تبادلۂ خیال:خانقاہ (اسلام)

آزاد دائرۃ المعارف، ویکیپیڈیا سے
Jump to navigation Jump to search

خانقاہ سراجیہ جو اس میں شامل کی گئی وہ اس خاص اصطلاح میں نہیں آتی یا کم از کم خانقاہ سراجیہ میں ان خاص معنوں کا ذکر موجودنہیں--ابو السرمد محمد یوسفگفتگو 03:06, 11 جولا‎ئی 2017 (م ع و)

خانقاہ[ترمیم]

@Obaid Raza: خانقاہ لفظ زیادہ تر موناسٹری کے لیے مستعمل ہے۔ مگر انگریزی ویکیپیڈیا نے Khanqah کے نام سے مضمون بنایا ہوا ہے۔ موناسٹری کے لیے اردو میں ”خانقاہ“ ہی مستعمل ہے۔ تو موناسٹری کے لیے کیا کر جائے؟ — بخاری سعید تبادلہ خیال 15:37, 16 فروری 2018 (م ع و)

اردو میں بدھ خانقاہ اور مسیحی خانقاہ تو نظر سے گزرا ہے۔ ہندی اور (بھارتی اردو میں یقینا ہندو خانقاہ نہیں کہا جاتا ہو گا، (بلکہ مٹھ کہا جاتا ہے، بھارتی پنجاب میں ڈیرا کہا جاتا ہے) ایک آشرم بھی ہوتا ہے، یہ نہیں علم کہ آشرم اور مٹھ (Monastery) میں کیا فرق ہے۔ میرے خیال میں اردو میں Monastery کو یہاں خانقاہ چوڑ دیا جائے اور اسلام یا تصوف کے لیے Khanqah سے خانقاہ (اسلام) اور دیگر کے لیے ایبے کو خانقاہ (مسیحیت)، اسی طرح Buddhist Monastery خانقاہ (بدھ مت)۔ البتہ ہندو مت کے لیے مٹھ استعمال کیا جا سکتا ہے۔--Obaid Raza (تبادلۂ خیالشراکتیں) 17:36, 16 فروری 2018 (م ع و)
تو اسے خانقاہ (اسلام) کر دینا چاہیے تاکہ موناسٹری کے مضمون کو "خانقاہ" کے نام سے بنایا جا سکے۔ ویسے بدھ خانقاہ کے لیے 'وہار' (विहार) رائج ہے۔ — بخاری سعید تبادلہ خیال 18:22, 16 فروری 2018 (م ع و)