत्सव، ترجمہ : تاج تہوار) ایک سالانہ 10 روزہ شلپگرام آگرہ ، بھارت میں (18 سے 27 فروری تک) منعقد ہونے والا تہوار ہے۔ یہ تہوار اتر پردیش اٹھارویں اور انیسویں صدی مغل دور اور نوابی غلبے کی یاد تازہ کرتا ہے۔

فنون اور دستکاری[ترمیم]

ہندوستان کے مختلف حصوں سے لگ بھگ 400 کاریگروں کو اپنے فن کا مظاہرہ کرنے کا موقع ملتا ہے۔ ان میں تمل ناڈو سے لکڑی / پتھر کے نقش و نگار ، شمال مشرقی ہندوستان سے بانس / چھڑی کا کام ، جنوبی ہندوستان اور کشمیر سے کاغذ کی تیاری کا کام ، آگرہ سے سنگ مرمر اور زردیزی کا کام ، سہارنپور سے لکڑی کی نقش و نگار ، مراد آباد سے پیتل کے سامان ، بھڈوہی سے ہاتھ سے تیار قالین شامل ہیں۔ ، خورجہ سے برتن ، لکھنؤ سے چکن کا کام ، بنارس سے ریشم اور زری کا کام ، کشمیر / گجرات سے شال اور قالین ، فرخ آباد سے ہاتھ پرنٹنگ کا سامان لایا جاتا ہے۔

ثقافت[ترمیم]

میلے کا آغاز سڑک کے جلوس سے سجے ہوئے ہاتھیوں اور اونٹوں کے ساتھ ہوتا ہے جیسے مغل بادشاہوں اور جنگجوؤں کے فتح کے جلوس میں ہوا کرتا تھا۔ اس جلوس میں ڈھول بیٹر ، ترہی بجانے والے ، لوک رقاص ، ہنر مند کاریگر اور کاریگر بھی شامل ہوتے ہیں۔ پورے ہندوستان سے فنکار اپنے فن اور فن کاری کا مظاہرہ کرنے یہاں آتے ہیں۔

پہل[ترمیم]

اترپردیش اسٹیٹ ایڈز کنٹرول سوسائٹی ایونٹ کی اہمیت کو سمجھتی ہے اور ایڈز سے آگاہی کے بارے میں مہم چلانے کے لیے مختلف لوک ناچوں کا استعمال کرتی ہے۔

موضوع[ترمیم]

ہر سال تاج مہوتسو کو دنیا کے لیے ایک پیغام یا مرکزی خیال کے ساتھ منایا جاتا ہے۔ 2017 میں تاج مہوتسو کے لیے مرکزی خیال کردہ موضوع "विरासत की छाँव में" ("ورثہ کے سائے میں") ہے۔ اس تھیم کے ذریعہ ، اس زون کے ورثہ پر زور دیا گیا ہے جو تہوار کو ایک پس منظر فراہم کرتا ہے۔

اندراج اور ٹکٹ[ترمیم]

  • انٹری ٹکٹ.. Rs روپے میں ہے 40 / - (10 سال سے کم عمر کے بچے مفت ہیں)۔
  • تمام غیر ملکی زائرین کی مفت داخلہ ہے۔

مزید دیکھیے[ترمیم]

حوالہ جات[ترمیم]