تبادلۂ خیال:امام مہدی

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

Untitled[ترمیم]

یہ مضمون اس بحث کی وجہ سے لکھا جا رہا ہے جومھدی علیہ السلام پر جاری ہے۔ اور جو اس مضمون امام مھدی علیہ السلام سے الگ ہے۔ اس مضمون کے مکمل ہونے کے بعد ان مضامین کو یکجا کیا جائے گا۔ یا رجوع کروایا جائے گا۔--سید سلمان رضوی 02:57, 24 مارچ 2007 (UTC)

دو علیحدہ مضامین کو خلط کر دیا گیا ہے۔ مہدی ایک نظریہ ہے اور امام مہدی ایک شخصیت ہیں جو اہل تشیع کے موجودہ امام ہیں۔--علی نقی (تبادلۂ خیالشراکتیں) 00:18, 25 نومبر 2015 (م ع و)
اس کے لیے اب الگ سے مضمون شروع کریں، یہ تو ایک دوسرے سے رجوع مکرر ہیں۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 04:48, 25 نومبر 2015 (م ع و)
جی بہتر--علی نقی (تبادلۂ خیالشراکتیں) 06:47, 25 نومبر 2015 (م ع و)
YesY '۔علی نقی (تبادلۂ خیالشراکتیں) 01:46, 26 اپریل 2016 (م ع و)

امام مہدی کی آمد امام مہدی کی آمد کی نوید کلام پاک میں کہاں ہے . اگر نہیں ہے تو - اس سے ظاہر ہوتا ہے کہ یہ کچھ لوگونکی خواہش پرمبنی داستان ہے . جہانتک احادیث کا مواملہ ہے تو وا ضع ہے کہ حضور علیہ السلام نے نہ صرف خود کبہی پیشگوئی کی نلکہ امت کو منع بہی کیا . اور سب سےعجیب بات یہ ہے کہ اس دعوے میں امامت کو ایک مخصوص خاندان میں محدود رکھا جا رہا ہے. مطلب یہ کہ اتنی بڑی دنیا انتظار کرے اس خطے میں کب اور کتنا خون بہتا ہے اور کب ان الجھے ہوے قبائل میں سے کوئی آئے گا اور دنیا کو امن کا گہوارابندے گا؟ ۔ Manzoor khan 1 (تبادلۂ خیالشراکتیں) 10:34, 13 اپریل 2017 (م ع و)

عنوان[ترمیم]

اس مضمون کا عنوان صرف مہدی ہونا چاہیے کیونکہ یہ مسیح جیسا نظریہ ہے بلکہ امام مہدی حجت بن الحسن کو مانا جاتا ہے مہدی ایک نظریہ ہے اور امام مہدی شخصیت تو اس کا عنوان "مہدی" ہے۔ ہوسکتا ہے میں غلط ہوں مگر میں نے اپنی رائے پیش کی ہے۔-- بخاری سعید تبادلہ خیال 11:51, 23 اکتوبر 2017 (م ع و)

گزارش[ترمیم]

اس مضمون میں بہت سی باتیں اہل تشیع کے نظریات پر مبنی ہیں۔ اہل سنت اور اہل تشیع کے اس بارے میں نظریات تضاد کو مد نظر رکھتے ہوئے مہدی کا ویکیپیڈیا میں ایک الگ سے مضمون ترتیب دیا جا چکا ہے لہٰذا اس میں جو باتیں اہل تشیع کے نظریات پر ہیں انہیں یہاں سے منتقل کر کے دوسرے مضمون میں جگہ دی جائے۔ new```` `

بنام بخاری سعید[ترمیم]

اہل سنت کے یہاں مہدی لفظ کا استمال نہ ہونے کے برابر ہے جب کہ اہل سنت کے نزدیک امام مہدی علیہ السلام، امام مہدی رضی اللہ عنہ، صرف امام مہدی وغیرہ استعال ہوتے ہیں۔ جو بھی نام ہو لفظ امام کا استعمال ضرور ہوتا ہے۔ اس لیے اسے امام مہدی ہی رہنا چاہیے۔ ````

احتیاط[ترمیم]

اہل تشیع نظریات کے لیے الگ سے مضمون محمد بن حسن مہدی ترتیب دیا جا چکا ہے۔ لہٰذا جس بھائی نے اس مضمون میں اہل تشیع احباب کے وہ نظریات جو اہل سنت سے متضاد ہوں کو شامل کرنا ہے تو براہ کرم اس مضمون میں شامل نہ کیجیے۔ میری نظر میں مکتبہ اہل سنت و مکتبہ اہل تشیع کی کتب بہت زیادہ گزریں جس میں زمین و آسمان کا تضاد پایا گیا۔ ممکن ہے اسی چیز بھانپتے ہوئی انتظامیہ نے اہل تشیع نظریات کے لیے الگ سے مضمون ترتیب دیا ہو۔```` ````