تارامتی بارادری

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search
تارامتی بارادری
Taramati-Baradari.jpg
عمومی معلومات
قسمCaravan Station
مقامحیدرآباد، دکن, بھارت
متناسقات17°22′34″N 78°22′41″E / 17.376080°N 78.378117°E / 17.376080; 78.378117
تکمیل1880s

تارامتی بارادری ایک تاریخی سرائے ہے جو گولکنڈہ کے چوتھے سلطان ابراہیم قلی قطب شاہ کے دور میں تعمیر کیا گیا ایک فارسی طرز کا باغ ، ابراہیم باغ کے حصے کے طور پر ہے۔

تاریخ[ترمیم]

باراداری موسی ندی کے کنارے تعمیر کیا گیا تھا۔ آج یہ خطہ ہندوستان کے شہر حیدرآباد کی حدود میں آتا ہے۔ محکمہ سیاحت یہ نام گولکونڈا کے ساتویں سلطان ، عبداللہ قطب شاہ کے دور سے منسوب ہے ، جس کا نام اس نے اپنے پسندیدہ کنیز ، تارامتی کے نام پر رکھا ہے۔

افسانے[ترمیم]

محکمہ سیاحت اس وقت کے رومانٹک کہانیوں کے ذریعہ مقام کو فروغ دیتا ہے جو سلطان کو اس وقت کے سلطان کو تارامتی نامی ایک کنیز سے جوڑتا ہے۔ [1] اسی طرح کی ایک کہانی یہ بھی ہے کہ عبد اللہ قطب شاہ کے دور میں ، وہ سارائے کے مقام پر مسافروں کے لئے گانے کے دوران تارامتی کی آواز سنتے تھے ، جبکہ وہ گولکونڈہ قلعے پر دو کلومیٹر دور بیٹھا تھا۔ اس کی آواز ہوا سے چلتی تھی ، اور شہزادہ قلعے سے سنتا تھا۔ اس کی کوئی ریکارڈ شدہ رپورٹ نہیں ہے۔

ایک اور داستان دو حیرت انگیز ناچنے والی بہنوں ، تارامتی اور پریمامتی کے بارے میں بتاتی ہے ، جو اپنے پویلین اور بادشاہ اور سرپرست ، عبد اللہ قطب شاہ کی بالکونی کے مابین باندھی ہوئی رسیوں پر رقص کرتی تھیں۔ [2]

قلعے کے شمال میں نصف میل شمال میں اس کی قبر کھدی ہوئی شاہی مقبروں کے جھرمٹ کے درمیان ہے۔ یہاں ایک مرتبہ قطب شاہی بادشاہوں اور ملکہوں کو دفن کیا گیا جس میں ان کے گلاب باغات تھے۔

تارامتی اور پرمامتی کو خراج تحسین پیش کرنے کے طور پر ، ان دونوں کو قطب شاہی بادشاہوں کے شاہی قبرستان میں سپرد خاک کردیا گیا۔

تزئین و آرائش[ترمیم]

تارامتی بارادری

تارامتی بارادری پویلین میں 12 دروازے ہیں اور اسے کراس وینٹیلیشن کی اجازت دینے کے لئے تعمیر کیا گیا تھا اور اس وقت تک استعمال ہونے والی سب سے زیادہ دیسی تکنیک ہے۔ [3]

کھلی پویلین میں دیگر سہولیات شامل ہیں جیسے 500 افراد کی گنجائش والا ایک کولڈ تھیٹر ، 1600 افراد کی گنجائش والا ایک اوپن ایئر آڈیٹوریم ، 250 کی گنجائش والا بینکویٹ ہال ، ملٹی کھانا ریسٹورنٹ اور ایک سوئمنگ پول۔ [4]

حوالوں کی فہرست[ترمیم]

  1. [1]
  2. [2]
  3. "آرکائیو کاپی". 15 جون 2011 میں اصل سے آرکائیو شدہ. اخذ شدہ بتاریخ 14 جولا‎ئی 2020. 
  4. [3]

یہ بھی دیکھیں[ترمیم]

بیرونی روابط[ترمیم]